Radu H. Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salutare. Daca tot am terminat cu hartiile, statul la cozi si platitul taxelor m-am gandit sa-mi fac un topic cu motocicleta mea. Este vorba despre SV-ul care a fost la yoyo_man pana acum vreo 2 saptamani (apropo, un om de nota 10 ). Am adus-o tocmai de la Oradea pe platforma, cu ajutorul baietilor de la Madras Iasi (din nou, alti oameni de nota 10). Motocicleta este din martie 1999, sunt al 4-lea proprietar de cand este in Ro. Am luat-o cu ~39.980 km. Nu stiu cat sunt de reali si nici nu ma intereseaza prea mult pe acest aspect Acum are cam 40.200 km, cam atat am mers. Pretul motocicletei a fost 1500 epuroi + costurile aferente (transport, asigurare pe 1 an, autentificare, inmatriculare + echipamentul care urmeaza iarna aceasta). Un pret destul de corect consider eu, pentru cum arata motoreta. Ca si stare / accesorii se prezinta cam asa (citat din topicul de vanzare al lui yoyo_man): - kit de lant schimbat acum 2500km; - ulei si filtre schimbate acum 2500km; - rulmenți jug si baterie schimbate la inceputul sezonului (2014); - modificata din semighidoane in ghidon pentru o pozitie mai dreapta; - arcuri progresive in furca fata; - manete short; - filtru sport K&N; - toba sport Devil Trophy din inox; - cauciuc spate nou Metzeler cu aproximativ 300km facuti; - Bellypan; - aripa spate cu protectie lant; - priza USB sub sea; - sea pilot cu gel; - crash pad-uri; - semnalizari ceva mai finute decat cele din fabrica; - iluminare numar cu led. Nu stiu de ce evenimente a avut parte inainte de a fi la yoyo_man, dar la el a cazut o singura data pe partea stanga, la viteza mica. A fost inlocuita atunci scarita cu tot cu schimbator pentru ca au cedat. Oglinda stanga a ramas raschetata, la fel si carena frontala care ulterior a fost colantata. Am de gand sa o las asa pentru ca nu se observa aproape deloc. Urmeaza sa-mi procur echipamentul iarna aceasta, iar de la primavara sa fiu pe linia de plutire. In mare cam asta este. Drumuri bune si sa ne auzim cu bine. Singurele poze care le am de cand este la mine (deocamdata) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Lasa forumul, fugi la Madras sa probezi una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-x Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Frumoasa! Sa o stapanaesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oha Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 La cati mai Multi kilometri fara enevnimente !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Merci de aprecieri. Îmi pare bine ca a ajuns la un băiat serios și care va avea grija de el cum am avut si eu. Asfalt uscat și km fără număr fără incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 Multumesc, asemeni si voua. Am uitat sa scriu in primul post ca este prima motocicleta. De acum 2 ani de cand am facut scoala si pana acum 2 saptamani, nu am mai condus nimic. Am povestit in topicul dedicat cum a fost primul drum cu SV-ul : /index.php?/topic/671291-prima-experienta-pe-motor/page-6&do=findComment&comment=3849811 In principiu am fost foarte nehotarat in legatura cu ce sa-mi cumpar. Vechea problema : masina cu care ma plimb tot timpul sau motocicleta cu care merg cand se poate si iarna iau autobuzul. Daca ar fi fost masina, era Honda Civic, altceva nu ma intereseaza. In schimb, la motocicleta am fost iarasi foarte indecis (stiti voi mai bine cum e la prima achizitie). M-am uitat la diferite modele, din diferite clase. Imediat cum am terminat scoala, vroiam YZF R125, dar acum 2 ani nu gaseai una sub 2000 euro, iar eu aveam doar o mie. Dupa ceva timp am renuntat la idee. Apoi m-am tot uitat dupa GPZ 500, CB 500, ER5, GS 500 (care imi place cel mai mult din clasa lor). Ma batea gandul intr-un timp si la o Yamaha Virago 400 care era prin Iasi si arata foarte bine, Shadow de 600, Virago 535 si multe alte modele. Cand vedeam la vanzare una care arata bine, brusc incepea sa-mi placa. Toate astea pana prin primavara cand mi s-a fixat ideea pe SV si dupa vreo 2 luni de citit si cautat fel de fel de informatii am zis ca asta e, mi se potriveste. A mai ramas problema ca sunt incepator, dar asta nu a contat prea mult. Prin iulie ar fi trebuit sa o iau pe al lui vladf, dar din lipsa de timp si iarasi putina nehotarare, Vlad a vandut-o. Peste aproximativ 2 luni a aparut la vanzare aceasta, asa ca am vorbit cu yoyo, mi-am luat concediu si fara sa mai stau pe ganduri am plecat spre Oradea. » Post