styuk Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) In ultima perioada am pornit motorul impins de cateva ori. Credeam ca este de la alarma cea noua dar am masurat consumul pe ea si era in parametri. Apoi am suspectat un consumator constant asa ca am masurat si consumul pe baterie dar tot 0. Am masurat tensiunea pe baterie 12,6V. Astazi ce mi-a venit sa masor incarcarea. Cu motorul pornit 14,4V, deci ok. Cu faza lunga ma asteptam ca tensiunea sa coboare brusc si apoi sa creasca, alternatorul compensand consumul. Surpriza. Nu s-a intamplat asa. Ramane la 12,7V. Daca opresc farul, urca din nou. Practic, nu este capabil sa compenseze consumul. Drumul meu in timpul saptamanaii este acasa-munca, munca-acasa, 5km dus, 5 intors. La motor nu stiu cat este dar la masina, ca sa aduca bateria la nivelul de dinainte de pornire, trebuie ca aceasta sa parcurga in medie, cam 8 km. Presupun ca si la motor ii cam la fel. D-asta cred ca fraiera nu porneste uneori(in special dimineata) decat impinsa... Intrebarea este, ce este de facut? Care este urmatorul pas? Ceva releu de incarcare? Sugestii? Multumesc! L.E tensiunea nu creste nici daca ridic turatia Editat August 29, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Mergi cu peste 5000 de ture alternatorul baga mai mult la turatii mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 releul. ia unul pe mosfet, e muult mai bun. cele mosfet incep cu seria FHxxxx, cele pe tiristori, cum ai si tu, cu seria SHxxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) r_amonna RULLZ! Editat August 29, 2014 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 Sper sa gasesc unul pt proba. Releul de incarcare nu se strica doar la Honda? Nu as da 200 de lei degeaba si problema sa persiste. Mai poate sa fie si alta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 releele de incarcare sunt facute de firma shindengen. la honda se strica pentru ca-s prost pozitionate si nu se ventileaza. cele pe tiristori se incing ca dracu'. alea pe mosfet sunt muuult mai putin pretentioase. releele se mai strica si din cauza mufelor care in timp oxideaza si/sau se slabesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) r_amonna, de astazi esti my personal Goddess. Way to go, girl! Bravo. Editat August 29, 2014 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 r_amonna, de astazi esti my personal Goddess. Way to go, girl! Bravo. avansurile pe privat, te rog Glumesc, evident!!! O sa incerc daca gasesc altul si daca se schimba ceva, ii clar unde-i buba. 10x girl! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 r_amonna, de astazi esti my personal Goddess. Way to go, girl! Bravo. lol, merci! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) Stiuca, termina mah cu rahaturile. Admiram sincer un fenomen. Majoritatea Doamnelor sau Domnisoarelor habar nu au ce e ala releu de incarcare...dar sa mai si stie detalii tehnice pertinente si producatori, depaseste cu mult media. Asa ca ma exprimam si eu... Editat August 29, 2014 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 Stiuca, termina mah cu rahaturile. Admiram sincer un fenomen. Majoritatea Doamnelor sau Domnisoarelor habar nu au ce e ala releu de incarcare...dar sa mai si stie detalii tehnice pertinente si producatori, depaseste cu mult media. Asa ca ma exprimam si eu... Bla-bla-bla!! Ar fi mai usor daca ai fi direct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Uitati de stator care este generatorul, si ar cam trebui plecat de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) n-are nici o treaba statorul. in cazul asta trebuiesc verificate mufele si releul... Editat August 29, 2014 de r_amonna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 n-are nici o treaba statorul. in cazul asta trebuiesc verificate mufele si releul... Nu zau daca are bobine in scurt sau chiar rotorul e demagnetizat. Ce n-ai mai auzit? Pe urma normal ca o iei pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 ba am mai auzit. dar in cazul asta un stator in scurt nu incarca cu 12.7 in sarcina. iar de rotoare demagnetizate poate la motoare care au peste 20-30 de ani. am patit-o si eu