Sari la conținut

Ducati Panigale - Noua mea motocicleta


ono
 Share

Postări Recomandate

Cred ca exagerezi putin :) Asa descriere i-ai facut, de zici ca el e cel putin la nivel cu Christian von Koenigsegg. In realitate, marea realizare e un golf modificat care scoate peste 8 secunde pe sfertul de mila. Sunt o multime de masini in europa capabile sa scoata timpul asta. Masini de strada. Si in Romania.

Asta ca refuza sa lucreze pt altcineva, ca e prea bun, si ca el colaboreaza doar cu marile uzine, suna mai ceva ca legenda cu Dracula. Nicio uzina din lumea asta nu lucreaza cu un singur om, ca sa spui tu ca el a facut electronica la Ford. Nu stiu detalii, o fi fost si el implicat, dar in niciun caz nu e doar meritul lui, stai linistit.

 

Si apropo, atat de renumit e, incat la cautare pe google/youtube dupa numele "boba" imi apare o bautura din lapte, ceai, iaurt, etc. :laugh: Nici macar un website de Doamne ajuta nu are.

 

Nu contest pasiunea si experienta sa in domeniul asta, dar l-ai descris ca pe un supererou, si am simtit nevoia sa las un comentariu ;)

 

Cei mai buni ingineri auto din Europa, ii gasesti in marile competitii, nicidecum pe youtube.

Eu lucrez la fabrica Ford din Craiova , la sectia motoare (unde s-a creat si produs motorul FOX de 1.0 L Turbo) si stiu foarte bine cine a contribuit la acest motor pentru ca la decernarea premiului de "Engine of the year" a fost prezent si Boba ... Ford multumindui pentru colaborarea si participarea la aceast proiect. Sunt persoane care doresc din tot sufletul sa obtina cat mai multa reclama si sunt persoane care doresc din tot sufletul sa nu se auda de ele in lumea mondena pentru ca doresc o viata linistita in continuare.

Ce nu intelegi tu (pentru ca poate nu ai cunostinte in domeniu) este faptul ca atunci cand concepi o masina de la 0 este nevoie de cercetare foarte multa ... de sume de bani enorm de mari ... de resurse umane mari ... de oameni capabili ...si de un super om capabil sa le coordoneze pe toate si sa faca din acest amalgam o masina (autoturism).... Boba este acel super om care prefera sa ramana in umbra si care are capacitatea de a crea un automobil de la 0 capabil sa bata foarte multe masini (ca sa nu zic toate masinile de strada). Tu ai idee ce inseamna sa proiectezi o cutie DSG de la 0? Ai idee ce inseamna sa gandesti un sasiu pt 4x4 plecant de la un sasiu de masina 4x2? ... si sa il faci sa reziste la o forta de +1000 Nm? .. ai idee ce inseamna sa dezvolti un motor de 1.8 litri din care sa scoti 1150 hp? ...la performanta asta s-a ajuns decat in formula 1 ... Bugatti scoate 1000 hp din motorul Veyron`ului plecand de la un motor de 8.0 L (488 cu in) W16 quad-turbocharged .... cand compari asta si poti intelege asa ceva iti cam dai seama ce este in capul lui Boba.

Noi, romanii, avem boala de a da tuturor cu bata in cap daca nu e "vedeta" .... daca nu a aparut la "Maruta" nu e nimic de el ... daca nici la "Un show pacatos" atunci sa plece in plm acasa ca e 0 barat. Asta ne e natia ... si din cauza asta suntem unde suntem.

Iti doresc o zi buna ...

P.S. - recordul national este 8.995 sec Nissan GTR al lui CZR`ul .... masina care are undeva la 1700 hp si in care s-a investit peste 150.000 euro (fara pretul de achizitie) ....

» Post actualizat in 08 Nov 2014 18:21

Ca sa te descurci mai bine cu cautatul .... incearca "Boba motoring"

Editat de calimero2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu am spus nimic de rau de el, pentru ca nu prea imi e cunoscut. Am spus doar ca nu cred ca e chiar asa cum l-ai descris tu, ca fiind vreun super erou.

