vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 nu ai semn la unele. in schimb placa aia vine pe canalul de pana. Ok habar n-am unde vine dar trebuie sa ai ceva pe carter ca punct de reper pentru gradatiile alea. Dar parca initiatorul a zis si ceva de marcajele T, A si B care ar fi pe volanta.Astea fata de carter ar trebui citite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 cu siguranta gasesti. cum adica cu doua suruburi? sau nu vorbim despre acelasi lucru? asa arata cea despre care vorbesc eu: http://www.gabma.us/tools/DegreeWheel.bmp » Post actualizat in 26 Oct 2014 12:51 Ok habar n-am unde vine dar trebuie sa ai ceva pe carter ca punct de reper pentru gradatiile alea. Dar parca initiatorul a zis si ceva de marcajele T, A si B care ar fi pe volanta.Astea fata de carter ar trebui citite. tot felul de motoare, care-mai-de-care mai ciudate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu este ce imi artai tu,este o tabla care se prinde pe carterul motorului,o tablita mai exact,se prinde in 2 suruburi (se prinde pe gaurile din stanga sus,gauri in care bagi suruburile de la capacul statorului), si are gradatii dupa care sa te iei cu semnul.de pe.volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am inteles eram putin contrariat de ce a zis alex_en,si ma miram unde e gaura,ca poate a fost acoperita dar verificand am vazut ca nu exista,fara suparare alex_en dar,nu cred ca o sa duc vro mobra la tine la reparat. Nu ma supar, decizia iti apartine. Trebuie sa iti spun insa ca la majoritatea motocicletelor pe care le.am reparat puteam verifica avansul la aprindere cum ti.am zis. Se pare ca tu ai un motor deosebit care necesita scule speciale pentru asta. Se intampla, noi sa fim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu e deosebit,e husqvarna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu este ce imi artai tu,este o tabla care se prinde pe carterul motorului,o tablita mai exact,se prinde in 2 suruburi (se prinde pe gaurile din stanga sus,gauri in care bagi suruburile de la capacul statorului), si are gradatii dupa care sa te iei cu semnul.de pe.volanta. pai in cazul asta tabla aia tine loc de semnele de pe carter. sigur gasesti. Nu e deosebit,e husqvarna ) maxim! )) Nu ma supar, decizia iti apartine. Trebuie sa iti spun insa ca la majoritatea motocicletelor pe care le.am reparat puteam verifica avansul la aprindere cum ti.am zis. Se pare ca tu ai un motor deosebit care necesita scule speciale pentru asta. Se intampla, noi sa fim sanatosi! bullshit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu ma supar, decizia iti apartine. Trebuie sa iti spun insa ca la majoritatea motocicletelor pe care le.am reparat puteam verifica avansul la aprindere cum ti.am zis. Se pare ca tu ai un motor deosebit care necesita scule speciale pentru asta. Se intampla, noi sa fim sanatosi! Din cate stiu eu fiecare motor necesita doua trei "scule speciale" in general prese in rest nimic deosebit.Pentru cazul prezent aici iti trebuie cartea de sevice in care se specifica avansul, desciderea supapelor, si daca le ai, cu un ceas comparator te-ai scos,daca vrei faci tu tablita, totul e sa-ti pui mintea la contributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.