actualizat in 20 Oct 2014 13:06O scurta plimbare joi, 16 octombrie inainte de a pleca la munca, daca tot a fost dimineata frumoasa. » Post actualizat in 01 Nov 2014 08:55Am avut o mica problema, de care stiam de la yoyo_man, omul a fost sincer si mi-a explicat despre ce e vorba. Un contact imperfect la un conector de la instalatia de iluminare. Mai exact, cablul care iese din comenzile de ghidon de pe dreapta, pe traseul spre faruri, are o mufa cu vreo 8 pini. Una dintre legaturi (un fir portocaliu putin mai gros decat celelalte) era slabita. Papucul mama era putin largit iar papucul tata nu statea fix, juca foarte putin. Pe drum, la o zdruncinatura mai accentuata, mi se stingeau farurile sau aveam o scruta intrerupere, etc. Pana intr-o seara cand a inceput sa faca urat de tot, adica abia am ajuns acasa pentru ca din km in km se stingea si trebuia sa opres, sa umblu cu mana la conector, etc. Astazi am desfacut sa vad care-i treaba, dar inainte de asta am verificat sa vad exact unde e problema. In momentul in care ii gaseam pozitia si ramanea pe aprins, conectorul se incalzea destul de urat. Dupa ce am desfacut, am constatat ca soclul pin-ului respectiv era aproape topit (fiind din plastic), iar pinul era "sudat" acolo in plastic. Am reusit si l-am dat afara, iar cu o bucata de smirghel am curatat foarte bine ambele contacte pe interior si exterior, pentru ca aveau plastic topit pe ele. Am strans cu patentul contactul mama si am pus de proba, afara din soclu. Am lasat vreo 10 minute si totul a fost bine, nu s-a incalzit. Am montat pinii in alt soclu, pentru ca mai aveam unul liber, iar pe cel topit l-am lasat liber. Am mai testat vreo 15 minute dupa ce am pus totul la loc si nu s-a mai incalzit. Sper sa fie ok. Este prima interventie, sper sa nu mai fie si altele. » Post actualizat in 05 Nov 2014 17:28Update 5 noiembrie : alte poze din scurtele plimbari de zilele acestea (pozele 4, 5, 6). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furian Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Este prima interventie, sper sa nu mai fie si altele. Tu inca mai crezi in Mos Craciun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 15, 2014 Autor Share Postat Decembrie 15, 2014 Poza 1: Ultima plimbare pe anul asta (9 noiembrie). Imediat dupa au inceput ploile si a venit frigul pe bune. ------------------------------------------------------------------------------ Intre timp, mi-am facut un stander pentru spate, inspirat fiind din topicul acesta, mai exact din clipul lui Istrate Paul : /index.php?/topic/496912-stander-moto-la-plus/page-4&do=findComment&comment=2856154 L-am facut pe bucati, cand mi-a permis timpul. Astazi am reusit sa-l finalizez (taiaturi, suduri, samd). Mai ramane de periat bine si de aplicat 1-2 straturi de grund. Executia nu este cea mai profesionista, la fel si sudurile, dar nu am de gand sa merg cu el la vreo expozitie. Important pentru mine este ca isi face treaba si ca l-am facut eu. Nu stiu cum sunt cele de pe internet, dar al meu a iesit destul de rigid. Motocicleta am bagat-o de 2 saptamani intr-o magazie acasa, unde am permanent 6-7 grade. Banuiesc ca atunci cand vor fi -20 afara, voi avea -8/-10 inauntru, dar nu este o problema. Rezervorul plin ochi, lantul spalat bine cu motorina, bateria pusa in casa sub pat, "husa antipraf" trasa pe mobra (si pe toba) si intre timp "ne dam" cu autobuzul (si eventual pe forum) pana trece iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Bravo! Nasol ca este o piesa mare, ca ar fi mers adus incoace la sablat, insa greu de bagat, greu de scos... pe poarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 15, 2014 Autor Share Postat Decembrie 15, 2014 Nasol ca este o piesa mare, ca ar fi mers adus incoace la sablat, insa greu de bagat, greu de scos... pe poarta. Poate daca era ceva mai mic. Asa, e prea multa bataie de cap. Daca ai nevoie iti mai donez si eu niste saci de gunoi....ca vad ca sunt la moda Ma descurc, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Postarile irelevante au fost sterse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Salutari. Dupa aproape 3 luni de stat pe bara, weekend-ul acesta am facut primii 290 km pe anul 2015. 