 

Apropo, vezi ca nu CZR ul e cel mai rapid. Exelixis au Gtr-ul care a scos 8.29 acu in septembrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca 1.8 ala cu 1150 cai o sa tina 1-2 ture. Veyronu ala de 1000 de cai din 8.0 o sa tina o viata. Te duci cu el oriunde te duci si cu loganu..aici e diferenta. Golfu ala tot un tomberon ramane oricati cai ar avea. Uite ca sunt altii mai buni :peace:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus nimic de rau de el, pentru ca nu prea imi e cunoscut. Am spus doar ca nu cred ca e chiar asa cum l-ai descris tu, ca fiind vreun super erou.

 

Apropo, vezi ca nu CZR ul e cel mai rapid. Exelixis au Gtr-ul care a scos 8.29 acu in septembrie

Exelixis nu reprezinta o firma din romania (chiar daca ei in asta vor sa pozeze) in primul rand ... in al doilea rand au obtinut recordul in Grecia pe o conometrare care este contestata (aceiasi conometrare a fost folosita si in cazul Lamborghini rusia si nici acolo nu a fost considerata buna) ....rezultatul a fost obtinut pe o pista tratata cu VHT .... s-au folosit cauciucuri de drag (radiale) deci nu putem vorbi de o masina de strada (street legal). GTR`ul ala este masina de drag ... in configuratia de strada nu obtine acel rezultat.

GTR`ul lui Cezar a obtinut ca in aceiasi configuratie acel timp ... + faptul ca masina a primit un soft pt cutie pentru "perfect shifting" ....adica in traducere = pilotul tine de volan si calca blana acceleratia iar masina schimba vitezele "perfect" .... asta nu e setare de strada. In fine diferentele sunt multe si greu de enumerat pt ca numai ei le stiu ... noi vorbim din ce vedem/auzit.

» Post actualizat in 08 Nov 2014 21:03

Faza e ca 1.8 ala cu 1150 cai o sa tina 1-2 ture. Veyronu ala de 1000 de cai din 8.0 o sa tina o viata. Te duci cu el oriunde te duci si cu loganu..aici e diferenta. Golfu ala tot un tomberon ramane oricati cai ar avea. Uite ca sunt altii mai buni :peace:

 

Faza este ca tu nu stii nimic ... la Veyron ai 1001 hp numai dupa ce ai trecut de un protocol (adica cateva setari pentru a beneficia de 1001 hp) .... in setarea de zi cu zi masina mergand pe o putere mult mai mica .... si asa pt tine sa stii ca aceasta masina are 0 garantie la setarea de 1000 hp iar durata de viata a acestui propulsor este estimata la 35.000 km cu revizie la fiecare 5000 km.... asa ca nici ei nu dau mare garantie.Golful ala clar nu e masina de mers zilnic cu ia pt ca produce cam 700 hp/1000 cm3 ... ca sa echivalezi corect ar trebuii sa duci Veyron`ul la ~ 4.500 hp si sa vedem cat ar tine si el acolo ...

Legat de GTR`ul tau ... aia este CLAR o masina de draq cu caroserie de GTR .... dupa cate vezi masina nu a mai pastrat nici macar tractiunea 4x4 si nici cutia originala .... asa ca despre ce vorbim aici? .... nu imi arati ceva si din TopFuel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez la fabrica Ford din Craiova , la sectia motoare

 

Ce faci tu la sectia motoare?

» Post actualizat in 08 Nov 2014 21:17

.. ai idee ce inseamna sa dezvolti un motor de 1.8 litri din care sa scoti 1150 hp? ...la performanta asta s-a ajuns decat in formula 1 ... Bugatti scoate 1000 hp din motorul Veyron`ului plecand de la un motor de 8.0 L (488 cu in) W16 quad-turbocharged .... cand compari asta si poti intelege asa ceva iti cam dai seama ce este in capul lui Boba.

 

Un motor de Bugatti ruleaza niste zeci sau sute de mii de km, ala de formula 1 merge o cursa, doua si-l dai la gunoi.

 

Asa ca compari mere cu pere. In anii '80 la formula 1 BMW scotea 1200 de cai dintr-un motor v6 turbo de 1500cmc, idem alti producatori. Era o pratica curenta pentru pole position, pentru cursa il limitau la 900-1000 cai ca sa nu crape.

Editat de CrazyCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ calimero2003

 

Este dezactivata tractiunea spate doar pt burnout-ul ala..se pare ca te uiti in copaci nu la video!

