@nonim Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Salutare tuturor! am luat de curant un zxr 400 l5 cu ceva probleme cu incarcarea. am trecut la a incerca de a depista buba asa ca am inceput sa desfac mobra si sa le iau la rand. Fire neroase, regulatorul de tensiune era ok, fara curent in mufa ce intra in regulator( cu motorul pornit cica ar trebui sa dea intermitent pe undeva pe la 45vdupa cartea service.). In fine, am trecut mai departe asa ca am desfacut motorul pe stanga( partea de rotor, stator, am procedat ca in manualul de service am pus un recipient sub el). Intrebarea mea este urmatoarea: este normal sa curga aprox 1.5 l de ulei din motor dupa ce am dat jos capacul? nu am experienta in mecanica pe mobre...am destula pe masini ( inginer autovehicule rutiere) si sunt un pic nedumerit. fiind o parte incarcata cu o sarcina electrica nu ar trebui sa fie mediu uscat? intreb asta pentru a sti daca inainte de remontare ar trebui sa mai fac ceva pe acolo. multumesc mult! Asfalt uscat! » Post actualizat in 12 Nov 2014 21:30imi cer scuze pentru eventualii termeni folositi prost. accept critici constructive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Un litru jumate nu, dar e ulei acolo de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Noiembrie 12, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2014 mentionez...poate are vre-o logica...motorul era pe cric inclinat spre stanga atunci cand am desfacut capacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 e normal sa ai ulei acolo. daca era pus pe stander/ era drept motorul nu e normal sa curga 1.5 l, ci cativa ml. daca era pe cricul lateral da, e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Este normal sa curga ulei,la majoritatea moto generatorul este umed. Legat de cantitate..poate curge si mai mult de un litru sau mai putin in functie de arhitectura motorului fiecarei moto si capacitate bai de ulei,planul inclinat/drept in care stationeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Despre cantitatea de ulei nu pot sa-ti spun nimic insa alternatorul este scufundat in baia de ulei pentru racire. Se mai practica si pe la masini, insa mai degraba la autobuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2014 S.a rezolvat problema cu incarcarea. Revin cu alta intrebare. Carburatie cu pompa de benzina. Pun contactu nu aud nimic. Nu imi vine sa ies sa mai desfac la ea ca e ffff frig.cum pot testa functionalitatea ei? » Post actualizat in 27 Nov 2014 12:35 Mobra porneste ok dar daca o las mai mult timp o ia foarte greu(parca se dezamorseaza instalatia de benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Pompa este pe principiul pulsatil si lucreaza doar cand scade presiunea pe traseul de alimentare (deschid plutitoarele). Daca inainte de pornire nivelul in carburi este maxim, pompa nu are de ce sa lucreze. Ca sa fii sigur, inainte de pornire desfa suruburile de drenaj ale carburatoarelor si goleste-le de benzina. Dupa asta ar trebui ca pompa sa se auda. Cel mai simplu o testezi cu alimentare directa din baterie si 2 furtune tur-retur care sa circule benzina din si inapoi spre rezervor. Atentie la polaritate. Oricum, testul nu este perfect elocvent, de multe ori contactul de la "platina" este afumat si fura curent (lucreaza cu intermitente) si/sau axul de actionare al membranei este semi-blocat/oxidat. Nu cunosc detaliile motorului tau insa unele motociclete mai au si un sistem de protectie care sa taie benzina in caz de accident, alimentarea pompei de benzina fiind conditionata de functionarea motorului. Practic, daca motorul nu este in functiune dupa cca 15-20 secunde se taie alimentarea pompei de benzina. E bine de stiut pentru teste sau masuratori statice, cu pompa in circuitul original si motorul oprit. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2014 Mersi mult yo4hgx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 la zx4 pompa nu porneste decat daca se invarte motorul. Si nu sta pornita 15-20 de secunde dupa ce se opreste, se opreste odata cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 La motoarele prevazute cu pompa electrica de benzina la conectarea IG si a butonului de starter, pompa intra in functiune 3-5 sec pana cand presiunea din sistem ajunge la valoarea maxima, chiar daca motorul este cu carburatoare. La presiune maxima, pompa este deconectata_caz motor nepornit. Porneste motorul, scade nivelul din camera de nivel constant(carburator), pompa intra in functiune, ciclul se repeta. Conectarea este realizata ca la toate pompele prin intermediul unui releu, posibil sa fie o problema la acesta daca nu amorseaza in faza intiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Iar speculezi de pe google... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Pana acum nu mi-a trecut prin mana un zxr 400, mai rar...dar care este problema? daca vine un amic sa-i rezolv nu trebuie sa ma documentez, nu trebuie sa studiezi problema sa intelegi cauza si rezultatul..Unde apelezi?? am o baza de date dar nu pentru toate motoarele...Sa inteleg ca tu ai reparat sau au avut contact cu un zxr 400 si cunosti mai multe? Atunci sa dezbatem subiectul sa vedem ce aflam......Daca te gandesti la o serie de discutii fara sens, cu tenta personala, eu ma retrag din comentariul cu tine si discut numai cu cel care a postat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Get a life man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 (editat) Pana acum nu mi-a trecut prin mana un zxr 400, mai rar...dar care este problema? daca vine un amic sa-i rezolv nu trebuie sa ma documentez, nu trebuie sa studiezi problema sa intelegi cauza si rezultatul..Unde apelezi?? am o baza de date dar nu pentru toate motoarele...Sa inteleg ca tu ai reparat sau au avut contact cu un zxr 400 si cunosti mai multe? Atunci sa dezbatem subiectul sa vedem ce aflam......Daca te gandesti la o serie de discutii fara sens, cu tenta personala, eu ma retrag din comentariul cu tine si discut numai cu cel care a postat... Vezi ca nici CBR pe carburatie nu pleaca pompa pana nu vede rpm ...Spun asta poate iti pica unul la reparat si cauti un defect care nu exista. Editat Noiembrie 29, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Get a life man! » Post actualizat in 29 Nov 2014 12:46 Vezi ca nici CBR pe carburatie nu pleaca pompa pana nu vede rpm ... Spun asta poate iti pica unul la reparat si cauti un defect care nu exista. Stiam eu ca esti baiat bun si nesecretos....oricum inainte ne documentam putin, fiecare o face, nu poti sa cunosti tot "face to face" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.