Sari la conținut

Servisare amortizor spate


Postări Recomandate

Salut,


Am o Honda Deauville 700 la care vreau sa-i reconditionez amortizorul spate.

Stie cineva vreun servis ori mecanic care sa faca operatiunea? Preferabil in Iasi, dar merge si in tara.


Multumesc anticipat!

Fotografie-0170_zpsf7807cde.jpg

 

Fotografie-0175_zpsa9cf0ff1.jpg

 

Fotografie-0174_zps42a0e99f.jpg

 

Fotografie-0173_zps29cbf61c.jpg

 

Fotografie-0172_zpsf5656921.jpg

 

Fotografie-0171_zps2dcb1ab1.jpg

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai era o discutie despre reconditionarea amortizoarelor, cele OEM nu sunt facute sa fie reconstruite, fiind capsulate.

Majoritatea utilizatorilor il inlocuiesc pe cel OEM cu unul aftermarker reconstruibil, desi e destul de costisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] unul aftermarker [...] e destul de costisitor.

 

Nu stiu ce inseamna costisitor la aftermarket, ca unul original costa cat o motocicleta intreaga, al meu e 600 de euro, nou, OEM, plm. :-L

 

 

$140 e parfum, al meu nu e asa de ieftin. Ai gasit mecanic sa le faca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna costisitor la aftermarket, ca unul original costa cat o motocicleta intreaga, al meu e 600 de euro, nou, OEM, plm. :-L

 

 

$140 e parfum, al meu nu e asa de ieftin. Ai gasit mecanic sa le faca?

600 de euro... WTF?

 

Momentan nu am mers la mecanic, s-ar putea sa iau unul nou OEM, daca intradevar e original...tre sa mai verific niste lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit de straini care repara amortizoare si as avea de la cine sa fac rost de un contact, insa mai caut pe la noi.

 

Stie cineva ceva de atelierul acesta? http://suspensii.rams21.ro/


» Post actualizat in 29 Aug 2014 04:38

Sau de baietii din Baia Mare? http://servicesuspensii.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

 

Te putem ajuta noi fara nici o problema . Am mai reconditionat de Varadero , Tenere , Transalp , CBR , Deuville , NTV , KLR ,

Colaboram cu o firma din Austria , care le reconditioneaza excelent ,

 

 

Da un telefon la 0728290701 sau un mail pe achimoto_ro@yahoo.com sau comenzi@achimoto.ro , si te ajutam .

 

Daca doresti iti putem oferta si un telescop spate aftermarket , cu arc progresiv , ca sa iti schimbi modul de lucru al suspensiei , la un pret foarte ok !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana la urma m-am mai documentat si m-am apucat pe cont propriu de el, la fel cum am procedat si cu furca in primavara.

 

Momentan am dat arcul jos si am facut o prima inspectie. Saptamana asta ma ocup de el, nu e nici o graba.

 

Daca mai aveti ceva ponturi, secrete, informatii, va rog sa le impartasiti.

 

10676348_10204354055829153_2493239949367

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o Honda Deauville 700 la care vreau sa-i reconditionez amortizorul spate.

 

Stie cineva vreun servis ori mecanic care sa faca operatiunea? Preferabil in Iasi, dar merge si in tara.

 

Multumesc anticipat!

 

Fotografie-0170_zpsf7807cde.jpg

 

Fotografie-0175_zpsa9cf0ff1.jpg

 

Fotografie-0174_zps42a0e99f.jpg

 

Fotografie-0173_zps29cbf61c.jpg

 

Fotografie-0172_zpsf5656921.jpg

 

Fotografie-0171_zps2dcb1ab1.jpg

este identic cred cu cel de varadero :_) la pret cel putin, de nou

 

sugestia mea - vorbeste cu achimoto pe PM , te rezolva el

 

sau ia unul aftermarket sau unul sh original

 

eventual da mi un nr de tel sa ti ma pove

 

din pacate eu sunt in Bucale :) daac gospos face vreo baieteala de toamna ajung pe acolo

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca aricii aia albi se sparg foarte usor si ai toate sansele sa-ti sara fiarele in gura.

Prinde improvizatia aia cu ceva serios, nu te juca.