21 februarie: Am scos 10 litri din rezervor si am facut inapoi plinul cu benzina "proaspata". Am facut o presiune a rotilor, pentru ca era destul de scazuta (1,6 pe fata si 1,7 pe spate). Atentie la presiune dupa perioade lungi de stationare. Vreo 60 km cu tot cu plimbarea prin oras. 22 februarie: O plimbare de la Iasi pana in localitatea Băcăoani, comuna Muntenii de jos, judet Vaslui. Facut 2-3 poze la statuia lui Stefan si intors inapoi spre Iasi. La intoarcere, o mica pauza la lacul de acumulare Solești (o poza, doua si aici). Vreo 230 km, cu tot cu foiala de prin oras, inainte de plecare. Drumul bun, vremea buna, cu exceptia vantului, dar in general a fost ok. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 15, 2015 Autor Share Postat Mai 15, 2015 (editat) 15.05.2015 Ce s-a mai intampla intre timp ... * Facut ITP la inceputul lunii aprilie. * Schimbat uleiul si filtrul acum cateva zile. Am trecut la o vascozitate mai mare 15W50. Pana acum a mers cu 10W40. Am pastrat marca, Bel-Ray EXP. Dupa schimbarea aceasta, motorul suna putin mai gros (cel putin asa mi se pare mie), iar cutia este un pic mai stabila (nu stiu daca e termenul corect). In sensul ca simt altfel vitezele, schimba mai hotarat. Nu stiu exact cum sa explic ca sa ma fac inteles. * In rest ... kilometri cand am timp si vremea este buna. Am facut ~3000 de la inceputul sezonului, iar pe ceas sunt undeva in jur de 52.500. * I-am facut si consumul de vreo 5-6 ori in ultima luna. Primul rezultat a fost 7.3%, care, sincer sa fiu ma speriat si am crezut ca e o problema cu motorul. Problema era la pilot. Dupa asta am mai facut consumul de 4 ori si rezultatele au fost : 6.5%, 5.07%, 4.7% iar ultimul, spre surprinderea mea, 4.5% cu pasager. Si conditiile au fost altele ce e drept. Mers in afara localitatii mare parte in treptele 5 si 6 si o viteza medie de 100-110 km/h. Ideea e ca sunt multumit in privinta aceasta si motorul functioneaza in parametri. Ceva poze adunate asa, printre altele ... Editat Mai 15, 2015 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 28, 2015 Autor Share Postat August 28, 2015 28.08.2015 Aaa ... simt doua stari in momenul de fata. 1. Starea naspa pentru ca a picat planul de a face turul tarii in concediul acesta. 2. O stare buna pentru ca tocmai am terminat de "pus la punct" motocicleta. Cum banii nu cad din cer (cel putin nu in cu.rtea mea), a trebuit sa aleg ce fac cu bugetul pe care l-am avut. Stand si judecand, am decis sa pun la punct motocicleta. De ce spun aceste lucuri ? Pentru ca pe data de 2 august 2015, am avut un mic eveniment in trafic care s-a lasat cu amenda, daune unei masini + daune motocicletei mele. Pe scurt: mergeam pe drum european, destul de aglomerat, coloana care se deplasa cu 100-110 km/h. Era putin trecut de amiaza si din fata ma batea un soare mare, frumos si arzator. La un moment dat coloana incetineste pentru ca in fata erau masini care virau la stanga. Fiind putin obosit si cam relaxat (daca as fi fost concentrat la drum, nu se intampla), am observat tarziu ca cei din fata mea franeaza. Am inceput si eu sa franez de la 110 km/h dar distanta nu mi-a permis sa opresc in siguranta, asa ca, am intrat intr-un frumos BMW 320i. Impactul a fost la viteza mica (cred ca ajunsesem la 20-25 km/h pe franare), in partea stanga. Daune masinii : tripla zgariata, spoiler zgariat, elemete din spoiler sarite (acele stopuri lungi si inguste de pe laterale). Daune motocicleta : oglinda zgariata pana la stratul de fibra (alb), far zgariat + un suport de prindere rupt, capat de ghidon raschetat bine, carena frontala stanga raschetata pana la fibra (alb), maneta frana foarte putin raschetata, aripa fata crapata, pedala frana rupta, suport scarita indoit spre interior, toba foarte putin atinsa, numar indoit, ambele semnalizari de pe stanga distruse. Bani de care am scapat pe loc : 100 euro daunele masinii + 210 lei amenda. Respectivul a chemat politia (nu mai intru in detalii). Mai departe, am inceput sa-mi caut piese pentru a o repara. Am gasit piese relativ repede pentru ca luna aceasta au fost aduse in tara 3 SV-uri pentru dezmembrat. Am cumparat far, suport scarita, scarita, pedala frana, capete de ghidon. Apoi mi-am cautat pe cineva sa-mi repare carenele si sa le vopseasca. Total bani investiti in motocicleta in aceasta luna : 660 lei daune masinii si amenda + 810 lei piesele cumparate + 400 lei reparat carene si vopsit (am vopsit-o toata) = 1870 lei. ------------------------------------ Aceasta a fost partea intai a postului. In partea a 2-a, am facut si o revizie daca tot am dat jos carenele. Asadar : - toate mufele instalatiei electrice au fost desfacute, verificate vizual, curatate un a fost cazul si dat cu spray de contacte. - luat la mana mare