miramax Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Cer ajutorul tuturor care pot ajuta un motociclist si sunt dispusi sa-si probeze propriul releu de incarcare pe motocicleta mea. Dupa multe plimbari pe la diferite service-uri nu am putut afla cu siguranta ce are motocicleta mea, iar dupa multe cercetari si verificari am ajuns la concluzia ca lipsa de energie pe motor poate surveni in cazul functionarii inadecvate a releului. Multumesc anticipat celor care vor incerca sa ma ajute! repet--macar o proba! tel meu 0740 813342 Max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 Cer ajutorul tuturor care pot ajuta un motociclist si sunt dispusi sa-si probeze propriul releu de incarcare pe motocicleta mea. Dupa multe plimbari pe la diferite service-uri nu am putut afla cu siguranta ce are motocicleta mea, iar dupa multe cercetari si verificari am ajuns la concluzia ca lipsa de energie pe motor poate surveni in cazul functionarii inadecvate a releului. Multumesc anticipat celor care vor incerca sa ma ajute! repet--macar o proba! pentru zz-r de 400-600 tel meu 0740 813342 Max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 da, te pot ajuta eu, si e nevoie de releu de tensiune 0723.518.548 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 da, te pot ajuta eu, si e nevoie de releu de tensiune 0723.518.548 scuze, NU e nevoie de releu de tensiune (m-am exprimat gresit) Se poate testa si fara releu, si te ajut eu sa identifici defectul. Cand vine vb de electrica... nici o problema! (mai greu cu tastele astea k-s kam rare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 Ce-i drept nu te intelesesem prima data.Multumesc pentru rectificare.Ca sa descriu problema mai in amanunt o sa va spun ca a fost masurata si rasmasurata de m-am plictisit...problema in momentul asta e de probare a unui releu.in rest le-am cam facut pe toate...totusi sper sa fie frumos in weekend sa te pot suna si poate sa ne si intalnim. Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 pai de maine seara nu mai sunt in buc pana luni 1-la mana: scoti releul de pe moto 2-la mana zi-mi ce tensiune in alternativ aveai pe fiecare din cele 3 faze ale alternatorului, masurat intre 2 faze (exact asa cum ajung firele in releu) 3-la mana, verifica cu ohmetrul sa nu existe legatura electrica intre oricare din fazele alternatorului si masa (sasiu) Dc toate astea sunt ok, montezi releul, si masori tensiunea pe borna de + a releului (sau direct pe baterie) cu motorul pornit, si notezi cat este si dc variaza. daca tensiunea nu sare de 13V, inseamna k e problema clasica a tipului asta de moto, anume releul defect. In mod normal, tensiunea tre sa atinga varfuri de 14,5V in turatie , iar la relantiu sa nu scada sub 13V. Dc nu te descurci, de luni ne putem vd si rezolva pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 8, 2006 Autor Share Postat Decembrie 8, 2006 Raman dator! sper sa reusesc sa o pornesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 sal am eu un releu cu 6 fire daca vrei superbun...si cu mecanica te pot ajuta:0723446040 msi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 multumesc de mesaj...de cum se mai indreapta vremea o sa te sun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 multumesc de mesaj...de cum se mai indreapta vremea o sa te sun! ok omule....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 12, 2006 Autor Share Postat Decembrie 12, 2006 releul e de pe un zz-R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 deci dupa ce dai releul jos, masori pe mufa de pe motocicleta astfel: intre firul alb si masa tre sa ai +12V -intre firul negru-galben si masa, masurat pe ohmi, tre sa ai 0-1 ohmi -intre firul maro (cu alb sau galben) si masa tre sa ai +12V dupa ce pui contactul si comuti intrerupatorul de oprire motor pe ON. intre cele 3 fire de aceeasi culoare (X, Y, Z) se masoara cu voltmetru in alternativ si intre fiecare 2 din cele 3 fire tre sa fie cca 12V cu motorul pornit. ai atasat si o schita cu instalatia de incarcare. Totusi, vreau sa stiu exact ce simptome a avut moto de ai zis k ai probleme, si ce exact ai facut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 intre cele 3 fire de aceeasi culoare (X, Y, Z) se masoara cu voltmetru in alternativ si intre fiecare 2 din cele 3 fire tre sa fie cca 12V cu motorul pornit. 12V? maistre, cu motorul pornit ar trebui sa incarce bateria nu sa suga din ea. Acolo tre sa ai ~48V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 20, 2006 Autor Share Postat Decembrie 20, 2006 e dezastru...am pus aparatul de masura pe bornele bateriei si de la 2000 in sus imi arata fara far 13.2-13.4...normal...oscileaza ca dracu...apoi daca o turezi putin merge si pana in 13.8. din nou daca o las la 3000 oscileaza de la 12.2 l1 13.8 e dezastru...eu tot cred ca am un scurt....nu stiu ce sa zic...mi-a mancat ficatii si in dimineata asta cand am vrut sa o duc la garaj.mai am doar o zi sa fac asta...sunt devastat pentru ca vineri plec in vacanta si mi-e frica s-o las in fata blocului. ( cine o fi avand un releu de zz-r? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 la tomina ai incercat? ca tot vine iarna acum pui cate putin (bani) si la vara il ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 mai bine nu. 1. e scump la tomina 2. nici macar nu stie daca e defect - personal nu cred ca e defect, ala ori merge ori ba. miramax, problema ta cred ca e cauzata de contacte imperfecte. Apuca-te si curata toate mufele de pe circuitul de incarcare. E posibil pe de alta parte sa ai una dintre infasurarile bobinei paradita (o spira intrerupta) si sa merga au ba in functie de vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 sa stii ca tot acolo ma gandeam si eu....dar trebuie sa astept cadura acum... oricum multumesc mult de sfaturi! la tomina e prea scump ca s-a ajuns lumea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Ianuarie 26, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2007 (editat) dupa mai bine de 9 luni am rezolvat problema....ptiu dracie! Nu e de la releu ,nu e de la bobina, nu e decat de la circuitul de incarcare care are o mufa mare la mijloc, mufa care se topeste!!! Ma bucur enorm ca am gasit in sfarsit buba si poate rezolva asa si problemele altora.Pot jura ca stiu de la ce s-a intamplat.Nu puneti becuri mai mari decat trebuie pe zz-r.suprasolicita incarcarea si automat si circuitul,iar mufele se topesc usor. Multa bafta la toti! Multumesc celor care m-au ajutat! Editat Ianuarie 26, 2007 de miramax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Mufa aia la cu 6 pini de la releu? Tot de la contacte imperfecte=mizerie in mufa sau papuci slabiti ti se trage. Pune la loc bec serios, ala standard e o gluma in faru de ZZR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 LA FEL AM PATIT CU UN VIRAGO 250 CU O MUFA DAR CEA D LA CONTACT DUPA C AM SCHIMBAT RELEUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.