red Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Salut Voi ce cota ati folosit pt primul piston schimbat la exc 250/300? A sau B? Pt 250 unele situri dau acelasi piston pt anii 2004-2014, altele nu, cum e pana la urma? e acelasi? Mai am 30 de ore pana la 100 si ma gandeam sa il schimb Editat Septembrie 19, 2014 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motobistrita Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 EXC-F250 07-13 4T este un piston EXC-F250 2014 4T alt piston EXC250 00-05 2T alt piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) 2T? Diferenta intre pistonul pe care il pui si cilindru trebuie sa fie de 4 sutimi pentru un 250 2T. Masoara cu un micrometru de interior cilindrul tau, uita-te ce inseamna la pistoane cota A si cota B si vei sti ce sa iei. Editat Septembrie 19, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Septembrie 20, 2014 Autor Share Postat Septembrie 20, 2014 merci Mircea, vroiam sa stiu din experienta celor ce au schimbat pt prima oara pistonul la exc 250/300 2t e mai complicat cu micrometrul, pt ca nu il am unii zic sa merg pe cota A la primul piston chiar si la al doilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 (editat) Cota A la primul schimb si la mine (la Husqvarna, dar e aceiasi chestie). Micrometru de interior nici marile service-uri nu au. Eu am gasit la un atelier mecanic, in spate la United Motors (intrii la United, intrebi la service si te ghideaza ei). Si mai gasesti la TNG, in Ciolpani. Editat Septembrie 20, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 la al 2-lea schimb ai putea sa mergi tot pe A , mai ales ca il schimbi la 100 de ore , daca l-ai schimba pe la 150 de ore ai putea sa treci pe B , dar cel mai bine este sa masori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 http://slavensracing.com/shop/piston-kits-for-ktm-husaberg-by-vertex/ Recomanda cota B dupa 60 de ore sau 1600 de km. Am si eu o intrebare, cei care recomandați piston A pe ce va bazati? Doar ca oricine poate sa isi dea cu parerea pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 eu am pus cota A la 135h, acum am 205 si e f ok, totusi , urmatorul nici eu nu stiu ce sa pun, A sau B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Octombrie 22, 2014 Autor Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Salut Aurel la tine e clar, la urmatorul schimb pui cota B, o sa fie al treilea piston Eu tot stau si ma gandesc ce sa aleg, oricum mai am mult pana la 150 de ore Ted m-am uitat in link uk de mai sus si e adevarat ca se recomanda sa fie B dupa 60 de ore Acum tine si de cum e exploatat motorul, in cazul meu e hoby 100 % si doua ore in we Editat Octombrie 22, 2014 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Greu sa te duci la cineva sa-ti masoare, nu? Dai 30 lei si stii sigur. E mai simplu sa faci un sondaj de opinie, cine si cum a pus..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Eu, pe unde am fost sau am intrebat, mi s-a zis ca nu au micrometru de interior. Poti sa ne zici la cine putem masura cilindrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Uita-te mai sus pe pagina. Am explicat in postul 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) In general nu se masoara cu micrometrul. Micrometrul se foloseste pt a calibra un ceas comparator, insa unii mai folosesc micrometre in 3 puncte ( cu 3 picioare) Editat Octombrie 22, 2014 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 Salut si La multi ani, In nebunia cautarilor pe acelasi subiect.. trebuie sa imi schimb si eu pistonul acum, am gasit cele de mai jos. Poate va ajuta. *sursa: http://www.motoxparts.co.nz/p/ktm-250-exc-piston-kit-wossner (tabul SPECS) " What size piston grade (A,B,C) would be advise able to fit to a used 2-stroke cylinder that is in good condition. It’s not hard to work out. 98% of the time a piston the same size, .01mm smaller or .01mm larger than the one that has been removed from the engine will work fine, as long as the cylinder bore is in good condition. (Read above what .01mm measurement is) Cylinder bores wear mostly right at the top at (ring wear). So over 80-90% the bore is normally unworn, this is where installing a too large of a piston to may course a problem (going from a A to a C) as it may decrease the piston to bore clearance in 80-90% of the bore below the minimum clearance