maniakmoto Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Am un 954 stock si am ocazia sa iau un R1 din 2000 cu pompa de frana radiala, furtune frana cu insertii metalice si manete de ambreiaj si frana rabatabile. Nu stiu nimic de evacuare sau ce modificari are in carburatoare ( nu am apucat sa ma uit bine la el, maine ii dau cheie si il iau la o tura). Ce vreau eu sa stiu este daca se merita din punct de vedere al performantei sa dau 954 si sa iau R1 avand in vedere ca eu mai ies si la cate un trackday din cand in cand (selena si Targul Secuiesc). Personal nu am mai mers niciodata pe un R1 de nici un fel. Parerile pro si contra as prefera sa vina de la cei care au condus cele doua motoare sau macar unul dintre ele. Din auzite stiu si eu multe informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 (editat) 954 e mai bun pe strada. R1 mult mai bun pe circuite mari, nu gen Tg Secuiesc.. Le-am avut pe amindoua, Un mic aspect, R1 consuma cu 1 l mai putin .Pe kartodromuri 954 nu prea are rival, mi-a placut maxim.Si m-am dat si cu alte moto, GSXR, 600RR, R1 2008. Editat Noiembrie 2, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 2, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2014 Jagi, asteptam să răspunzi tu. . Ce nu imi vine sa cred e ca R1 pe carburație consumă mai puțin decât 954 care e pe injecție. Maine o sa dau o tura scurta cu el. Ce ma atrage la acel R1 e pompa de frana pe fata si faptul ca ar putea avea acel comportament ușor neprevazut de care m-am indragostit cand am avut yamaha. 954 mi se pare un pic anost cu aceasta curba de putere liniara. Insa ce nu stiu dar o sa aflu maine este daca acel upgrade al sistemului de frânare fata se va ridica la nivelul frânelor dementiale ale cbr-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Nici nu stii in ce eroare esti. 954are centrul de greutate in spate, e un minus mare, fata se ridica foarte usor si devine instabila la acceleratiile puternice. Are cuplu mai mare in ture joase, asta o face perfecta pt mers stradal. Acel neprevazut de care pomeneai te poate duce la morga, niste dimburi in asfalt, exact cind tragi blana de gaz, de pe contrasens vine TIR-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2014 Daca ar exista un buton de like acum l-as folosit pentru postarea anterioara. Am probat mobra. Are arcurile schimbate pentru rider 130 de kg. Nu iti poti imagina in ce tank slappere m-a bagat. Iar in momentul in care am vazut cat de greu a pornit dupa 2 luni de stagnare.... mi-am dat seama cat ador injectia. Da, are acel factor scary care iti pompeaza adrenalina pura dar e instabila rau. Cel mai probabil o sa vand 954 si o sa iau un 600 pe injectie la care voi schimbat suspensia pentru mine si alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ce inseamna tank slappere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2014 voblaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Daca ar exista un buton de like acum l-as folosit pentru postarea anterioara. Am probat mobra. Are arcurile schimbate pentru rider 130 de kg. Nu iti poti imagina in ce tank slappere m-a bagat. Iar in momentul in care am vazut cat de greu a pornit dupa 2 luni de stagnare.... mi-am dat seama cat ador injectia. Da, are acel factor scary care iti pompeaza adrenalina pura dar e instabila rau. Cel mai probabil o sa vand 954 si o sa iau un 600 pe injectie la care voi schimbat suspensia pentru mine si alte chestii. schimbate sau reglate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Stai in banca ta linistiti, nu o sa gasesti motoreta cu ciclistica mai buna ca 954 pana in 2007, poti sa bagi un ban in amortizor de ghidon, sa o inalti putin fata spate pt a o apleca mai mult pe circuit, power commander 3 si evacuare. O sa descoperi o alta motoreta, parerea mea ca la 954 te bucuri de un cumul de factori cu greu intalniti la o singura motoreta. Si nu renunta la 1000cc pt 600, nu se merita. Chiar nu se merita. Este o doar o parere personala. Numai bine in luat decizia cea mai buna. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 lol, exista o groaza de motorete cu ciclistica mai buna decat 954 si inainte de 2000 chiar. si japoneze si europene. si de ce mama dracu' ai vrea s-o inalti cand poti sa-i schimbi scaritele? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Pentru ca si cu scarite sport tot atingi mai inginero, scaritele sport te plafoneaza la un moment D-asta! Te rog spre a mea cultura sa imi dai un exemplu 2 de mobre cu o ciclistica mai buna ca 954, pana in anul 2007. Prefer sa imi raspunzi aici, dar daca discutia mai continua prefer sa imi dai restul raspunsurilor pe privat sa nu ii deranjam omului topicul. Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 )) inginerule, daca ridici fata schimbi ciclistica in mai rau, trail-ul se lungeste. scaritele racing sunt mai sus, daca atingi si cu ele esti deja aproape de capatul motoretei. cat despre motoare mai faine... aprilia rsv mille, aprilia rsvr (variantele r si factory deja sunt la ani-lumina fata de 954), ducati 996/998, suzuki gsx-r k5, r1 2007... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Ramo, am avut 954, colegul cu care te contrazici, stie ce vorbeste, si eu confirm . Are capacele motorului prea iesite in afara. Pe curbe, daca esti aplecat dai cu capacul sting si cu carena dreapta de asfalt. M-am dat 2 ani pe curbe, peste 5000km numai curbe, pe vremea aia erau bani de curbe. Rezolvarea, dar nu 100% a fost sa-i pun cauciuc de 195/65. Nu poti sa-i inalti furcile, e logic, nu mai ia curbele. Scaritele trebuie schimbate la orice moto SBK, SSP, stoc, dai cu ele de ground. Si nu e cazul sa dai 954 pe un 600, aaa, poate pe un R6 2006+, dar aia costa mai mult ca 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 S-a notat. Nu se da 954 pentru 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Buna alegere, iar legat de inaltarea motoretei, poate nu m-am facut destul de inteles, cu toate ca am scris in post "inaltare fata spate" si facand asta nu modifici cu nimic ciclistica motoretei, o sa fie poate mai manevrabila, chiar ii micsorezi trail-ul. 1. Se schimba piesele "oscioarele suspensiei spate", si se monteaza chitul de inaltare a furcilor. 2. MAre dreptate are Jagi cu un cauciuc mai inalt, dar atunci mie personal nu imi place ca mi se inclina prea repede, nu ma mai lasa pe mine sa ii decid unghiul si momentul. In rest totul bine si la mai multi km. PS Doamna/Domnisoara Ramona, singura motoreta din ce ai enumerat tu mai sus cam RSV MIle Factory R ar putea conta dar tot nu atinge ciclistica la 954. Da!!! RSV F R este superioara pe franare si suspensie, dar V-ul prea brutal o dezechilibreaza complet, Zic si eu. O zi buna!!!! Si MANIAKMOTO nu vinde 954, o sa plangi dupa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Pentru ca si cu scarite sport tot atingi mai inginero, scaritele sport te plafoneaza la un moment D-asta! Te rog spre a mea cultura sa imi dai un exemplu 2 de mobre cu o ciclistica mai buna ca 954, pana in anul 2007. Prefer sa imi raspunzi aici, dar daca discutia mai continua prefer sa imi dai restul raspunsurilor pe privat sa nu ii deranjam omului topicul. Merci mult! Iti dau eu scarite sport la schimb cu originale de 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) multumesc mult, dar eu nu am nevoie » Post actualizat in 06 Nov 2014 10:51e ok Editat Noiembrie 6, 2014 de kelloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Buna alegere, iar legat de inaltarea motoretei, poate nu m-am facut destul de inteles, cu toate ca am scris in post "inaltare fata spate" si facand asta nu modifici cu nimic ciclistica motoretei, o sa fie poate mai manevrabila, chiar ii micsorezi trail-ul. 1. Se schimba piesele "oscioarele suspensiei spate", si se monteaza chitul de inaltare a furcilor. 2. MAre dreptate are Jagi cu un cauciuc mai inalt, dar atunci mie personal nu imi place ca mi se inclina prea repede, nu ma mai lasa pe mine sa ii decid unghiul si momentul. In rest totul bine si la mai multi km. PS Doamna/Domnisoara Ramona, singura motoreta din ce ai enumerat tu mai sus cam RSV MIle Factory R ar putea conta dar tot nu atinge ciclistica la 954. Da!!! RSV F R este superioara pe franare si suspensie, dar V-ul prea brutal o dezechilibreaza complet, Zic si eu. O zi buna!!!! Si MANIAKMOTO nu vinde 954, o sa plangi dupa ea lungind furca ii micsorezi trail-ul... bun asa... am avut si eu 954 pe mana vreo 4000 de km si am ajuns la concluzia ca e mult prea laudata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Intelegi ce vrei si le cunosti pe toate iar eu imi pierd rabdarea cu priceputi ca tine. Citeste in (cuvant urat) ce spun eu acolo. Tu faci ce vrei, eu fac ce vreau, omul nu renunta la 954 si toata lumea asteapta zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 eu zic sa-i pui o furca de chopper, poate apleci si mai mult gunoiu' ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Eeeeeee si cam asta ti-a fost nivelul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Nu va luati de choppere !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Iti dau eu scarite sport la schimb cu originale de 954 de 929 no fi bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.