JAGI Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 La Bucuresti, Dupa cum a spus si initiatorul, la Cta mecanicul i-a spus ca problema e de la distributie, si poate sa circule cu ea. I-a cerut 200euro doar ca sa-i schimbe propulsorul de pe cadru. E simplu sa ceri 200euro doar ca sa dai jos si sa pui la loc motorul. La curse, mecanicii romani, 2-3, schimba propulsoarele in maxim 4 ore , se cere maxim, maxim 100euro, de regula 50 euro. Mergeti pe viitor la mecanici care desfac motoare , nu la cei ce toata ziua spala lanturi, schimba lichid de frina, si alte mizilicuri. Sint maxim 4 mecanici in Bucuresti care se pricep la treaba asta, care au experienta cistigata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 (editat) ... A ales bine omul ca a venit la tine. Nu zic mai multe de cei unde a dus initial motorul... Editat August 8, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Sint maxim 4 mecanici in Bucuresti care se pricep la treaba asta, care au experienta cistigata. Pai, zi-ne si noua cine sunt. Se baga doar pe 4L de sportive sau mananca pe paine tot ce inseamna motor? E bine de stiut pentru viitor. De vreo 4-5 ani servisarea o fac la acelasi mecanic, dar pana acum nu am avut interventii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 8, 2014 Autor Share Postat August 8, 2014 La prima concluzie inainte si dupa ce am desfacut motocicleta bucata cu bucata am gasit : 1)ghidon usor strambat 2)radiator usor indoit la prinderea in suruburi 3)gulerul din fata carenei care conduce aerul la motor era montat invers si nu facilita circulatia aerului corect 4)amestec foarte slab antigel+ foarte multa apa 5)uleiul motorului foarte gros (pentru a ascunde ulterior defectele/diminua zgomotele) 6)foarte multe suruburi la motor slab stranse 7)conducta de ulei din motor (cea foarte subtire) care colecteaza uleiul,pozitionata gresit 8)cuzinetii gasiti la vibrochen erau noi,dar mecaniul gresind cota la ei a pus cuzineti de culoare maro in loc de cei de culoare verde 9)filtru de aer sport Piese necesare pentru reparatie a)pinion b)2 bujii ( 2 din ele erau bune spre noi) c)vibrochen d)garnitura chiuloasa e)cuzineti f)biscuiti pompa ulei g)ghidaje h)cutie de viteza i)biela j)piston k)revizie chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 daca e cineva care are un dubiu ca vanzatorul nu stia ca motorul e praf. ... no comment! PS: cred ca poti sa-l prinzi si sa-ti recuperezi banii, sau .. sa deschizi proces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 8, 2014 Autor Share Postat August 8, 2014 daca e cineva care are un dubiu ca vanzatorul nu stia ca motorul e praf. ... no comment! PS: cred ca poti sa-l prinzi si sa-ti recuperezi banii, sau .. sa deschizi proces. m-am interesat si de asta ..si nu prea ai ce sa faci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 m-am interesat si de asta ..si nu prea ai ce sa faci.. Nu te-ai interesat bine,il poti actiona in judecata pentru asa ceva. S-au inmultit teparii,un amic a cumparat un gsxr 600,verificata motoreta cu mecanic cu tot ce trebuie inainte sa o cumpere,mergea motorul ceas,dupa vreo 400km facuti i-a iesit biela prin bloc,cand a desfacut sa vada de ce s-a intamplat asta a gasit sub un cuzinet foita de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Nu te-ai interesat bine,il poti actiona in judecata pentru asa ceva. S-au inmultit teparii,un amic a cumparat un gsxr 600,verificata motoreta cu mecanic cu tot ce trebuie inainte sa o cumpere,mergea motorul ceas,dupa vreo 400km facuti i-a iesit biela prin bloc,cand a desfacut sa vada de ce s-a intamplat asta a gasit sub un cuzinet foita de aluminiu. era pregatit de "vanzator"pt tepuire...pardon vanzare.Mecanicii care fac asta sunt direct raspunzatori de teapa(daca sunt in cunostinta de cauza) la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 La Bucuresti, Dupa cum a spus si initiatorul, la Cta mecanicul i-a spus ca problema e de la distributie, si poate sa