George M. Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 (editat) Salut, Am o Honda Deauville 700 la care vreau sa-i reconditionez amortizorul spate.Stie cineva vreun servis ori mecanic care sa faca operatiunea? Preferabil in Iasi, dar merge si in tara. Multumesc anticipat! Editat August 28, 2014 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Mai era o discutie despre reconditionarea amortizoarelor, cele OEM nu sunt facute sa fie reconstruite, fiind capsulate. Majoritatea utilizatorilor il inlocuiesc pe cel OEM cu unul aftermarker reconstruibil, desi e destul de costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 /index.php?/topic/717300-reconditionare-amortizor-spate-vechi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 28, 2014 Autor Share Postat August 28, 2014 [...] unul aftermarker [...] e destul de costisitor. Nu stiu ce inseamna costisitor la aftermarket, ca unul original costa cat o motocicleta intreaga, al meu e 600 de euro, nou, OEM, plm. /index.php?/topic/717300-reconditionare-amortizor-spate-vechi/ $140 e parfum, al meu nu e asa de ieftin. Ai gasit mecanic sa le faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Nu stiu ce inseamna costisitor la aftermarket, ca unul original costa cat o motocicleta intreaga, al meu e 600 de euro, nou, OEM, plm. $140 e parfum, al meu nu e asa de ieftin. Ai gasit mecanic sa le faca? 600 de euro... WTF? Momentan nu am mers la mecanic, s-ar putea sa iau unul nou OEM, daca intradevar e original...tre sa mai verific niste lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Fac unii service, undeva prin ungurime, trimiti pe curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 Am mai auzit de straini care repara amortizoare si as avea de la cine sa fac rost de un contact, insa mai caut pe la noi. Stie cineva ceva de atelierul acesta? http://suspensii.rams21.ro/ » Post actualizat in 29 Aug 2014 04:38Sau de baietii din Baia Mare? http://servicesuspensii.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Salutare Te putem ajuta noi fara nici o problema . Am mai reconditionat de Varadero , Tenere , Transalp , CBR , Deuville , NTV , KLR , Colaboram cu o firma din Austria , care le reconditioneaza excelent , Da un telefon la 0728290701 sau un mail pe achimoto_ro@yahoo.com sau comenzi@achimoto.ro , si te ajutam . Daca doresti iti putem oferta si un telescop spate aftermarket , cu arc progresiv , ca sa iti schimbi modul de lucru al suspensiei , la un pret foarte ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Pana la urma m-am mai documentat si m-am apucat pe cont propriu de el, la fel cum am procedat si cu furca in primavara. Momentan am dat arcul jos si am facut o prima inspectie. Saptamana asta ma ocup de el, nu e nici o graba. Daca mai aveti ceva ponturi, secrete, informatii, va rog sa le impartasiti. Editat Septembrie 8, 2014 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Vezi ca aricii aia albi se sparg foarte usor si ai toate sansele sa-ti sara fiarele in gura. Prinde improvizatia aia cu ceva serios, nu te juca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut, Am o Honda Deauville 700 la care vreau sa-i reconditionez amortizorul spate. Stie cineva vreun servis ori mecanic care sa faca operatiunea? Preferabil in Iasi, dar merge si in tara. Multumesc anticipat! este identic cred cu cel de varadero :_) la pret cel putin, de nou sugestia mea - vorbeste cu achimoto pe PM , te rezolva el sau ia unul aftermarket sau unul sh original eventual da mi un nr de tel sa ti ma pove din pacate eu sunt in Bucale daac gospos face vreo baieteala de toamna ajung pe acolo sa tra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 Vezi ca aricii aia albi se sparg foarte usor si ai toate sansele sa-ti sara fiarele in gura. Prinde improvizatia aia cu ceva serios, nu te juca. Colierele din plastic nu stau tensionate, le-am pus totusi de precautie. Totul e ok, arcul e dat jos. este identic cred cu cel de varadero :_) la pret cel putin, de nou sugestia mea - vorbeste cu achimoto pe PM , te rezolva el sau ia unul aftermarket sau unul sh original eventual da mi un nr de tel sa ti ma pove din pacate eu sunt in Bucale daac gospos face vreo baieteala de toamna ajung pe acolo sa tra Am luat legatura cu Achimoto saptamana trecuta, dar n-a mai dat nici un semn, o fi in concediu. SH nu iau ca poate fi la fel de obosit ca al meu acum, iar unul nou e nesimtit de scump. 