Sari la conținut

bigFatAss

Super Membru
  • Număr conținut

    1.473
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre bigFatAss

  • Rang
    Avansat

Profil

  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    FZ6S
  1. Am transferat motocicleta plus niste bagaje in si din Belgia (Bucuresti-Bruxelles si retur) anul trecut cu Cristi. Pretul transportului a fost acceptabil, bunurile au ajuns asa cum le-am pus la destinatii, comunicarea cu omul a decurs bine. Cateva probleme au fost, in special intarziere la ridicare/livrare la transportul in/din Bruxelles. Inteleg ca nu poti da o ora fixa, depinzi de multe variabile in trafic in ziua aia, dar pentru un client care tre sa ajunga la ora fixa la birou, e un pic deranjant. Daca mai fac o tura cu munca si anul asta, tot cu Cristi imi plimb mobra (daca o mai lua-o dupa recenzia asta).
  2. bigFatAss

    Pasionati de drone

    Tentatia o sa fie mare sa-i dai drumu in casa. Asa am julit prima pereche de elici la Pro. Grija mare la primele zboruri, o sa iti pompeze adrenalina mai ceva ca prima zi in poligon. Ia-o incet si invata intai bazele zborului. Lasa inregistratul pe final, cand esti capabil sa controlezi suficient de bine utilajul. Primele accidente le-am facut cand nu eram atent la drona si ma uitam dupa cat de bine se vede inregistrarea. Cateva surse:
  3. bigFatAss

    Pasionati de drone

    Oameni nebuni...
  4. bigFatAss

    Pasionati de drone

    Stanga e un Mavic Pro si dreapta e un Phantom. Air-ul pe care l-am testat io nu se folduia si trebuia carat neimpachetat. Proprietarul citise niste post-uri foarte alarmiste despre cum pica din cer daca le ciupesti cablurile cand le impachetezi, asa ca a venit cu ea complet desfacuta. Cu elicile puse, nu era cu mult mai mica decat P2S-ul cu care venisem eu. Plus au fost si cateva probleme cu zborul in afara LOS si aterizarea automata. Probabil de aia am ajuns sa pastrez Pro-ul. Experienta mea e complet subiectiva si bazata doar pe ce am incercat pe pielea mea. OP sa faca bine sa incerce cateva jucarii inainte sa dea banii as zice. Pe urma e mai greu sa scapi de ele.
  5. bigFatAss

    Pasionati de drone

    Mavic Air e un pic cam cumbersome la plimbari. E aproape la fel de mare ca un Phantom. Spark-ul e super OK ca drona de incepator, dar e un pic cam prea scump pentru ce face, iar fara telecomanda e doar o jucarie foarte scumpa. Mavic Pro e sweet spot-ul intre Phantom si Air (e mai portabila stransa decat amandoua si filmeaza aproape la fel de bine ca un Phantom, Mavic 2 cred ca are niste lentile si un senzor mai bun decat P4 Pro). Am detinut si zbor drone de vreo 4 ani. Am pornit cu o jucarie chinezeasca "cheala"- fara GPS/IMU/magnetometer/altimeter de la care am invatat cum sa controlez o drona, sa zbor in limitele ei, cum sa alerg dupa ea cand o pierd si cum se simte cand drona "fuge" cu o camera mai scumpa de vreo cateva ori decat ea. Am invatat sa respect vantul, orientarea, timpii de zbor, sa incarc bateriile la timp si sa le verific inainte de zbor. Am invatat ca fiecare gram in plus afecteaza performantele in zbor. Am invatat sa bricolez solutii pentru a reduce vibratiile si a stabiliza inregistrarea. Am invatat sa montez si sa demonteze gimbal-uri externe dupa un crash (un Walkera G2D era vreo 120 de euro pe vremea aia). Am facut cateva inregistrari dar datorita schimbarilor de legislatie am renuntat la camera si gimbal si am continuat sa zbor cu drona goala o perioada. Apoi am descoperit DJI si Phantom 2 si nu mi-au mai trebuit improvizatii si legat cu elastice. Comparat cu ce zburasem pana atunci, dronele DJI zboara aproape singure. Un an am zburat exclusiv un P2S cu care am inregistrat multe peisaje superbe. Apoi am trecut pe DJI Mavic Pro pe care il folosesc si acum. Distanta maxima de zbor fara pierdere de semnal: aproape 2 kilometri in linie dreapta. Drona aia e o bijuterie si OccuSync e superb. Am incercat Spark si Air. Spark-ul mi s-a parut foarte interesant pentru portabilitate si usurinta in utilizare, dar lipsa senzorilor si stabilizarea pe 2 axe o fac utila doar ca solutie de rezerva. Daca nu ai pretentii prea mari de la filmari si esti ok cu post-procesare mai multa inainte de publish, Spark-ul e drona perfecta pentru incepatori IMO. Dar nu e de scos afara cand e vant, drona e foarte usurica. Air-ul mi se pare ca are toate dezavantajele de marime ale Phantom-ului fara avantajele camerei si a stabilitatii/calitatii filmarii. In casa ma joc cu un Cheerson CX-10 WD, e foarte util pentru a mentine skillurile in perioadele in care nu ai timp sa scoti jucariile mari la plimbare. De asemenea, pentru ca Ryze a scos un SDK pentru Tello, am cumparat unul si il controlez direct de pe calculator cu cod scris in Python. Vreau sa folosesc OpenCV sa o invat sa o vaneze prin casa pe nevasta-mea. I-am cumparat un adaptor de bluetooth si un difuzor micut sa-i zica drona ca mi-a mancat ficatii fara sa ma obosesc io sa merg pana la ea. Concluzia: daca vrei o singura drona si esti incepator, DJI Spark o alegere OK pentru inceput, atata timp cat o tratezi ca pe o jucarie foarte scumpa si nu te vitejesti. Fly More combo pentru el e recomandat IMO. PS: dupa patru ani de zburat quaduri, inca ma consider un pilot mediocru si un fotograf si mai prost. Da asta nu ma opreste sa ma distrez de fiecare data cand ridic una din jucarii.
  6. bigFatAss

    Caut argat , Olanda

    Daca ziceai in euro te credeam, poate.
  7. bigFatAss

    Merita sa lasi jobul din tara si sa pleci in UK ?!

