Jump to content

Recommended Posts

Salut, tocmai ce mi-am cumparat si eu un ktm 525 exc inmatriculat, 2007. Doar ce am facut 2 iesiri scurte cu ea pe dealuri. Sunt foarte incantat de acest model si de puterea care ti-o ofera. Astept pareri, sfaturi si intrebari de la alti posesori de ktm. Va salut

post-80180-0-67483500-1414684665_thumb.jpg

post-80180-0-17718700-1414684675_thumb.jpg

post-80180-0-85207700-1414684685_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Fiabil si bun.daca trebuie sa-i faci capitala la motor costa piesele minim 600euro,

Am pt tine roti complete de supermoto originale ktm,echipate.te distrezi cu el in oras

Link to post
Share on other sites

@TVDB da as fi interesat de roti, zi.mi un pret la ele. Legat de reparatie capitala la motor sper sa nu fie cazul :D motorul merge super, doar ce i-am schimbat uleiul, filtrele, antigelul.

Link to post
Share on other sites

Am avut si eu unul adus din usa,cu ceva steroizi in el,era bomba.am anuntul la categoria supermoto...cu detalii.daca vrei poze zi mailul tau

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cam cat de puternic se simte un Exc 525. M-am dat cu toata gama ktm 400,450,530,si gama 2T dar numai cu 525 nu.Ii chiar asa de speriat la pentru hard. M-am gandit si eu la unu avand in vedere ca echipat complet trec de 100 kg. De exc 530 am avut o parere buna ma cara pe toate rapele drept ii ca nu era asa agil pe portiuni tehnice poteci, dar nu mi sa parut agresiv. Sa fie 525 mult mai greu de controlat ?

Link to post
Share on other sites

Nu mi se pare a fi greu de controlat deloc. Am fost si pe trasee dificile si m-a scos din orice situatie. Putere are ff multa si o simti mai ales in camp deschis, daca tragi de gaz te rupe asa pleaca. Sunt foarte multumit de el pana acum. Sincer pe trasee cu bolovani, obstacole de sarit, catarat etc nu am fost deci nu ma pot pronunta cum se descurca pe astfel de portiuni.

Link to post
Share on other sites

sincer , pentru hard e de (cuvant urat) si in afara de sa iti faci nervi si sa iti rupi spatele nu o sa faci nimic cu el pe portiuni grele(aici ma gandesc ca fiecare are alta conceptie de ce inseamna portiuni grele) , daca faci peisagistic sau forestier/poteca in plimbare e ok , pt supermoto iar

Link to post
Share on other sites

M-am dat si cu 2T gas gas de 300ec destul de mult (e a lui un prieten) da sincer nu vreau 2T. Nu is fan 2T, e mai greu de controlat ( lucrezi mult din ambreaj) ,plus sunetu pe care il detest :P Nu zic ca nu sunt bune din moment de la concursuri predomina 2T....

Raman la 4t, imi place cuplu care il are, puterea ce o dezvolta, plus consumul de benzina muuult mai mic. Pe unde mergea el cu 2T Gas Gas, urcam si eu fara probleme. (forestier, rauri)

Link to post
Share on other sites

mai mic la consum pe draq :)

Pentru drum forestier si mai softeanu , asa, e motoreta perfecta, trage ca porcu` din orice pozitie. NU e de speriat. Pentru comparatie, incercati un SX la aceeasi cilindrata. E greu la zone mai dificile, fura mult din placere. Ajuta mult daca nu sti sa urci cu mobra un deal mai dificil, dar nu vorbim de tiki taki. Acolo nu mai ajuta.

mai vorbim peste 2-3 ani de enduro ;)

Link to post
Share on other sites

Cu 525 ai doua variante.ori te dai bine gen trial ori dai relantiul mai mare bagi a doua,fundul lipit de sha si te duce aproape peste tot ca un drz

Link to post
Share on other sites

cu siguranta e dereglat :)

eu am trecut de la 525 la 125, a fost REVOLUTIE !!!! am intles dupa ani de munca silnica prin paduri cat de dobitoc am fost... asta e...

Link to post
Share on other sites

Sa ma bag si eu in seama?Am avut 520 si 525 pana acum 3 ani(vreo 8 anisori cred).In conditiile in care am 1,98 si 125 de kile si am tras de fiare o viata de om, ca sa iti faci o idee si de hoitul meu.Daca faci soft en-turo,este super ok,dar pe hard este cumplit,te oboseste ca la balamuc.Problema este ca nivelul tehnic a crescut foarte mult in ultimii ani si motorul nu mai face fata din cauza greutatii.Intr-adevar cuplul te ajuta cand esti incepator,dar dupa un anumit nivel,nu prea mai cauti super cuplu fiindca le treci in viteza.De 3 ani ma dau pe motoare de 300 si nu m-as intoarce la 4T nici biciuit. Dupa 2 ani de 525 daca intr-adevar de dai hard o sa ai mainile ca urangutanul pana la pamant de atata ridicat.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...