 

"SYVECS CONTROLLER USED TO TEMPORARILY DISENGAGE FWD FOR BURNOUT"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ calimero2003

 

Este dezactivata tractiunea spate doar pt burnout-ul ala..se pare ca te uiti in copaci nu la video!

 

"SYVECS CONTROLLER USED TO TEMPORARILY DISENGAGE FWD FOR BURNOUT"

La masina de fabrica nu poti face asta ...si in principiu la 4x4 se dezactiveaza spatele si ramane fata cand este 4x2 ... in fine nu stiu exact ce are masina dar clar nu mai are nici o treaba cu o masina street legal.

» Post actualizat in 09 Nov 2014 18:03

Ce faci tu la sectia motoare?

» Post actualizat in 08 Nov 2014 21:17

 

Un motor de Bugatti ruleaza niste zeci sau sute de mii de km, ala de formula 1 merge o cursa, doua si-l dai la gunoi.

 

Asa ca compari mere cu pere. In anii '80 la formula 1 BMW scotea 1200 de cai dintr-un motor v6 turbo de 1500cmc, idem alti producatori. Era o pratica curenta pentru pole position, pentru cursa il limitau la 900-1000 cai ca sa nu crape.

Femeie de servici nu sunt ... dar nici nu am sa-ti dau satisfactia sa stii cu ce ma ocup.

Legat de delirul tau (am vazut ca ai o activitate intensa cand vine vorba de a te contra cu persoane care au cunostinte net superioare tie in orice domeniu) ... motorul de Buhatti merge zeci,poate sute de km in conditii de utilizare ponderata .... in conditii de utilizare a puterii maxime are garantie 0 km. Nici un producator din industria auto nu ofere 1 km de garantie pentru orice masina produce el (ma refer la productia de serie) daca aceasta masina este folosita intr-o competitie auto. Asta iti poate comfirma si Ono , sunt convins ca s-a intalnit cu asa ceva la masinile premium pe cale le-a avut.

In anii `80 BMW nu a avut nici un motor V6 turbo ....de fapt nu stiu daca BMW a avut vre-o data V6 turbo pe orice masina in orice competitie. In anii `80 BMW a avut un motor super potent M12/13 turbo care era un motor de 1500 cm3 4 cl in linie (Megatron) care a produs in `86 in calificari 1300 hp (la 5,5 bari) iar in cursa mergea pe o putere de 850 hp (3,6 bari) si asta nu datorita faptului ca ,crapa motorul si datorita faptului ca masina era foarte brutala si uza extrem de repede anvelopele.Acest motor a produs o putere maxima de 1600 hp intr-un test special efectuat de BMW (la 7,3 bari) fiind singurul motor din istoria omenirii (motor otto) care a depasit 1hp/1cm3.Problema acestui motor era faptul ca livra puterea mult prea bruta .... in varianta de calificari (1300 hp) avea o crestere de putere de 800 hp in 2.500 rpm iar in cea de cursa avea o explozie de 350 hp in 1000 rpm. Asa ca incearca sa nu mai jignesti gratuit si "nu arunca vorbe daca nu le stapanesti" vorba unui prieten.

P.S. - am si un grafic dyno al acestui motor dar nu stiu cum se urca poza aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta iti poate comfirma si Ono ,

Eu deja sunt depasit de discutiile voastre, e prima data cand fac un topic dupa multi ani si vad ca nici acum nu exista respect intre useri, din pacate

Editat de ono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu deja sunt depasit de discutiile voastre, e prima data cand fac un topic dupa multi ani si vad ca nici acum nu exista respect intre useri, din pacate

Ai dreptate Ono si imi pare rau ca m-am lasat purtat in discutia asta ... sincer regret. Stiu ca esti un om de caracter .. am gresti. Promit sa nu mai am nici o replica pe theadrul tau din respect pt tine.

Sincer imi pare rau si ai perfecta dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Femeie de servici nu sunt ... dar nici nu am sa-ti dau satisfactia sa stii cu ce ma ocup.

 

Mai bine ca nu spui, nu ai face decat sa pui paie pe foc.

