Alex C. Ţuţu Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salut,am si eu o problema,dupa un drum de cativa km in timp ce mergeam mi s-a oprit motorul,nu mi se blocase roata inca si am bagat-o pe liber si am lasat-o sa mearga cat putea sa mearga de la o viteza de 50-60km/h.Asta ar fi fost a doua problema,dupa ce ca probabil mi s-a ***** electromotorul si a trebuit sa o pornesc impinsa.Am bagat-o in viteza,am incercat sa o imping si problema,roata a ramas blocata,am incercat sa o imping in toate vitezele si doar in viteza a 6a s-a miscat foarte putin roata.De la ce credeti ca e problema,din cate am inteles ar putea fi ambielajul sau pistonul blocat..e o Aprilia Rs 125 din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Dupa ce ca probabil ti se semi fu..se motorul, apoi din cauza asta electromotorul nu mai putea invarti, te-ai gandit sa o pornesti impinsa ca sa fu..ti motorul de tot. Probabil e una din cele doua, pana cand nu desfaci nu poate nimeni ghici care e problema exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) pana nu il desfaci nu stii exact ce s-a intamplat acolo,oricum cred ca trebuie sa te gandesti daca se merita sau nu sa-l repari. Am patit si eu acelasi lucru si am bagat o gramada de bani in reparatia lui. Editat Octombrie 5, 2014 de Alpha28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Scoate cilindrul şi pistonul, dacă biela merge greu ai mers fără ulei în benzină. Toarnă ulei pe bolţ şi roteşte până se deblochează apoi verifică dacă are joc anormal, s-ar putea să ai noroc să nu fie nevoie de alt ambielaj. Verifică starea segmenţilor şi dacă nu s-au blocat în canalele de pe piston. » Post actualizat in 06 Oct 2014 06:25Ambielajul nu va mai avea viaţă lungă dar ai cu ce te plimba până te pregăteşti de reparaţii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex C. Ţuţu Postat Octombrie 11, 2014 Autor Share Postat Octombrie 11, 2014 Am scos capacul de la piston si am batut putin in piston si s-a deblocat,presupun ca e gripat,am vazut ca in cilindru cateva colturi mici lipsesc,capul pistonului este..distrus(cel putin mie asa mi se pare).Ideea e ca am incercat sa il pornesc impins sa vad daca e din cauza cilindrului si a pistonului,dar nu porneste,nici macar o tenta de a porni,compresie are,am incercat sa ii bag si putina benzina pe piston,dar tot nu a pornit.Opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 compresia e luata cu degetu? sau cu un aparat special? mergi la mecanic, aici nu o sa o repari. in cazul in care calota pistonului si suprafata cilindrului arata "distruse" compresie nu ai sigur..si trebuie schimbat setu cel putin. mecanic, nu "prieten care se priepe" si se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.