0729 061 054 George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Cred ca Achim este in Albania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Am desfacut amortizorul si, aparent, este doar cu ulei. Am o intrebare: CE se afla in interiorul tubului, dincolo de capatul ruletei, la 120 mm adancime, inspre bucsa? Acolo se observa o flansa, prevazuta cu o gaura centrala, cu diametrul 5-6 mm. Flansa este prinsa de peretele tubului prin ștemuire, in 4 puncte, dispuse simetric la 90 de grade. Ce se afla acolo? Valva/ butelia/ beșica pentru azot nu pare a fi inghesuita acolo... Mentionez ca prin gaura respectiva a curs ulei. Cand agitam tubul amortizorului se auzea uleiul clipocind in zona aia. » Post actualizat in 11 Sep 2014 17:48Am tot speculat si nu cred ca in acea incinta s-ar mai afla si altceva decat ulei. Stiu ca amortizorul cu ulei si gaz are atasata butelia in exterior (ceea ce al meu nu are), dar pana am desfacut amortizorul am tot speculat c-ar avea ceva gaz printr-un subansambu al lui, insa nu are, este doar cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) Toate amortizoarele sunt sub presiune si au o cantitate mai mica sau mai mare de gaz, depinde de cum sunt calculate cursa, diametrele cilindrului si pistonului, dar toate au in componenta fluidului hidraulic si un gaz.Cand il miscai clipocea uleiul pentru ca s-a depresurizat prin uzura garniturilor de etansare, inainte sa iasa uleiul iese gazul. Editat Septembrie 11, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Cum este introdus acest gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) Nu stiu detaliile introducerii gazului pana la presiunea de lucru pt amortizoarele etanse, nu m-a interesat productia.Pot sa imi dau cu parerea si sa ghicesc ca se introduce pe o supapa care este taiata inainte de montajul final.Pe amortizorul tau parca scrie ca are gaz sub presiune si sa nu il desfaci.Sfatul meu e sa cumperi unul SH, eu am dat 140 euro pe unul oem sh tot pt o hondaOperatiunea de reparare consta in montarea unei supape pe unde o sa se introduca ulei+aer sau azot, supapa care poate sa cedeze oricand si nu cred ca te costa simtitor mai putin decat daca ai lua unul SH.Cealalta varianta ar fi sa cumperi unul nou aftermarket pe care poti sa il repari, insa nu cred ca vei apuca, acelea fiind destinate motoarelor care solicita suspensiile. Editat Septembrie 11, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Pe amortizorul tau parca scrie ca are gaz sub presiune si sa nu il desfaci. Da, asa scrie, ma mai documentez. Multumesc pentru opinie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Pune o poza fara arc cu amortizorul extins, este mancat cromul de pe piston?Daca a prins rugina acolo nu mai ai ce sa ii faci, din cate vad eu cam asta ar fi cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Tija este perfecta, moto are putini kilometri. Vina-i a mea ca am omorat simeringurile pe spate pe un macadam de 55 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Poate nu imi dau eu seama bine, dar din prima poza de la postul 14 asa pare, si daca nu gliseaza bine se duc garniturile mult mai repede decat ar fi normal, 55 de km de macadam e fix pix in durata de viata a unui amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Frecusul ala pe care il vezi pe tub este la fel si pe partea cealalta, e simetric, freaca acolo un manson de plasic cauciucat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Tubul ala trebuie sa culiseze cu frecare minima, orice denivelare, rugozitate duce la uzarea garniturilor care asigura etanseitatea.Din poza respectiva nu sunt 100% sigur, dar tind sa cred ca aia e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 11, 2014 Autor Share Postat Septembrie 11, 2014 Am verificat acuma, iar tubul este frecat de masonul de cauciuc, asa cum vezi in poza, uniform pe 80% din circumferinta sa si putin mai superficial pe restul circumferintei. Totusi este o aparatoare de praf, din plastic cauciucat, usor deformabila, care ar putea sa nu fie coaxiala cu tija si mi se pare irelevant ca din cauza ei sa se strice simeringul. Mai studiez maine, e posibil sa fie si asa cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Vina-i a mea ca am omorat simeringurile pe spate pe un macadam de 55 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.