 

Colierele din plastic nu stau tensionate, le-am pus totusi de precautie. Totul e ok, arcul e dat jos.

 

este identic cred cu cel de varadero :_) la pret cel putin, de nou

 

sugestia mea - vorbeste cu achimoto pe PM , te rezolva el

 

sau ia unul aftermarket sau unul sh original

 

eventual da mi un nr de tel sa ti ma pove

 

din pacate eu sunt in Bucale :) daac gospos face vreo baieteala de toamna ajung pe acolo

sa tra

 

Am luat legatura cu Achimoto saptamana trecuta, dar n-a mai dat nici un semn, o fi in concediu.

SH nu iau ca poate fi la fel de obosit ca al meu acum, iar unul nou e nesimtit de scump. gnight.gif

 

0729 061 054 George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut amortizorul si, aparent, este doar cu ulei.

 

Am o intrebare: CE se afla in interiorul tubului, dincolo de capatul ruletei, la 120 mm adancime, inspre bucsa?

Acolo se observa o flansa, prevazuta cu o gaura centrala, cu diametrul 5-6 mm. Flansa este prinsa de peretele tubului prin ștemuire, in 4 puncte, dispuse simetric la 90 de grade. Ce se afla acolo? Valva/ butelia/ beșica pentru azot nu pare a fi inghesuita acolo...

Mentionez ca prin gaura respectiva a curs ulei. Cand agitam tubul amortizorului se auzea uleiul clipocind in zona aia.

 

post-77812-0-35293400-1410451203_thumb.jpg

post-77812-0-15802700-1410451205_thumb.jpg


» Post actualizat in 11 Sep 2014 17:48

Am tot speculat si nu cred ca in acea incinta s-ar mai afla si altceva decat ulei.

 

Stiu ca amortizorul cu ulei si gaz are atasata butelia in exterior (ceea ce al meu nu are), dar pana am desfacut amortizorul am tot speculat c-ar avea ceva gaz printr-un subansambu al lui, insa nu are, este doar cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate amortizoarele sunt sub presiune si au o cantitate mai mica sau mai mare de gaz, depinde de cum sunt calculate cursa, diametrele cilindrului si pistonului, dar toate au in componenta fluidului hidraulic si un gaz.

Cand il miscai clipocea uleiul pentru ca s-a depresurizat prin uzura garniturilor de etansare, inainte sa iasa uleiul iese gazul.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu detaliile introducerii gazului pana la presiunea de lucru pt amortizoarele etanse, nu m-a interesat productia.
Pot sa imi dau cu parerea si sa ghicesc ca se introduce pe o supapa care este taiata inainte de montajul final.
Pe amortizorul tau parca scrie ca are gaz sub presiune si sa nu il desfaci.

Sfatul meu e sa cumperi unul SH, eu am dat 140 euro pe unul oem sh tot pt o honda
Operatiunea de reparare consta in montarea unei supape pe unde o sa se introduca ulei+aer sau azot, supapa care poate sa cedeze oricand si nu cred ca te costa simtitor mai putin decat daca ai lua unul SH.

Cealalta varianta ar fi sa cumperi unul nou aftermarket pe care poti sa il repari, insa nu cred ca vei apuca, acelea fiind destinate motoarelor care solicita suspensiile.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu imi dau eu seama bine, dar din prima poza de la postul 14 asa pare, si daca nu gliseaza bine se duc garniturile mult mai repede decat ar fi normal, 55 de km de macadam e fix pix in durata de viata a unui amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubul ala trebuie sa culiseze cu frecare minima, orice denivelare, rugozitate duce la uzarea garniturilor care asigura etanseitatea.
Din poza respectiva nu sunt 100% sigur, dar tind sa cred ca aia e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat acuma, iar tubul este frecat de masonul de cauciuc, asa cum vezi in poza, uniform pe 80% din circumferinta sa si putin mai superficial pe restul circumferintei. Totusi este o aparatoare de praf, din plastic cauciucat, usor deformabila, care ar putea sa nu fie coaxiala cu tija si mi se pare irelevant ca din cauza ei sa se strice simeringul. Mai studiez maine, e posibil sa fie si asa cum spui tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...