Sari la conținut

Yamaha Raider 1900


MOTORIOUS
 Share

Postări Recomandate

Alaltaieri mi-a sosit ''agregatul''.Model 2013,abia scos din cutie....Acum i-am inceput rodajul! Putere din belsug,tone de cuplu,manevrabilitate excelenta in pofida celor aproape 370 kg.....Super multumit!Nu e chiar cea mai frumoasa motocicleta(putin supra-stilizata),recunosc,in schimb motorizarea,cutia,finisajele,etc sunt peste asteptari...

post-44963-0-60264500-1414704438_thumb.jpg

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar cea mai frumoasa motocicleta

Nu ma pricep foarte bine la genul asta de motociclete dar te contrazic cu ceea ce spui pentru ca arata foarte bine

 

Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de drumuri bune si frumoase!

Editat de ono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine.Nu imi plac mie modelul asta de power cruisere(cred ca aici se incadreaza),dar asta arata intr-un fel anume,adica bine.

Pana acum credea ca doar MR 1800 arata intresant,dar se pare ca mai sunt si altele.

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1996 cei de la Yamaha au lansat modelul Royal Star. A avut un succes imens in USA, modelul a atras foarte multi fani si practic pe acest model s-a cladit brand-ul Star Motorcycles.

Peste 3 ani s-a lansat si Road Star, model care a cucerit inima customizatorilor. Asta a fost foarte important pentru ca americanilor le plac cruiserele, le plac cruiserele mari si le place sa-si customizeze motocicletele.

Cei de la Yamaha, baieti destepti, au invatat din cele 2 hit-uri si s-au gandit ca e bine sa mearga pe linia asta.

Au angajat designeri americani si au fost foarte atenti la feedback-urile primite de la customizatori.

 

Practic asa s-a nascut Raider - o motocicleta desenata de americani, care sa satisfaca gusturile americanilor.

Partea tehnica a ramas la japonezi asa ca modelele Star beneficiaza de aceeasi calitate si fiabilitate ca toate motocicletele Yamaha.

 

Ce e interesant la Raider e tocmai design-ul. Este conceput in stil chopper - unghiul furcii fata marit, exact cum le place americanilor, dar in acelasi timp japonezii au reusit sa impace designul si cu utilitatea - deobicei chopperele sunt foarte putin manevrabile, tocmai din cauza furcii fata exagerate, in schimb Raider nu are problema asta.

 

Initial Raider a fost destinat exclusiv pietei americane, dar nah, povestile de succes circula repede, multor europeni le-a placut modelul si si-au dorit unul.

 

MOTORIOUS, ai o motocicleta superba. Sa o stapanesti sanatos si sa o calaresti mereu cu zambetul pe buze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,DStar...De design s-a ocupat un american pe jumate ungur, Jeff Palhegy si intr-adevar, Raider este cotata excelent in USA.Acum, ca in sfarsit, o conduc, inteleg dece este asa!Am incercat cateva motoare de la diferiti constructori si aici vorbesc de categoria grea, inclusiv Harley Softail Slim 103 ci.Ce sa spun?Nu ca e motorul meu, dar e peste tot ce am incercat.....Desigur, in opinia mea, nu ca ar fi motorul suprem.Cu riscul de a-mi atrage oprobiul unora, dar e mult peste Harley, desi Harley era printre primele optiuni.Acum, in schimb, ma bucur ca am luat alta decizie.Compar cu Harley fiindca de obicei HD este etalonul in categoria chopper.Pentru mine nu mai este!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,Just4!Astazi am iesit cu un grupulet de vreo 5 motoare si in pofida frigului am mers prin pasul Tihuta,pe serpentine,spre Dracula.Am parcurs doar vreo 220 de km.pana acum,iar manualul specifica vreo 1500km.de rodaj,adica mai usurel cu gazul...Ce as putea sa spun?Dupa punerea contactului se face check-ul la bord,bazaie pompa de injectie si apoi servomotorul EXUP.Bordul este iluminat cu albastru,nu cu acel potocaliu intalnit la mai toate motoarele(intensitatea luminii la bord reglabila).Ambreiajul este hidraulic,nu foarte tare si fara posibilitate de reglare,dar se descurca si cei cu maini mai mici.Prima viteza intra cu un clanc nu foarte pronuntat,dupa care poti porni de pe loc aproape fara gaz.La cuplul dezvoltat pot porni si cu a doua si tot nu protesteaza....Viteza 1 destul de scurta,iar restul lungi,de aceea nu se simte lipsa vitezei a sasea.Cutia este ferma,dar nu rigida,precisa si in orice viteza ar fi,schimbatorul nu are nici cel mai mic joc daca il atingi...In pofida recomandarilor de rodaj,i-am tras totusi niste acelerari mai marlanesti in a 3,4 si a 5-a.Daca nu ma tineam bine,indiferent de treapta ajungeam pe scaunul pasagerului,iar o rupere de aderenta m-a avertizat ca totusi,gumele sunt reci.Practic odata bagata in a 5-a rar trebuie sa retrogradezi.... Motorul vibreaza putin,doar cat sa aminteasca prezenta unui V,senzatii destul de filtrate,sunete mecanice discrete(pentru un motor culbutat),dar soundul luat in ansamblu este o incantare(chiar si numai pentru asta isi merita banii).Sound pe care numai la cilindrei mari,racite pe aer il poti avea chiar si cu evacuarea stock.Franele isi fac datoria foarte bine,sta excelent pe viraje si doar in sensuri giratorii foarte stranse am atins solul cu palpatorul scaritei....in rest nimic.Manevrabilitaea este neasteptat de buna,comportament neutru(in ciuda cauciucului de 210),suspensia spate prea putin dura,pe fata suspensie putin mai tare,dar e bine ca nu plonjeaza tare la franari bruste.Farul este mare,cu iluminare foarte buna,usor de reglat si cu acces facil la bec.Semanlizarea este cu oprire automata dupa 15 sec.,la prevenirea supraincalzirii. senzorul opreste motorul(riscul griparii eliminat),la 20 min.de relanti,la fel, se opreste automat.La capitolul finisaje,jos palaria!Pana si firele electrice sunt bagate prin ghidon si risere.As mai mentiona dubla injectie,duble bujii/cilindru,EXUP-ul,autodiagnoza si un mare plus,sistemul info.Adica pe langa erori aparute in cazul defectiunilor,pot vizualiza in meniu temperatura aerului,a uleiului,altitudinea,ratia aer/benzina,starea bateriei,,incarcarea,etc.....Ca si minusuri as mentiona lipsa butonului de avarie,in locul clapetei cu care se dau flash-uri luminoase se afla modul select,ghidonul puuutin prea in fata(pentru mine,cel putin) si in cazul reglarii tensiunii curelei,incurca evacuarea(pe care oricum o voi schimba).Cam atat imi vine in minte deocamdata,dar stiu de pe acum ca urmatorul motor,cand o fi sa fie,va fi o viitoare generatie de Raider. Numai bine,domnilor!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...