XorX Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 am schimbat astazi placutele fata si am vreo doua intrebari 1. se pune loctite albastru pe filetul pieselor 11 si 12? 2. pe placutele vechi, pe cea dinspre interior exista un fel de dublura din ceva textolit/plastic mai dur invelit in foita de otel. Ma gindesc ceva pentru a prelua eventualele vibratii si probabil eliminarea scirtiitului. Am scos toata chestia aia de pe placuta veche si am pus-o pe cea noua doar ca-mi pare ca s-a ingrosat foarte mult si a intrat cam fortat cu toate ca pistonasele erau impinse la maxim. Placutele initiale erau nissin, astea noi sunt carbone loraine. E cazul sa scot acea armatura suplimentara si sa las placutele simple in etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Nu se pune solutie de blocaj pe ele. Nu se desfac daca sunt stranse la cuplu corect,mai ales daca ai pus pe nr 11 o sa ai o mare problema sa mai schimbi placutele data viitoare. Legat de placuta aceea..este un strat termic protector pentru ca placuta sa nu transmita caldura catre pistonase,respectiv catre lichid. Sunt mai multe solutii constructive sa faci aceasta rupere termica,se poate folosi un strat de azbest,o placuta de otel gaurita,sau asa cum ai vazut pe placutele "carbone loraine" acea culoare alba pe spatele placutei,este un strat de protectie. Acum pentru ca placutele CL sunt mai groase posibil ca sa nu intre in anumite etriere cu tot cu stratul suplimentar de protectie,asa ca ori folosesti doar placuta metalica gaurita si placuta de frana..ori montezi doar placuta de frana. Acum indiferent cum ai facut este bine sa nu lasi etrierul sa fie blocat pe disc in repaos. Acum chiar nu trebuie sa iti faci foarte mari griji daca nu pui nimic in spatele placutei,chiar daca nu are stratul protector..lichidul de frana a devenit foarte performant in zilele noastre si are punctul de fierbere foarte ridicat,si daca moto este folosita doar pe strada este pitin probabil sa ajungi in acel punct. La curse da, sunt solicitari mari pe franare si temperaturile sunt foarte mari pe componentele in frecare,asa ca este necesar sa se faca tot ce este posibil pentru reducerea transferului termic catre lichid. Sper ca nu am plictisit cu textul lung.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 16, 2014 Autor Share Postat Septembrie 16, 2014 @TNG Ai avut dreptate, capacul 11 nu mai putea fi desfacut la mina; noroc cu surubelnita de impact care si-a facut iar treaba Am desfacut 11 si 12 si le-am restrins fara sa mai pun Loctite; deh.. asa e cu tutorialele astea de pe youtube si cind nu gasesti un manual de service decent. Am verificat si armatura; astazi fata de ieri si dupa vreo 50km se pare ca s-au mai "pasuit" placutele, am reusit sa comprim pistonasele si dupa ce am scos pinul 12 placutele au cazut libere din etrier deci nu e cazul sa renunt la armatura. Multumesc mult de raspuns si cu siguranta nu a fost prea lung. PS. In blisterul in care au venit placutele nu a fost nici un shield termic, erau doar placutele fara acea tabla perforata de pe spate; CL A3+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 am schimbat astazi placutele fata si am vreo doua intrebari 1. se pune loctite albastru pe filetul pieselor 11 si 12? Iti recomand sa folosesti un compus anti-gripare pe acel filet - vaselina cu cupru sau cu aluminiu. » Post actualizat in 16 Sep 2014 08:03 Din pacate, acel bolt din otel moale, cu inbus, de multe ori ramane gripat. Inbusul se rotunjeste si de multe ori a trebuit sa-l extrag prin gaurire. o solutie migaloasa si costisitoare. Acum trei ani am zis sa incerc o solutie alternativa, ca sa nu mai existe neplaceri. Alt bolt, cu hexagon de 8 si gaura pentru siguranta anti-desfacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 16, 2014 Autor Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) thx, a mers, l-am desfacut astazi. Am curatat cit am putut ramasitele de loctite din gangurile filetului, oricum odata polimerizat si desfacut nu cred ca o sa se recompuna iar. Oricum, ciudat Murphy asta.. la enduro am doua suruburi pe care le pierd frecvent... le-am pus loctite, aracet, superglue... nimic nu tine, iar altele se sudeaza de nu le mai scoti cu nimic. (vaselina cu cupru nu am.. trebuie sa-mi iau...) Editat Septembrie 16, 2014 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.