red Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Salutare Dupa o tura sapt trecuta am ramas cu roata fata putin blocata, daca pun moto pe stander si invart cu mana se invarte greu Azi am desfacut etrierul si am dat cu spary de curatat, am schimbat si lichidul, a mers usor la inceput dar dupa o tura la padure constat aceleasi simptome. Sa fie oare semeringurile de la pistonase? o sa desfac maine sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 maneta de frana tine apasat pistonasul de la pompa de frana, vezi sa ai un pic de joc acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 am joc, asta am verificat prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Scoate pistonasul spala, sufla cu aer, pune la loc si aproape sigur va fi OK. » Post actualizat in 16 Aug 2014 19:32Ma refer la pistonasul din etrier, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 poate e stramb discul ... cu fata suspendata invarte cu mana ... sau ia un marker si vezi. daca e asta se poate indrepta din nervurile de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 nu e stramb, m-am uitat o sa desfac maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Scuze ca ma bag in seama, dar am avut aceeasi problema la Virago. Garnitura dusa la pistonul de la etrier. Defapt prima garnitura, care e aparatoarea de praf. Inflorise si nu mai revenea pistonasul la pozitia initiala. Io am rezolvat problema prin inlocuirea etrierului cu totul, ca am gasit aproximativ ieftin, dar am inteles ca merge si cu scos aparatoarea respectiva si inlocuit cu vaselina din belsug. Nu stiu daca tine si la enduro a doua varianta, dar ar trebui sa gasesti set de garnituri pentru piston etrier pe dillypoint cred. Multa bafta, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 desfa etrierul , curata bine pistonasele ,le poti curata cu un smirghel de 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 17, 2014 Autor Share Postat August 17, 2014 (editat) am rezolvat-o, nu a fost nevoie se smirghel, pistonasele sunt aproape noi, am desfacut etrierul si am curatat cu spray, semeringurile sunt noi, un pistonas era mai gripat, cred ca de la praf oricum moto are 135 de ore, e apropae noua dup[a tura de azi e ok, sper sa ramana asa Editat August 17, 2014 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 nu e de ore, e de varsta mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.