Sari la conținut

Kawasaki ZX6R '02 !


C_R_I_S_T_I
 Share

Postări Recomandate

Salut !

Detin un Kawasaki ZX6R din anul 2002 si as dori sa stiu daca exista vreo posibilitate de trece motocicleta de la categoria A la categoria A2.

Ea pe talon are 82 de kilowati, 82/2=41, iar mie mi-ar trebuie 35 pentru A2.

As avea 2 variante:

1. Sa cumpar acte de 35 de kilowati de la dezmembrari de ZX6R din Germania

2. Sa o limitez si sa-i fac omologare individuala

Aveti idee cum as putea sa fac ? Daca exista vreo sansa sa pot circula legal cu ea cu categoria A2 ?

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cum as putea sa fac ? Daca exista vreo sansa sa pot circula legal cu ea cu categoria A2 ?

Nu merge facut nimic. Nu ai nici o sansa.

 

 

82/2=41,

ce inseamna asta?

 

PS: interesanta culoare, de cand a avut un amic un zx6r '99 rosu, parca imi place culoarea rosie pe kawa-uri :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge facut nimic. Nu ai nici o sansa.

 

 

ce inseamna asta?

 

PS: interesanta culoare, de cand a avut un amic un zx6r '99 rosu, parca imi place culoarea rosie pe kawa-uri :)

"82/2=41" asta inseamna ca motocicleta avand in acte 82 de kilowati dublul puterii sale nu este 35 ca sa se incadreze la A2 ci este 41.

Motocicleta din poza nu este a mea, e poza luata de pe .net, a mea este tot acelasi colorit dar lipsesc cateva aptipilde.

 

Legat de motocicleta la A2, Honda Hornet 600 care de fabrica are 70 kilowati, merge la A2 in Romania daca o iau de afara cu 35 de kilowati ? 35 + 35 = 70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"82/2=41" asta inseamna ca motocicleta avand in acte 82 de kilowati dublul puterii sale nu este 35 ca sa se incadreze la A2 ci este 41.

Corect, uitasem de aspectul asta.

 

Cele aduse din afara de obicei le baga cum sunt, fara a verifica mai departe. Insa...am fost martor ocular cand pe un tip cu un er6n parca l-a tinut o zi intreaga un injiner de la rar, sa ii arate lui un document (pe langa actele cu care a ajuns in tara), carte/manual cum ca mobra ar fi limitata. Nu mai stiu exact ce a facut, eu am venit de dimineata, am luat actele la pranz, el tot nu rezolvase problema, dar cica l-ar fi trecut cu 35kw intr-un final zicea alt inginer...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, uitasem de aspectul asta.

 

Cele aduse din afara de obicei le baga cum sunt, fara a verifica mai departe. Insa...am fost martor ocular cand pe un tip cu un er6n parca l-a tinut o zi intreaga un injiner de la rar, sa ii arate lui un document (pe langa actele cu care a ajuns in tara), carte/manual cum ca mobra ar fi limitata. Nu mai stiu exact ce a facut, eu am venit de dimineata, am luat actele la pranz, el tot nu rezolvase problema, dar cica l-ar fi trecut cu 35kw intr-un final zicea alt inginer...

Pai si treaba e clara, gasesc un motor in Germania/Italia de 70 de kilowati de fabrica, cu acte de 35 de kilowati si limitat si in realitate, il aduc in Romania, il inscriu si cei de R.A.R decat transcriu actele.

Dar mai exista o posibilitate, pot gasi la dezmembrari in alta tara Kawasaki ZX6R din generatia la al meu, sa cumpar actele de 35 de KW si sa ma duc la R.A.R cu motocicleta si sa le spun cum ca am adus motocicleta de afara si sa-mi transcrie in actele de Romania 35 de kilowati, asa nu merge ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar mai exista o posibilitate, pot gasi la dezmembrari in alta tara Kawasaki ZX6R din generatia la al meu, sa cumpar actele de 35 de KW si sa ma duc la R.A.R cu motocicleta si sa le spun cum ca am adus motocicleta de afara si sa-mi transcrie in actele de Romania 35 de kilowati, asa nu merge ?

Si ce crezi ca faci doar cu actele? Cadrul are serie, motorul are serie. Daca la motor mai merge, la cadru nu prea. Se facea chestia asta cand era taxa mare, luau baietii tablitele cu seriile de sasiu, le sudau, etc. dar ii mai prindea RARu pe cate unii si ii mai baga la diverse... Poti lua un cadru cu acte din afara si sa schimbi tot pe cadrul ala... dar nu cred ca merita efortul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai grabit sa iti cumperi o motocicleta cu care nu poti sa mergi, iar acum intrebi cum poti sa pacalesti legea... e cam greu. Chiar daca ai tu documente ca e limitata la 35kw (desi e o mare bataie de cap pana reusesti sa faci rost de asa ceva), pe undeva tot apare puterea initiala, care e mai mult de 70 kw. De ce nu te-ai interesat de aspectul asta inainte sa o cumperi? ca ieseai mai castigat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

cat de greu e sa citesti o mizerie de lege? oricum ar fi, daca vreti sa muriti inca puteti sa dati de a la 18 ani la vecinii nostri de peste prut. costa cam 1200 de lei cu tot cu drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de greu e sa citesti o mizerie de lege? oricum ar fi, daca vreti sa muriti inca puteti sa dati de a la 18 ani la vecinii nostri de peste prut. costa cam 1200 de lei cu tot cu drum...

Care e treaba cu colegii nostri de peste Prut ? Adica Moldova.

Din cate stiu eu Moldova nu e in UE deci nu se aplica legile europene acolo.

Eu daca am domiciliul in Bucuresti trebuie sa fac scoala pentru categoria A acolo deci asta inseamna ca trebuie sa fac mutarea domiciliului la Chisinau si sa stau cu chirie undeva in perioada scolii si probelor.

Si daca reusesc sa obtin categoria A acolo avand 18 ani, legea romaneasca permite A-ul obtinut in Moldova la 18 ani ci nu la 20 respectiv 24 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

scoala poti s-o faci si-n vaslui, doar examenul il dai la bucuresti. da, iti trebuie viza de flotant, nu e greu de obtinut. si da, este recunoscut permisul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lejer poti sa si mori la 18 ani cu un 600. dar mnah, fiecare cum vrea...

Perfect de acord cu tine !

Dar poti muri lejer si la 80-90 km/h cu un scuter de 50cc sau cu ceva de 125/250, nu doar cu 600/1000cc.

Chiar daca am doar 18 ani, sunt perfect constient, stiu legislatia si incerc de fiecare data sa respect regulile de circulatie in asa fel incat sa nu ma expun la vreun risc, pentru ca e vorba exclusiv de viata mea si de cei de-acasa.

Am mers cu multe motociclete si iti spun sigur ca daca stii sa te abtii nu ai probleme.

Cei care mor nu sunt constienti, conduc haotic si de fiecare data spun ca din cauza masinii respective a facut accident, da' defapt motociclistul provocase totul.

In fine, imi poti da te rog mai multe detalii despre categoria A la 18 ani ?

Unde fac scoala ?

Cum fac mutarea ?

Cam cat dureaza totul si cam cati bani ma costa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...