Jump to content
Sign in to follow this  
IonitaDaniel

PROBLEMA PORNIRE APRILIA RS

Recommended Posts

multumesc mult de sfat ! luni imi iau carbuni,ii fac, ii montez si revin cu verdictul final !


» Post actualizat in 07 Oct 2014 16:35

am schimbat carbunii si face tot la fel. Acelasi diagnostic. Multi mi-au zis ca sa dus rotorul si a intrat in scurt si de accea nu are forta si pacane doar. Maine sau joi ma duc la un mecanic sa se uite la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai mai bine te duci la Surubel ( Sorin ) are un service la noi in Buzau si rezolvi problema.stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

multumesc mult de sfat ! luni imi iau carbuni,ii fac, ii montez si revin cu verdictul final !

» Post actualizat in 07 Oct 2014 16:35

am schimbat carbunii si face tot la fel. Acelasi diagnostic. Multi mi-au zis ca sa dus rotorul si a intrat in scurt si de accea nu are forta si pacane doar. Maine sau joi ma duc la un mecanic sa se uite la el.

 

nu e imposibil. totusi elimina releul de pornire de pe lista suspectilor. pune o surubelnita pe plusuri si vezi daca invarte. o sa iasa scantei, sa nu te sperii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi dupa o ora de rumegat problema, pe langa bendixul nou care l.am cumparat + carbuni am luat si un rotor nou. Dupa ce le.am montat rezultatul erq acelasi.... Imi venea sa.i dau foc :)) pana la urma am dat electromotorul tot jos cu bendix, am luat 2 fire, le.am legat la baterie si le.am pus pe el, a inceput sa invarta dar ca si cand ar merge mamaia.... Apoi am legat firele lq bateria masinii si pus pe electromotor, iar rezultatul fiind: Era sa sara bendixul de la locul lui :)) deci bateria mea cu gel de 4Ah nu face fata setului de 90cc.

Bine ca acum am bendiX,carbuni si rotor nou pt noua baterie ce va urma se 10Ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

Ai bateria moarta, nu e vorba ca nu are 10 amperi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

Degeaba, daca ai un redresor din piata cu ceva leduri iti arata numai tensiunea, de asta iti arata 100... De 4 e bateria pe rs-ul ala... Ca sa te convingi ia curent de la o masina si gata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai asta iti zic. Cu, curent de la masina porneste stas. Tot pe baterie am dat si eu vina. Doar ca eu am acuzat amperajul slab. O sa iau una uscata AGM de 10Ah 12V

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

daca porneste de la masina e clar bateria moarta... :) poti sa pui si de 1000 daca ai loc, doar ca nu prea are sens, motorasele astea si comprimate le invarti la mana, deci nu e cine-stie-ce nevoie de baterii mai mari, mai grele si mai scumpe! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mai postat odata dar nu am rezolvat nimic, iar acum vin cu lucruri noi despre problema mult mai detaliate

 

 

CAND AM CUMPARAT MOTO ( APRILIA RS 50 ) AVEA BATERIA TERMINATA

 

AM CUMPARAT BATERIE NOUA CU GEL 12V 4AH SI PORNEA BRICI

 

ACUM 3 LUNI AM SCHIMBAT SETUL CU UNUL DE 90CC IAR DE ATUNCI CAND APASAM PE BUTON ABEA SE CHINUIA SA INVARTA

 

PRIMA DATA AM ZIS CA E DE LA BENDIX SAU CARBUNI ( SCHIMBAT BENDIX + CARBUNI ) SI TOT LA FEL FACE

 

ACUM O LUNA NU A VRUT SA MAI INVARTA DELOC. CAND APAS SE AUDE DOAR UN PACANIT IN RELEUL DE SEMNALIZARE DE UNDE PLEACA, CURENTUL CATRE ELECTROMOTOR

 

AM LASAT-O BALTA DE ATUNCI ( PORNIREA LA BUTON )

 

ASTAZI CINEVA MI-A ATINS SEMNALIZAREA SPATE SI A SPART-O ! AM PORNIT MOBRA SA VERIFIC DACA MERGE, SI NU MERGEA. IN TIMP CE MOBRA MERGEA AM APASAT PE BUTONUL DE PORNIRE SI AM AUZIT CUM INVARTEA

 

O OPRESC SI APAS PE BUTON ! SURPIRZA A PORNIT MOBRA SI SI-A REVENIT SI SEMNALIZAREA

 

AM AJUNS ACASA, AM OPRIT-O SI AM APASAT IAR. IAR A PORNIT BRICI

 

AM INTRAT IN CASA SA MA SCHIMB SI AM IESIT DIN NOU SA-I ARAT TATEI CA MERGE

 

CAND APAS IAR SE AUDE ACELASI PACANIT

 

AM LUAT 2 FIRE SI AM PUS PE DIRECT DE LA MASINA PE ELECTROMOTOR SI LA FEL DOAR PACANE SI NU INVARTE DELOC.