circule cu ea. I-a cerut 200euro doar ca sa-i schimbe propulsorul de pe cadru. E simplu sa ceri 200euro doar ca sa dai jos si sa pui la loc motorul. La curse, mecanicii romani, 2-3, schimba propulsoarele in maxim 4 ore , se cere maxim, maxim 100euro, de regula 50 euro. Mergeti pe viitor la mecanici care desfac motoare , nu la cei ce toata ziua spala lanturi, schimba lichid de frina, si alte mizilicuri. Sint maxim 4 mecanici in Bucuresti care se pricep la treaba asta, care au experienta cistigata. JAGI, cat nu-i am eu la stomac pe aia de la hobby nu ma pot abtine sa nu intervin. Serios acuma, cati mecanici si-ar fi dat seama instant ca este vorba despre o bomba cu ceas, probabil preparata chiar de un alt mecanic foarte experimentat? Astfel de defecte apar doar cand motorul este forjat in limitare... in regim normal nu are cum sa se intample asa ceva. Din pacate asta este atitudinea generala, motoare obosite, fara intretinere... care cand au intins copita sunt pasate mai departe... carpite si pasate mai departe, etc. Putini au vointa si resursele financiare sa intretina ca la carte un motor sau sa inlocuiasca componenetele uzate sau stricate cu piese noi. Iar cine o face, nu vinde... decat in conditii speciale. Din curiozitate, cat a costat petarda? ... inca mustacesc cand imi amintesc de credulitatea lu' asta micu'... auzi la el, om serios, ca vorba ceea, are Q7! Hahaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 9, 2014 Autor Share Postat August 9, 2014 JAGI, cat nu-i am eu la stomac pe aia de la hobby nu ma pot abtine sa nu intervin. Serios acuma, cati mecanici si-ar fi dat seama instant ca este vorba despre o bomba cu ceas, probabil preparata chiar de un alt mecanic foarte experimentat? Astfel de defecte apar doar cand motorul este forjat in limitare... in regim normal nu are cum sa se intample asa ceva. Din pacate asta este atitudinea generala, motoare obosite, fara intretinere... care cand au intins copita sunt pasate mai departe... carpite si pasate mai departe, etc. Putini au vointa si resursele financiare sa intretina ca la carte un motor sau sa inlocuiasca componenetele uzate sau stricate cu piese noi. Iar cine o face, nu vinde... decat in conditii speciale. Din curiozitate, cat a costat petarda? ... inca mustacesc cand imi amintesc de credulitatea lu' asta micu'... auzi la el, om serios, ca vorba ceea, are Q7! Hahaha... E usor sa tragi concluziile cand n-ai fost acolo si putin imi pasa mie ce crezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Si eu am cumparat o motoreta si dupa 900 km i-a bubuit statoru! Eu cand am luat-o mergea perfect! Acum ce sa fac? Nimic. O sa ma duc sa schimb frumos statorul ! A picat la mine. Un prieten si-a cumparat golf 4 din germania! Mergea foarte bine .A verificat tot ce se poate verifica si a venit cu ea in tara. La scurt timp a bubuit distributia (a tacanit in ultimii 10 km.) . Aia e . Cand se intampla se intampla! Ca a fost "preparata" de vanzare...aici da... Pumni picioare ca in instanta s-ar putea sa nu rezolvi nimic (un caz civil dureaza si 4..5 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 9, 2014 Autor Share Postat August 9, 2014 Si eu am cumparat o motoreta si dupa 900 km i-a bubuit statoru! Eu cand am luat-o mergea perfect! Acum ce sa fac? Nimic. O sa ma duc sa schimb frumos statorul ! A picat la mine. Un prieten si-a cumparat golf 4 din germania! Mergea foarte bine .A verificat tot ce se poate verifica si a venit cu ea in tara. La scurt timp a bubuit distributia (a tacanit in ultimii 10 km.) . Aia e . Cand se intampla se intampla! Ca a fost "preparata" de vanzare...aici da... Pumni picioare ca in instanta s-ar putea sa nu rezolvi nimic (un caz civil dureaza si 4..5 ani). deaia nici nu m-am agitat in privinta "tepei" .