bonsai23 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Salut, tocmai ce mi-am cumparat si eu un ktm 525 exc inmatriculat, 2007. Doar ce am facut 2 iesiri scurte cu ea pe dealuri. Sunt foarte incantat de acest model si de puterea care ti-o ofera. Astept pareri, sfaturi si intrebari de la alti posesori de ktm. Va salut Quote Link to post Share on other sites
DanKTM Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Motor fiabil , dar mult prea puternic dpmdv pt hard-enduro. Quote Link to post Share on other sites
Cristi007 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Sunt curios cat a costat jucaria ... Quote Link to post Share on other sites
TVDB Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Fiabil si bun.daca trebuie sa-i faci capitala la motor costa piesele minim 600euro, Am pt tine roti complete de supermoto originale ktm,echipate.te distrezi cu el in oras Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted October 31, 2014 Author Share Posted October 31, 2014 @TVDB da as fi interesat de roti, zi.mi un pret la ele. Legat de reparatie capitala la motor sper sa nu fie cazul motorul merge super, doar ce i-am schimbat uleiul, filtrele, antigelul. Quote Link to post Share on other sites
TVDB Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Am avut si eu unul adus din usa,cu ceva steroizi in el,era bomba.am anuntul la categoria supermoto...cu detalii.daca vrei poze zi mailul tau Quote Link to post Share on other sites
Soso Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Salut, tocmai ce mi-am cumparat si eu un ktm 525 exc .....Astept ..... intrebari de la alti posesori de ktm. Va salut si cam ce intrebari astepti? Quote Link to post Share on other sites
jilaveanucoste Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Cam cat de puternic se simte un Exc 525. M-am dat cu toata gama ktm 400,450,530,si gama 2T dar numai cu 525 nu.Ii chiar asa de speriat la pentru hard. M-am gandit si eu la unu avand in vedere ca echipat complet trec de 100 kg. De exc 530 am avut o parere buna ma cara pe toate rapele drept ii ca nu era asa agil pe portiuni tehnice poteci, dar nu mi sa parut agresiv. Sa fie 525 mult mai greu de controlat ? Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted November 12, 2014 Author Share Posted November 12, 2014 Nu mi se pare a fi greu de controlat deloc. Am fost si pe trasee dificile si m-a scos din orice situatie. Putere are ff multa si o simti mai ales in camp deschis, daca tragi de gaz te rupe asa pleaca. Sunt foarte multumit de el pana acum. Sincer pe trasee cu bolovani, obstacole de sarit, catarat etc nu am fost deci nu ma pot pronunta cum se descurca pe astfel de portiuni. Quote Link to post Share on other sites
vargoneti Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 sincer , pentru hard e de (cuvant urat) si in afara de sa iti faci nervi si sa iti rupi spatele nu o sa faci nimic cu el pe portiuni grele(aici ma gandesc ca fiecare are alta conceptie de ce inseamna portiuni grele) , daca faci peisagistic sau forestier/poteca in plimbare e ok , pt supermoto iar Quote Link to post Share on other sites
Ovistein Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 (edited) la tziki tzaki, rauri si cand vei da cu el pe jos de multe ori sigur vei blestema si iti vei lua 300 )) Edited November 13, 2014 by Ovistein Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 M-am dat si cu 2T gas gas de 300ec destul de mult (e a lui un prieten) da sincer nu vreau 2T. Nu is fan 2T, e mai greu de controlat ( lucrezi mult din ambreaj) ,plus sunetu pe care il detest Nu zic ca nu sunt bune din moment de la concursuri predomina 2T.... Raman la 4t, imi place cuplu care il are, puterea ce o dezvolta, plus consumul de benzina muuult mai mic. Pe unde mergea el cu 2T Gas Gas, urcam si eu fara probleme. (forestier, rauri) Quote Link to post Share on other sites
Soso Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 mai mic la consum pe draq Pentru drum forestier si mai softeanu , asa, e motoreta perfecta, trage ca porcu` din orice pozitie. NU e de speriat. Pentru comparatie, incercati un SX la aceeasi cilindrata. E greu la zone mai dificile, fura mult din placere. Ajuta mult daca nu sti sa urci cu mobra un deal mai dificil, dar nu vorbim de tiki taki. Acolo nu mai ajuta. mai vorbim peste 2-3 ani de enduro Quote Link to post Share on other sites
TVDB Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Cu 525 ai doua variante.ori te dai bine gen trial ori dai relantiul mai mare bagi a doua,fundul lipit de sha si te duce aproape peste tot ca un drz Quote Link to post Share on other sites
andrei belcic Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 ...ca un drz....drz....drz....drz....drz....drz.... Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted November 25, 2014 Author Share Posted November 25, 2014 @soso- da da, mult mai mic la consum stiu ca nu e facuta, conceputa pentru hard enduro, acolo iti trebuie ceva mai usor, dar daca ai conditie fizica si te tii bine de ea te duce pe oriunde Quote Link to post Share on other sites
Soso Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 colegu`, am avut 525, am si 300. Poate e dereglat gasgasul ala Quote Link to post Share on other sites
stulewa Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 cu siguranta e dereglat eu am trecut de la 525 la 125, a fost REVOLUTIE !!!! am intles dupa ani de munca silnica prin paduri cat de dobitoc am fost... asta e... Quote Link to post Share on other sites
andrei belcic Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 ....chiar daca e 125 SX? Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 @soso- care a fost motivul de ai renuntat la 525? ce minusuri are? Quote Link to post Share on other sites
andrei belcic Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 ... ca o fi prea greu?.... Quote Link to post Share on other sites
atillas Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Sa ma bag si eu in seama?Am avut 520 si 525 pana acum 3 ani(vreo 8 anisori cred).In conditiile in care am 1,98 si 125 de kile si am tras de fiare o viata de om, ca sa iti faci o idee si de hoitul meu.Daca faci soft en-turo,este super ok,dar pe hard este cumplit,te oboseste ca la balamuc.Problema este ca nivelul tehnic a crescut foarte mult in ultimii ani si motorul nu mai face fata din cauza greutatii.Intr-adevar cuplul te ajuta cand esti incepator,dar dupa un anumit nivel,nu prea mai cauti super cuplu fiindca le treci in viteza.De 3 ani ma dau pe motoare de 300 si nu m-as intoarce la 4T nici biciuit. Dupa 2 ani de 525 daca intr-adevar de dai hard o sa ai mainile ca urangutanul pana la pamant de atata ridicat. Quote Link to post Share on other sites
stulewa Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 ....chiar daca e 125 SX? chiar si asa, am suspensii de exc si poti pune volanta mai mare, chiar si de 300 Quote Link to post Share on other sites
bonsai23 Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 Mersi attilas de parere. Doar la enduro l-ai folosit? Sunt curios ca si supermoto cum este, ca deja mi-am luat roti de strada la el, iar in primavara vreau sa ma bag si pe oras cu el. Quote Link to post Share on other sites
andrei belcic Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Hm, pt oras mai bine bicla. Sau scuteru daca e panta prea mare....... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.