dar la un motor mai vechi de 30 de ani... am avut un simson acum 15 ani, la ala era demagnetizat magnetoul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 (editat) cu motorul turat si in sarcina, ajunge la 13.3-13.4 Acum suspectez ca poate sa fie chiar bateria sau un contact imperfect la releu sau de la releu...in weekend sper sa reusesc sa il desfac sa verific. Editat August 29, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Stiuca, termina mah cu rahaturile. Admiram sincer un fenomen. Majoritatea Doamnelor sau Domnisoarelor habar nu au ce e ala releu de incarcare...dar sa mai si stie detalii tehnice pertinente si producatori, depaseste cu mult media. Asa ca ma exprimam si eu... Ex user stress&lp, ex user fesu, ex user performance solutions. Deci nu e nici o fata la butoane » Post actualizat in 29 Aug 2014 11:32 Ramane la 12,7V. Daca opresc farul, urca din nou. Masoara alternatorul la mers in gol - trebuie sa obtii peste 55V (curent alternativ) pe fiecare faza la 5000 de ture. Daca nu, problema e in alternator. Daca masuratoarea pe alternator e buna, ramane releul - 12.7 V este o tensiune prea mica. In general, la 5000 de ture si cu faza lunga pornita, un sistem de incarcare in stare buna arata intre 13.5 si 14.5 - tensiune la bornele bateriei. Atentie, bateria trebuie sa fie incarcata. Daca nu ma insel, la Yamaha si 13.2V e o valoare acceptabila, data de manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 cesar, tu esti ruda cu mircea badea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Performance!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 ba am mai auzit. dar in cazul asta un stator in scurt nu incarca cu 12.7 in sarcina. iar de rotoare demagnetizate poate la motoare care au peste 20-30 de ani. am patit-o si eu dar la un motor mai vechi de 30 de ani... am avut un simson acum 15 ani, la ala era demagnetizat magnetoul... Gandeste-te ca un contact imperfect adica disparitia unei faze (ca daca dispar doua pa) este echivalenta cu disparitia tensiunii pe o infasurare ba chiar in acest caz din urma este mai greu sezizabil infasurarea fiind in scurt ceea ce difera cu una in aer din punct de vedere al redresarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Ex user stress&lp, ex user fesu, ex user performance solutions. Deci nu e nici o fata la butoane Era de asteptat ca e un el.Oricum dubios ca si-a ales nume de fata si continua sa sustina ideea ca e o ea.Aici suna a gay-ism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Gandeste-te ca un contact imperfect adica disparitia unei faze (ca daca dispar doua pa) este echivalenta cu disparitia tensiunii pe o infasurare ba chiar in acest caz din urma este mai greu sezizabil infasurarea fiind in scurt ceea ce difera cu una in aer din punct de vedere al redresarii. bun,si disparitia unei infasurari ce inseamna? incarcare buna? Era de asteptat ca e un el.Oricum dubios ca si-a ales nume de fata si continua sa sustina ideea ca e o ea.Aici suna a gay-ism spuse unul care nu stie sa comande piese pe net sau sa tina o cheie in mana. dar emana "pareri". uite aici dovada de gay-ism... pe cesar ar trebui sa il ignor, e un mic semidoct care ma si cunoaste, am si poza la avatar dar o tine pe a lui, n-am ce sa-i cer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) bun,si disparitia unei infasurari ce inseamna? incarcare buna? spuse unul care nu stie sa comande piese pe net sau sa tina o cheie in mana. dar emana "pareri". uite aici dovada de gay-ism... pe cesar ar trebui sa il ignor, e un mic semidoct care ma si cunoaste, am si poza la avatar dar o tine pe a lui, n-am ce sa-i cer! De unde sti tu:)).Ne cunoatem de undeva???Vezi sa nu iti dai cu cheia peste mana.Ar fi bine sa te duci ca sa te ungi cu niste vaselina si sa iti faci freza.Poate apare naomi prin zona. Esti penibil!!!!!! Editat August 29, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 miroase a orgoliu masculin ranit ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 miroase a orgoliu masculin ranit ))) Nu ne cunoastem asa ca doar ma amuzi;).Mai bine ai recunoate ce zice Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.