    @OP: poti incerca un contract de proba pe 6 luni intr-o tara europeana apropiata, gen Olanda, Belgia, Franta (desi acolo e mediul de lucru foarte diferit de GB) si vezi daca postura de contractor ti se potriveste. In IT sunt foarte multe oferte pe LinkedIn si tot ce ai de facut e sa iti faci un profil bun (keywords si experienta) si sa ai activitate. O sa fii in curand asaltat de oferte de la diversi gigei care au o oportunitate interesanta pentru tine. Pentru alte domenii, existe o groaza de firme in Romania, care intermediaza direct pentru tine cu beneficiarul serviciilor tale. Intotdeauna e mai profitabil sa fii agatat pe LinkedIn, e mai mult de munca pentru tine, dar si beneficiile sunt mult mai mari. Un contract de 6 luni intr-o tara relativ apropiata (Austria, Polonia, Cehia etc) nu e un capat de lume, daca nu iti place te poti oricand intoarce, iar daca iti place, le poti cere celor care te-au agatat sa-ti gaseasca de munca unde vrei tu. Sau poti cauta chiar tu, si ai si experienta de contractor intr-o tara europeana.
  8. bigFatAss

    yamaha mt 07 2015

    Aliexpress. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20181106034645&SearchText=mt07+2015 https://www.aliexpress.com/item/Carbon-Fiber-Motorcycle-Rear-Under-Rear-Tail-Seat-Side-Panel-Faring-for-2014-2017-Yamaha-FZ/32880508767.html?spm=2114.search0104.3.21.67ca2fba6SLV0X&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_319_317_10696_10084_453_454_10083_10618_10304_10307_10820_10821_10301_537_536_328_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_55,ppcSwitch_0&algo_expid=3141d9df-c150-4fe9-8e97-ff3b406fd70d-3&algo_pvid=3141d9df-c150-4fe9-8e97-ff3b406fd70d
  9. bigFatAss

    Patzanii in trafic

    Militianu e si el om. Protestatu nu e concurs de cine are plua mai mare. Pe aia care inghetau in piata cand i-ai claxonat tu voios nu cred ca-i incalzea ca ai iesit si tu de cateva ori in frig si ti-ai luat pulane. Ia din asta ce vrei tu, in mintea mea, la faza aia ai fost taran. Imi cer scuze daca nu a fost asa si interpretez io gresit.
  10. bigFatAss

    troler textil sau plastic?

    Eu am mers pe textil din Carfur cu roti si manere acoperite dupa ce alea ieftine de plastic si-au pierdut toate roti si manere. In principiu in bagajul de cala tin doar rahaturi pe care le pot pierde fara sa raman pe drumuri. Si ma doare la basca daca imi rup aia trolleru in aeroport, daca e nevoie iau altul cand plec. De obicei actele si componentele electronice le tin in bagajul de mana, sticlele le iau din duty-free cand ajung unde tre sa ajung si daca am ceva voluminos de carat, chem o duba sau il dau pe rata.
  11. bigFatAss

    Patzanii in trafic

    Esti un minunat. Poti trece pe la receptie cand vrei tu sa-ti iei coronita de rezistent civic si cetatean responsabil. Sunt sigur ca oamenii aia care urla de un an un frig, intuneric si pulane de militieni au apreciat la adevarata sa valoare sustinerea ta din tromba. Un wheelie trebuia facut acolo, sa inteleaga prostii aia ce inseamna nesupunere civica, nu steaguri si pancarte...
  12. bigFatAss

    Teapa Automobile Bavaria ?

    Daca as fi in locul tau, i-as pune oleaca pe drumuri. Macar pentru deranj.
  13. bigFatAss

    Patzanii in trafic

    No offense da aci nu e sectiune de matrimoniale. Macar daca punea FP o poza cu tzatzele mai ziceam, da asa latrati la luna. Acestea fiind zise, muIepsd si la baiatu cu furgoneta care a plecat de pe avarii, peste 3 benzi si doua linii de tramvai, direct pe contrasens calare peste mine. Sper sa mananci un senvis stricat si sa te besi a mort in cabina.
  14. bigFatAss

    Persoana de 69 ani accident pe Iriceanu.

    @Luigi: traiesti in Romania. Tara in care militia te trimite la spital si spitalu la popa. Pe verificatelea adica, nu din auzite. Nu vad cui foloseste sa dai sperante unui senior ca isi va recupera ceva din paguba adresandu-se justitiei in tara asta.
  15. bigFatAss

    Patzanii in trafic

    Problema comuna la purtatoarele de vagin de la noi care au si permis: is pe drum doar cu vaginul. Mintea e in telefon sau in poseta. Si folosesc expresia asta peiorativa ca sa le diferentiez de femei sau soferite.
×