givemefive Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Am si eu doua nelamuriri : De ceva timp am inceput sa aud un soi de tacanit ( ca cel de contactor electric daca stie cineva) constant la relanti si care creste in tempo o data cu acceleratia. Se aude undeva in partea de jos fata a motorului. Din ce am intrebat toata lumea a zis ca este distributia care ar trebui schimbata...acuma alti zic ca doar intinzatorul de lant....problema specifica honda cica... Nu stiu ce sa ma cred...si mecanici se cam contrazic pe treaba asta ( cei care au vazut motorul).... Si a doua nelamurire este despre un sunet care apare doar la frana de motor si cate o data la acceleratia pe roata fata ca si cum placutele de frana ar apasa pe discuri (un soi de harsait) cand ating 60-70 km/h si o las in frana de motor....nu prea apare in rest si doar din timp in timp .... Editat Octombrie 22, 2014 de givemefive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Pai sunt sanse mari, intr-adevar sa fie intinzatorul de lant, asa cum ti s-a spus, ca intr-adevar, se stie, problemele la Honda apar pe la distributie si releul de incarcare Sau incearca sa vezi daca tii ambreiajul cand motorul este la relanti, dispare cumva sunetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Octombrie 22, 2014 Autor Share Postat Octombrie 22, 2014 Cand tin de ambreaj se aude in continuare din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 se aude si la rece ? sau doar la cald ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 In cazul asta ambreiajul este exclus, insa poate fi de la cuzineti sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Daca spui ca mecanicii au pareri diferite, ei ascultand motorul, tu cum crezi ca iti poate face cineva aici diagnoza pe baza unei descrieri? Macar incarca un clip sa il auzim. In ceea ce priveste zgomotul de la roata: ai schimbat de curand placutele de frana? cand franezi se mai aude? dar la denivelari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) De ceva timp am inceput sa aud un soi de tacanit ( ca cel de contactor electric daca stie cineva) constant la relanti si care creste in tempo o data cu acceleratia. Se aude undeva in partea de jos fata a motorului. Din ce am intrebat toata lumea a zis ca este distributia care ar trebui schimbata...acuma alti zic ca doar intinzatorul de lant....problema specifica honda cica... Lantul de distributie face un "uruit" cand este prea larg. Se aude pe partea dreapta a motorului. Lantul parcurge un traseu vertical de la arborele cotit la axele cu came iar intnzatorul este in spatele acestuia. Unul dintre cele mai clare simptome de lant larg este pe decelerare. Daca il auzi in fata motorului, in spatele galeriilor de evacuare, posibil sa fie o pereche de cuzineti de biela - cazul cel mai grav Tot in fata, dar deasupra chiulasei se afla doua supape PAIR-valves care pot face si ele un zgomot - problema nu reprezinta nici un pericol. » Post actualizat in 22 Oct 2014 12:32 Si a doua nelamurire este despre un sunet care apare doar la frana de motor si cate o data la acceleratia pe roata fata ca si cum placutele de frana ar apasa pe discuri (un soi de harsait) cand ating 60-70 km/h si o las in frana de motor....nu prea apare in rest si doar din timp in timp .... Verifica uzura placutelor, starea rulmentilor rotii fata si montajul corect al rotii - distantiere, ax, sigurante, surub ax. Verifica sa nu atinga unul dintre discurile de frana in etrierul respectiv - se poate intampla daca motocicleta a fost accidentata frontal. Editat Octombrie 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Octombrie 22, 2014 Autor Share Postat Octombrie 22, 2014 Cand ajung acasa o sa incar un video cu sunetul care il face...sper doar sa se distinga ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) La frane problema care apare de obicei este ca pistonasele din etrieri au strans multa mizerie din cauza ca motorul a stat mult, sau placutele ce au fost schimbate au fost folosite pana la limita maxima ( pana aproape la fier ) , lucru ce a dus la scoaterea lor din etrier foarte mult. Se recomanda demontate etrierele de pe furca, scos placutele si impinse pistonasele cat mai in exterior, ca apoi sa se curete foarte bine cu spray pt frane , si un polish cu o carpa moale si multa rabdare, pana la luciul metalic al acestora. Pus apoi la loc placutele , montate si facut proba daca se mai aud. Daca nu da rezultate , solutia este de schimbare a simeringurilor din etriere, pentru aceasta existand kituri de reparatie frana.Succes! Editat Octombrie 22, 2014 de dude123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ce tot aveti fratilor cu pistonasele alea din etrier? Cum isi spune un om oful legat de frane, cum i se recomanda asta. Dar o sincronizare de carburatoare n-ar ajuta? Eu mai degraba banuiesc ceva necurat in furca/rulmenti roata/rulmenti jug, o rezonanta data de o vibratie anormala, un mecanic trebuie sa o vada. Off topic: Daca vrei sa faci un bine etrierilor scoti pistonasele si le cureti afara, pe etrier montate poti sa dai tu cu tone de spray de frane, mazga si stratul de oxid sunt in interior din cauza apei acumulate in lichidul de frana (neschimbat la timp). De ce o garnitura a pistonasului se umfla? pt ca e agatata de oxidul de pe pistonas, deci din interior. Tot d-asta se si blocheaza. Colegul givemefive, incearca sa gasesti un mecanic bun, problema ta trebuie verificata in mod real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsavet Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Eu zic sa verifici galeria de evacuare. Eu am avut o fisura in ea si am suspectat intinzatorul de lant initial la honda mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Octombrie 23, 2014 Autor Share Postat Octombrie 23, 2014 Am facut un mic video.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Nu e zgomot de biela - ai scapat Poate fi lantul de distributie usor larg sau zgomot de PAIR Valve. Nu imi dau seama prea bine din filmare de unde vine zgomotul, daca pe decelerare se aude altfel, daca se amplifica, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.