Sari la conținut

Vibratie in ghidon pe franare la viteza mica spre oprire..


ashtray.
 Share

Postări Recomandate

Acum m-am intors de la tng...aparent cuzinetii sunt de vina...furca are joc in 'paharele' de jos...

"Motoreta este un k1 600, furca a fost servisata, etrierii au fost servisati."

 

Daca nu a fost facuta demult servisarea, eu cred ca ar fi trebuit schimbati atunci cuzinetii, sigur si la servisare aveau urme de uzura care nu ar fi trebuit trecute cu vederea.....

Uite asa se da din una in alta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the club. Cuzinetii jucausi. Facem tricouri?

 

O fi fost, si a mea a fost, dar are uzura in tuburi de crom jos unde intre tevile.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii se schimba dar ce te faci cand paharele au uzura si n-a ce le face? :(

 

Cu cat sunt mai vechi motocicletele, cu atat mai probabil sa descoperi un asemenea defect de ne-reparat.

Vii sa schimbi simeringuri de ulei si uleiu de furca si descoperi ca furca ta trebuie inlocuita. Deja stiu doua cazuri - Falkenberg si Gabi.

 

Care e cauza? Foarte simplu - 90% dintre motocicletele vandute SH au klometrii shmenuiti. In plus, cei mai multi motociclisti evita sa plateasca costurile suplimentare asociate unei servisari 100% corecte. Cu parere de rau o spun dar, in unele cazuri, cea mai ieftina solutie nu este fezabila.

Cred ca prietenul Jumba are dreptate cand spune ca, daca vine cineva la servisat suspensia si nu schimba tot ce e de schimbat, refuza lucrarea.

Chestiunea s-a mai discutat si in alt topic nu demult.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii se schimba dar ce te faci cand paharele au uzura si n-a ce le face? :(

 

Cu cat sunt mai vechi motocicletele, cu atat mai probabil sa descoperi un asemenea defect de ne-reparat.

Vii sa schimbi simeringuri de ulei si uleiu de furca si descoperi ca furca ta trebuie inlocuita. Deja stiu doua cazuri - Falkenberg si Gabi.

 

Care e cauza? Foarte simplu - 90% dintre motocicletele vandute SH au klometrii shmenuiti. In plus, cei mai multi motociclisti evita sa plateasca costurile suplimentare asociate unei servisari 100% corecte.

Chestiunea s-a mai discutat si in alt topic nu demult.

La mine n-ai descoperit-o din prima.Dupa schimbarea rulmentilor de la jug ti-ai dat seama care a fost manevra.In fine mobra aia era din "zona crepusculara" asa ca am vandut-o :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SRAD-urile sunt printre cele mai fiabile motoare. 100% tu ai avut mult mai multa grija de ea decat proprietarii dinainte dar in cazul jambelor deja era prea tarziu ca sa ii mai faci ceva.

Uite ca exemplu cum arata niste cuzineti care sunt nu uzati ci terminati (daca nu ma insel au fost la Bart).

1920610_639902089416842_1143932060_n.jpg

1555380_639902036083514_1905106073_n.jpg

 

Ca sa vezi ce inseamna "prea tarziu" - desi la Bart am schimbat cuzinetii de alunecare acum doi ani, acum o luna i-am descoperit din nou facut zdrente. Cauza - uzura in paharul de aluminiu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe viitor o sa ma apuc singur de reparat mobra si n-o sa mai fiu asa comod ca acum.

In trecut(acum 6 ani) am facut o furca de zzr si una de gsxf.Ambele erau din 95.Nu cred ca alea au avut parte de o intretinere prea buna.Si in momentul de fata merg mobrele alea pe strada.

 

Macar daca stric ceva,s -o fac eu

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja stiu doua cazuri - Falkenberg si Gabi.

 

Care e cauza? Foarte simplu - 90% dintre motocicletele vandute SH au klometrii shmenuiti. In plus, cei mai multi motociclisti evita sa plateasca costurile suplimentare asociate unei servisari 100% corecte. Cu parere de rau o spun dar, in unele cazuri, cea mai ieftina solutie nu este fezabila.

Cred ca prietenul Jumba are dreptate cand spune ca, daca vine cineva la servisat suspensia si nu schimba tot ce e de schimbat, refuza lucrarea.

Chestiunea s-a mai discutat si in alt topic nu demult.

Troaca mea e din 87, ce pretentii sa am la rulaj. Per total merge bine, ma impac cu ea. Singura problema mea este ca as da o nota mai mare la putere decat la siguranta, si asta din cauza furcii / frana.

Si ai punctat exact si parerea mea - daca faci o treaba, trebuie facut cap-coada. Din acest perspectiv, regret un pic ca nu am fost informat la prima revizie pe care am facut-o la voi despre starea paharelor. As fi cautat unele bune in timp. Doar stii ca in rest, am adus totul ce mi-ati cerut, trebuia sa-mi spui. Acuma am facut revizie cu cuzineti etc de 2x si tot am joc la furca.

 

Ti s-a parut ca sunt zgarcit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu asta am vrut sa spun. Dimpotriva, lucrurile au fost ok din acest punct de vedere - nu te incadrezi in procentul de 90%.