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Se pare ca fara 1200 euro nu rezolva motorul, pentru ce a explicat mai sus, si cred ca a dat in jur de 2800-3000euro. Sincer imi pare rau de baiat...se fura in tara asta de unde se poate si de la cine se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Unele sunt 'pregatite' de vanzare, unele nu. Stiu cazuri de masini noi cu probleme grave, rezolvate in garantie (primii 2 ani). Sunt fiare... Dapai la motorete, unde mai gasesti cate un forjator printre fostii proprietari? Asta e, o repari sau o vinzi pe bucati. Si eu am patit-o la fel, fara vreo vina a fostului proprietar, baiat de nota 10, la vreo 1500km (daca erau si aia dupa achizitie), dupa schimbul de ulei a pleznit un piston. Am reparat motorul, bagat piese noi. Motorul era vechiut, un TDM, am bagat cat dadeam pe un motor second, dar macar stiu ce e in el acum. Si din fericire nu m-a costat chiar asa mult sa ma goleasca de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 9, 2014 Autor Share Postat August 9, 2014 Se pare ca fara 1200 euro nu rezolva motorul, pentru ce a explicat mai sus, si cred ca a dat in jur de 2800-3000euro. Sincer imi pare rau de baiat...se fura in tara asta de unde se poate si de la cine se poate.. Costurile pieselor +manopera ma ajunge la 1.500 euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Sa-ti mai calculezi plus de 10%, sigur mai apare ceva..... Esti sigur ca dupa acesta reparatie, motorul va functiona 35.000km in toate regimurile de mers fara interventii majore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Motoreta a costat , tineti-va bine, 4800euro. Nu mai puneti sare pe rana, asta e. Cind esti incepator, te mai si intepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat August 9, 2014 Autor Share Postat August 9, 2014 Motoreta a costat , tineti-va bine, 4800euro. Nu mai puneti sare pe rana, asta e. Cind esti incepator, te mai si intepi. 4600 la rectificarea lui Jagi » Post actualizat in 09 Aug 2014 19:19 Sa-ti mai calculezi plus de 10%, sigur mai apare ceva..... Esti sigur ca dupa acesta reparatie, motorul va functiona 35.000km in toate regimurile de mers fara interventii majore? in jur de 10.000km ar trebui sa fie ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Nu conteaza cat a costat. Multi si-au luat tepe cu kawa, suzuki, honda...toate! Au fost defecte de fabrica. Ca tilica din ferentari si-a cumparat r6 si nu stia de problema apoi a vandut-o ca vroia r1 asta nu il acuza de "teapa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Nu conteaza cat a costat. Multi si-au luat tepe cu kawa, suzuki, honda...toate! Au fost defecte de fabrica. dah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 E usor sa tragi concluziile cand n-ai fost acolo si putin imi pasa mie ce crezi tu Te aprinzi degeaba dar in fine, aici ai dreptate, esti singurul care stie toate amanuntele. Ca fapt divers, JAGI sau oricine altcineva, credeti ca ati fi mirosit ca motorul este impachetat pentru vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) Motorul ti-l repara Olteanu? Editat August 19, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Imi lasi si mie te rog frumos un pm Jagi , cu info despre cat ma costa o schimbare de cuzineti si vibrochen daca ar fi nevoie si in primu rand daca pot sa aduc motoreta pentru o investigatie mai amanuntita in care poate sa imi spuna daca este o problema majora la ea in special cuzineti & vibrochen ( r6 2007 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Si eu am facut revizie la motor dupa ce am luat-o: segmenti, cuzineti, chiulasa (joc supape, scaune, curatare), garnitura chiulasa, pompa ulei (preventiv), filtre (f de ulei original, f de aer sport), ulei, antigel. Cu totul m-a costat 1000 .Arborele cotit, din fericire, nu are nici cea mai mica bataie iar cilindrii inca mai au urmele de honuire . Am facut 3000km de la revizie si pot spune ca e alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Clar, cred ca o sa spun "Nu" la R6, chiar daca imi pare rau , dar 4000+1000+? , nu cred ca merita pt o motocicleta veche de 7 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.