» Post actualizat in 09 Nov 2014 19:33

egat de delirul tau (am vazut ca ai o activitate intensa cand vine vorba de a te contra cu persoane care au cunostinte net superioare tie in orice domeniu) ... motorul de Buhatti merge zeci,poate sute de km in conditii de utilizare ponderata .... in conditii de utilizare a puterii maxime are garantie 0 km. Nici un producator din industria auto nu ofere 1 km de garantie pentru orice masina produce el (ma refer la productia de serie) daca aceasta masina este folosita intr-o competitie auto. Asta iti poate comfirma si Ono , sunt convins ca s-a intalnit cu asa ceva la masinile premium pe cale le-a avut.

In anii `80 BMW nu a avut nici un motor V6 turbo ....de fapt nu stiu daca BMW a avut vre-o data V6 turbo pe orice masina in orice competitie. In anii `80 BMW a avut un motor super potent M12/13 turbo care era un motor de 1500 cm3 4 cl in linie (Megatron) care a produs in `86 in calificari 1300 hp (la 5,5 bari) iar in cursa mergea pe o putere de 850 hp (3,6 bari) si asta nu datorita faptului ca ,crapa motorul si datorita faptului ca masina era foarte brutala si uza extrem de repede anvelopele.Acest motor a produs o putere maxima de 1600 hp intr-un test special efectuat de BMW (la 7,3 bari) fiind singurul motor din istoria omenirii (motor otto) care a depasit 1hp/1cm3.Problema acestui motor era faptul ca livra puterea mult prea bruta .... in varianta de calificari (1300 hp) avea o crestere de putere de 800 hp in 2.500 rpm iar in cea de cursa avea o explozie de 350 hp in 1000 rpm. Asa ca incearca sa nu mai jignesti gratuit si "nu arunca vorbe daca nu le stapanesti" vorba unui prieten.

P.S. - am si un grafic dyno al acestui motor dar nu stiu cum se urca poza aici.

 

Ok, BMW nu a avut motor V6 la formula 1, informatiile respective le-am citit cu foarte multi ani in urma si ori sursa nu era de incredere (Almanah Auto) ori am ramas eu cu o impresie gresita. Pana la urma nu asta e important, ideea era ca nu e chiar asa dificil pe cat spuneai tu sa obtii niste cai dintr-un motor de 1800cmc. Asa ca Boba nu este un geniu, nu contest faptul ca este un profesionist si ca nu ar avea rezultate dar sa-l invoci pe Boba in ideea de a argumenta ceva este gresit.

 

Si nu te-am jignit cu nimic.

Editat de CrazyCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiteti vin si eu cu poze ce au legatura cu acest topic :))

 

 

Inca nu stiu daca voi renunta la Campionatul National de Coasta dar daca o voi face deja am inceput sa ma pregatesc pt curse pe doua roti, achizitionand un set de carene racing pentru Ducati care deja au fost vopsite.

 

Revin cu mai multe poze cand vor fi montate

post-3404-0-09049600-1415565824_thumb.jpg

post-3404-0-32084000-1415565834_thumb.jpg

Editat de ono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am participat la o mica "cursa" cu un nissan GTR(serie), eu si cu inca 2 prieteni.era intr-adevar circulatie destul de mare...ce am observat-el pleca mai bine de pe loc(ma rog,din mers in coloana), dar pe la 160 il ajungeam si il spulberam apoi.nu stiu dupa 250 ca nu am apucat repet era circulatie- cred ca ne facea varza.am si filmarea dar mai bine ramane unde e.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Impecabil designul.Impecabil.Doamne. Inca putin. Este super frumoasa.De curiozitate intreb doar ..din ce am vazut pana acum sub sah unde vine curbura de la galerie au ceva care preia forma acelei tevi...la tine vad ceva negru chiar inainte numarului .. un plastic sau protectie.. nu stiu exact..ce este ? :) Sa ai noroc de ea !! TE INVIDIEZ!

Editat de yamaha 608
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca inteleg intrebarea dar daca intrebi de suportul acela negru de langa evacuare eu cred ca e protectie pt temperatura

 

PS. Intre timp am vopsit carenele de concurs iar maine le montam


» Post actualizat in 04 Dec 2014 22:28

aproape gata

post-3404-0-25984400-1417654954_thumb.jpg

post-3404-0-94904900-1417654980_thumb.jpg

post-3404-0-92042100-1417732059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...