 

PARCA CEVA IL IMPIEDICA SA INVARTA !

 

 

MA DISPERAT ACEASTA PROBLEMA. SPER CA AM FOST DESTUL DE EXPLICIT CA SA-MI PUTETI RASPUNDE.

Edited by IonitaDaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.releul de incarcare sau iar...bateria.la mine la fel facea pana am schimbat bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stii ce nu inteleg eu si ma bate rau de tot. Dc nu a invartit atunci cand i-am dat curent direct prin fire de la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai le ai pus pe borna la baterie?

Ma gandesc ca ar mai fi puterea bateriei la pornire.sa fie mica.

Eu la fel faceam.puneam curent de la masina si pornea imediat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa stai sa citesti 1000 de pareri de la "meseriasi avizati" fugi la un service bun...presupun ca exista in Bz....si rezolvi problema. Nu crezi ca este varianta cea mai scurta si simpla ?

Succes in rezolvarea problemei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.releul de incarcare sau iar...bateria.la mine la fel facea pana am schimbat bateria.

releul de incarcare e una si releul de pornire este alta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este mult mai simpla si asta o sa fac. Dar decat sa stau cu baiatul de la service sa gasim problema, ma gandeam ca cineva poate sa confruntat cu o astfel de problema si stie exact de la ce este.


» Post actualizat in 20 Oct 2014 16:45

nu am pus firele pe borna. le-am pus direct pe electromotor(papucul de la fir) si ca masa ( motorul in sine )

Pai le ai pus pe borna la baterie?
Ma gandesc ca ar mai fi puterea bateriei la pornire.sa fie mica.
Eu la fel faceam.puneam curent de la masina si pornea imediat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa stai sa citesti 1000 de pareri de la "meseriasi avizati" fugi la un service bun...presupun ca exista in Bz....si rezolvi problema. Nu crezi ca este varianta cea mai scurta si simpla ?

 

asta daca mainile le folosesti exclusiv pentru sters la fund

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ se conecteaza la baterie iar masa o pui pe bloc-u motor undeva aproape de bujie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa incerc maine dimineata !

+ se conecteaza la baterie iar masa o pui pe bloc-u motor undeva aproape de bujie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

releul de incarcare e una si releul de pornire este alta ;)

Da.pacanitul vine de la releul de pornire.

Dar si releul de incarcare poate avea ceva.ceva ul acela consuma bateria :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este mult mai simpla si asta o sa fac. Dar decat sa stau cu baiatul de la service sa gasim problema, ma gandeam ca cineva poate sa confruntat cu o astfel de problema si stie exact de la ce este.

releul de pornire are niste contacti supradimensionati care preiau consumul mare de curent al electromotorului, dar fara sa treaca prin butonul de start , probabil suprafata de contact s-a deteriorat (nu mai conduce bine) si o poti rectifica sau pui un releu nou care nu este nici scump . Comanda de la buton la releu o poti verifica usor alimentand releul direct.

» Post actualizat in 20 Oct 2014 16:57

pentru incarcare verifici sa ai 13,6-14,5 V nici o zecime in afara intervalului daca bateria este ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuk.....unii pe forum nici nu stiu care este plusul si minusul la baterie dar cer pareri cum sa-si faca mobra....

Daca sti sa faci sigur nu pui intrebarea pe forum....

Si decat sa primeasca 100 de pareri si omu sa nu stie ce sa faca mai bine da fuga la service....asta era ideea

Share this post


Link to post
Share on other sites

te bagi ca musca in **** amice ! te-ai nascut invatat si mergi cu nasul pe sus vad

Yuk.....unii pe forum nici nu stiu care este plusul si minusul la baterie dar cer pareri cum sa-si faca mobra....
Daca sti sa faci sigur nu pui intrebarea pe forum....
Si decat sa primeasca 100 de pareri si omu sa nu stie ce sa faca mai bine da fuga la service....asta era ideea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia verifica releul de pornire. (adica ala cu firul de + de la baterie si care pleaca din releu spre electromotor) Are firele prinse bine pe el?

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...