Doar ca e foarte greu de diagnosticat jocul respectiv. Uzura la interior acum doi ani chiar nu se vedea :(

 

Ai vazut ca si cele SH au avut aceeasi buba - lucru care e cu atat mai neplacut.

De fapt asta e si ideea pe care incerc sa o subliniez - servisarea la furci se face cu mai putina grija la consumabilele ce ar trebui schimbate mult mai des nu doar in Romania.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi fost mult mai simplu daca nu existau atatea mituri de motociclete cu 200k km , cam cat crezi ca tine o bucata de aluminiu care se freaca de o bucata de otel in namol?

 

@ Bart, ti-am spus si pe pm, uzura in pahare nu se poate masura, eu unul nu am vazut si nu stiu de o scula care ar putea masura acolo, eventual s-ar putea construi un calibru care sa verifice jocul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vand nimic, la mine ramana tigaia, rezolv eu cumva si furca.

Se stie ca motoarele vechi sunt mai scumpe la intretinerea decat unele noi, dar mie imi plac astia vechi. La banii si timp pe care am cheluit pe vechituriile mele (mai am 2 masini din 1968 resp 1976, si 2 motociclete din 1961 resp 1996) puteam sa iau lejer ceva (mai) nou si stateam doar de grija casco-ului.

 

Cesar, nu pot sa-mi explic de ce furca nu avea uzura vizibila acuma 2 ani cand ati scos niste ulei antic mizerabil din ea, si acuma dupa 6000km cu bel-ray avea. Nu fac caz, nici nu as fi scris ceva in public aici daca nu m-am simtit adresat pe nedrept un pic in relatarea ta cu ieftin samd. Iti multumesc pentru precizarea.

 

Cele SH a fost 'un shot in the dark', motorul era deja desfacut la voi pe platforma, am gasit piesele in tara deci timpul de livrare era scurt, si pe langa furca am primit si ceva carene si un rezervor..

 

O sa iau la anul niste pahare de pe ebay, deja desfacute, pozate, garantate, si se rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eventual s-ar putea construi un calibru care sa verifice jocul

 

Nu e o idee rea. Totusi, ar trebui fabricat pe cota si (foarte important) toleranta producatorului de suspensii. Singura sansa ca sa poti sa iei o astfel de cota de interior ar fi sa ai pe mana o furca noua. Cam greu daca vorbim de motociclete precum GPZ 900 sau chiar SRAD :)

» Post actualizat in 03 Oct 2014 08:38

 

 

O sa iau la anul niste pahare de pe ebay, deja desfacute, pozate, garantate, si se rezolva problema.

 

99% blind probleem, mijn vriend

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ar fi fost mult mai simplu daca nu existau atatea mituri de motociclete cu 200k km , cam cat crezi ca tine o bucata de aluminiu care se freaca de o bucata de otel in namol?

 

@ Bart, ti-am spus si pe pm, uzura in pahare nu se poate masura, eu unul nu am vazut si nu stiu de o scula care ar putea masura acolo, eventual s-ar putea construi un calibru care sa verifice jocul

 

 

comparator de interioare... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bec, mai clarific inca odata pozitia mea, nu am pretentii la starea lor initiala, putea sa fie si lipsa, dar regret faptul ca s-a constat uzura la a 2-a interventie, si in lipsa de un mijloc de transport am fost fortat sa ma descurc cu piesele disponibile imediat (Guzzi fiind accidetata, ceasul rau bla bla), ca altfel nici nu m-as fi atins de Kawa anul asta. Uzura este vizibil pentru mine cu ochiu liber, ai avea nevoie de un ceas doar ca stii cat de rau e, exprimat in cifre.

Poate problema a fost ceva in comunicare, poate trebuia sa trec la atelier cand Cesar a desfacut prima data furca, sa vad, sa vorbesc.

Sau poate uneori mai ai si ghinion.

» Post actualizat in 03 Oct 2014 08:52

99% blind probleem, mijn vriend

Blind a fost de data asta, o furca asamblata uleioasa, din Radauti :)

Data viitoarea o sa le iau, ca nu mai e graba, deja demontate, cu garantie, cu trimis retur daca nu stiu ce nu e bun. Daca nici atunci nu e ok o sa montez o furca de Honda, ca am inteles ca alea nu se strica :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Blind a fost de data asta, o furca asamblata uleioasa, din Radauti :)

 

 

Non-blind, asa cum ti-am scris, incercam o reparatie cu alezare + honuire si eloxare dura. O sa fie nevoie si de cresterea cotei cuzinetilor de alunecare dar am o strategie si pentru rezolvarea acestui neajuns. Cuzineti de furca pe cota de reparatie nu cred ca face nimeni.

(O pereche de pahare noi cat ar costa oare?)

Costurile - greu de estimat acum. Dar nu sunt atatea necunoscute precum la o furca SH cu 30 de ani vechime.

» Post actualizat in 03 Oct 2014 11:44

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1986-a3-zx900_model12934/partslist/F2340.html#results

 

287 euro - unavailable

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista Olandezi darnici?

Da, tu. Sau not yet?

» Post actualizat in 03 Oct 2014 12:02

287 euro - unavailable

Buna oferta, eu am gasit si la 300 ceva, unavailable :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...