required. What normally happens if a to large pitson is fitted the piston will lock/seize in the cylinder bore due to insufficient piston to bore clearance. It is better to have a bit more piston to bore clearance (-.01mm) than to have to less, as having to less the piston will seize in the cylinder and that is not good as it will destory the cylinder. That should be a no brainer when you think about! So the answer to what size should I purchase to install in my used cylinder? Is very simple - Any one from 1-2-3 below will be work fine (as long as the cylinder bore in good condition that is) 1 - The same size the piston that was removed will be fine 2- Piston that is .01mm larger = lets say the old piston was 66.35mm, than a 66.36mm piston will be fine in most cases. (say 66.35mm is a A size piston, you can use a B size 66.36mm) 3- Piston that is .01mm smaller = lets say the old piston was 66.35mm, than a 66.34mm will be fine. (say 66.35mm is a B size piston, you can use a A size 66.34mm) Note: piston grades go up in .01mm, most pistons A is the smallest grade, than B is only .01mm larger, and than C is .01mm larger than B. We could go on and on about piston to bore clearance, but above is all you basically need to know about selecting a piston. We try to make it easy for all to understand and not make out it is harder than what it is, some people like to make it is a big job but it is not at all. Two strokes have old long style piston skirts so .01 of a mm makes no different to performance, piston to bore noise or how long the piston will last. I know I used to grade piston to bore clearances and machine cylinders every day for 25 years. So I do know what I’m talking about. " La mine e al 3-lea piston (nou, cota A, si acum al 3-lea). Initial eram decis sa iau cota B, gasind pe foarte multe platforme recomandarea asta pentru motoare cu 50h + ... (a mea are 146h, primul piston schimbat la 80h). Acum parca as merge tot pe cota A. Banuind ca sunt destui ce s-au mai lovit de "problema" asta, va multumesc pentru opinie Sa ne auzim cu bine in noul an ! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Ianuarie 5, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2015 salut, eu am decis, a mea are 86 de ore de cand am schimbat pistonul si cilindrul, pistonul o sa il schimb la 150 de ore si merg tot pe cota A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 ceas comparator, dar cum rezultatul e cam acelas mereu poti pune A la primul schimb si B,C la urmatoarele. uzura pe un ciclu este cam de 0.25mm/diametru. exista producatori care merg din 0.5 in 0.5 si altii care merg din 0.25 in 0.25. astfel te poti orienta in functie de ce ai nevoie. groso modo poti masura si cu o lera + pistonul vechi. cota A este oricum mai mare decat cota 0, aceasta o poti cumpara odata cu kitul de reparatie cilindru. uzura pistonului depinde foarte tare si de regimul de exploatare. daca motorul a fost incins de multe ori sau a mers fregvent in ture mari uzure este accentuata si vei avea nevoie de cota B, daca regimul de exploatare a fost unul normal (fara prea mult omor, numa asa, oleaca, de control) poti pune cota A. cam asta e criteriul dupa care ar trebui sa te ghidezi daca nu ai cum sa masori cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Si vreo ierarhie a firmelor de pistoane? OEM, Wossner, Prox, Athena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Traiasca nenea Jumba. Multumesc ! Asta era sfatul pe care-l cautam ceas comparator, dar cum rezultatul e cam acelas mereu poti pune A la primul schimb si B,C la urmatoarele. uzura pe un ciclu este cam de 0.25mm/diametru. exista producatori care merg din 0.5 in 0.5 si altii care merg din 0.25 in 0.25. astfel te poti orienta in functie de ce ai nevoie. groso modo poti masura si cu o lera + pistonul vechi. cota A este oricum mai mare decat cota 0, aceasta o poti cumpara odata cu kitul de reparatie cilindru. uzura pistonului depinde foarte tare si de regimul de exploatare. daca motorul a fost incins de multe ori sau a mers fregvent in ture mari uzure este accentuata si vei avea nevoie de cota B, daca regimul de exploatare a fost unul normal (fara prea mult omor, numa asa, oleaca, de control) poti pune cota A. cam asta e criteriul dupa care ar trebui sa te ghidezi daca nu ai cum sa masori cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.