parte din traseul electric, verificat izolatia. Unde a fost cazul (fisuri, crapaturi ale izolatiei, etc), am curatat mizeria si izolat din nou. - toate cablurile care stateau "balalau", le-am adunat la gramada si cu soricei, le-am prins de ceva fix (alte cabluri, cadru, etc). - verificat si strans toate colierele de la sistemul de racire. - verificat marea majoritate a suruburilor si piulitelor. - intins lant. - reglat ambreiaj dupa carte. - curata mizerie peste tot unde am avut acces. - schimbat bujii. - facut si schimbul de ulei + filtru. - schimbat semnalizari fata + spate (cele de pe spate erau micute, cele de pe fata le-am stricat). Puse normale, cu bec. - confectionat o placa de sustinere a suportului de numar. In vechea formula, numarul vibra sus-jos pentru ca sustinera era dintr-o tabla prea subtire + ca era fisurata. Detalii aici : /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/page-98&do=findComment&comment=4017426 - schimbate toate suruburile de la elementele pe care le-am demontat, care aveau capul obosit, ori erau ruginite, etc. Despre plimbarile pe care le-am mai facut, o sa povestesc altadata. Poze cu motocicleta dezbracata si cu carenele montate, proaspat vopsita si aranjata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Foarte misto arata gagica!! Dar te rog eu mult, scoate crasurile alea si arunca-le cat de departe poti tu, sunt puse de forma, doar ai vazut si tu. Ori pui altele mai lungi, ori le schimbi locul la astea ca sa iasa mai in afara motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Bravo! Arată din nou cum trebuie! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Bani de care am scapat pe loc : 100 euro daunele masinii Nu aveai asigurare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 29, 2015 Autor Share Postat August 29, 2015 (editat) Nu aveai asigurare? Aveam si inca am. Toate actele sunt in regula. Dupa un moment de cugetare si o consultare cu un amic, am ajuns la concluzia ca asa scap cel mai ieftin. Daunele masinii nu au fost mari. Nu avea rost sa-mi patez "cazierul" asiguratorilor pentru 2 zgarieturi. Apoi mers la constatare, facut poze, timp pierdut, s.a.m.d. Asta a fost decizia mea. Poate nu 100% buna dar ... Editat August 29, 2015 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Cine stie. Multa lumea se plange acum ca s-au marit iar tarifele la imputitii astia. Pacat ca platesti o gramada de bani la asigurare si nu i-ai lasat pe ei sa isi faca treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Pai ii lasa pe asiguratori "sa-si faca treaba" si sa-l scuteasca de 100 de E acum ca sa-l taxeze in urmatorii ani cu vreo 500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 E vreo 40% în plus la asigurare pentru următorii 3 ani și doar la vehiculul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 14, 2016 Autor Share Postat Februarie 14, 2016 Prima "cheie" dupa 3 luni de stat pe bara. Nu am dadacit-o in nici un fel. Fara aditivi in benzina, fara golit carburatoare, fara ulei in cilindri si alte mofturi care se mai practica. Pur si simplu, am venit cu ea de la plimbare, am umplut rezervorul ochi, scos bateria si pus prelata pe ea. PS: Scuzati "frizura". Parul este in crestere si nu prea pot sa-l aranjez in vreun fel, fara sa arat ca o maimuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Daca tot pomenesti de freza..puteai sa ti pui casca ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Autor Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Alte poze cu SV-ul aici : /index.php?/topic/733231-retrospectiva-sezon-moto-2015-radu-h/ Si ma pregatesc sa las in urma topicul asta pentru ca am vandut motocicleta saptamana trecuta. Per total, experienta cu ea a fost 100% reusita. A mers mai mult decat decent si ma purtat pe multe drumuri. M-am bagat cu ea pe unde unii nu au curaj sa intre cu enduro-touring, dar asta e partea a 2-a. In afara de micul incident pe care l-am avut (din vina mea bineinteles), nu am investit 1 leu in motocicleta asta. Am schimbat strict consumabilele si atat. O experienta reusita. Intr-un an si 6 luni din care am mers continuu vreo 12 luni, am reusit sa fac in jur de 15.600 km. O cifra rezonabila consider eu. Am cumparat-o la ~47.980 km iar in ziua cand am vandut-o avea 63.612 km. Sper ca urmatoarea sa ma poarte macar dublu. Mai pun cateva poze care nu au aparut pe aici si cu asta inchei. Ne auzim la urmatorul topic. Editat Mai 2, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.