Jump to content

bigFatAss

Super Membru
  • Content Count

    1,525
  • Joined

  • Last visited

About bigFatAss

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    FZ6S

Recent Profile Visitors

660 profile views
  1. Intrebarea ta are un singur raspuns: nu. Motivele sunt multe. Nu exista un interfon in toata lumea asta care sa se pairuie fara probleme cu ORICE telefon si ORICE satnav si ORICE alt interfon pentru ca ar fi imposibil de scump de facut. Exista interfoane care merg bine ani de zile cu anumite telefoane, eu am vreo 3 si toate is V6 de la chinezi. Exista interfoane care merg bine in mesh cu alte interfoane facute de aceeasi firma cu stive compatibile de bluetooth. Ca V6-le mele facute de chinezi. Exista interfoane care merg in ploaie torentiala si, daca ai grija de ele si mai refaci pairingul din cand in cand, functioneaza fara intreruperi ani de zile (de exemplu V6-le mele facute de chinezi). Nu sar de pe casca decat daca esti berbec si le rupi clemele dand cu casca de pereti sau pamant, da se repara usor cu banda dublu adeziva 3M. Concluzia mea, daca vrei muzica in mers si cate un telefon/discutie, ia o pereche de V6 de la chinezi si mergi cu ele pana crapa. Daca vrei sf-uri, mai ai de asteptat.
  2. Pana prin anii 60 valonii si flamanzii se mierleau cu gratie pe unde apucau. Intr-o vreme era de bonton sa faci doua iesiri de autostrada in camp eventual ca sa nu se supere una din parti. Daca traiesti destul printre ei, vezi ramasitele de ura si nationalism cum scot capul dupa cateva beri. Io zic ca s-o putea si pe la noi.
  3. Imi cer scuze, n-am vrut sa deranjez. Io decat ziceam ca se poate si fara legi si supralegi, fara urlete si injuraturi, am vazut io la baietii astia ca se poate... Poate s-o putea si la noi vreodata. Jucariile astea chuar is folositoare, scot lumea din masini si asta e un lucru bun IMO.
  4. Nu e ca nu-s turbati, aci e facut totul cu cap pentru toata lumea. Au loc pe strada si masini si autobuze, si biciclete, trotinete, scutere, motociclete. Daca esti mai mic ai mai multe drepturi si lumea chiar le respecta, ca maine poate esti tu pe bicicleta si alalalt in masina. Si oamenii is relaxati si viata e mai fina.
  5. In Baljiq e plin bruxelu de ele. Calci pe Limeuri si pe Dotturi ca pe dude. Oamenii is foarte relaxati in privinta lor, is asimilate bicicletelor si trebuie sa respecte aceleasi reguli. La fel ca bicicletele, ai voie pe trotuar cu conditia sa nu incomodezi pietonii si sa pastrezi viteza mica, iar pe carosabil ai voie doar daca nu ai pista sau trotuar. Nu e nevoie de permis sau alte tampenii, dar casca e obligatorie. La munca cred ca am pornit un trend cu etow-ul: incepe lumea sa ma intrebe de unde am luat-o si in fiecare luna apare una noua la intrare. Pana acum am 3 colegi care si-au luat una si au inceput sa lase masina acasa. Partea buna aici e ca nu te pun sa platesti extra in tren pentru ele si poti lua trenul pana la cea mai apropiata gara si trotineta pana la munca daca muncesti in alt oras si ai kilometri buni de facut de si pana la gara/acasa.
  6. A dracu treaba, pana acu de vina pentru accidente era faptu ca nu avem circuite. Acu avem circuite da s-au mutat accidentele acolo. Poate de vina pentru accidente nu e o lipsa ci un exces. De prostie omeneasca. CUM SA IESI BA DIRECT PE MIJLOCU PISTEI??? De vina is mereu altii, organizatorii, hazardul, dracu, camionagii, salvarea (bilute, serios?), da in niciun caz (cuvant urat) beata ala care a iesit cu viziera sculata pe mijlocul liniei drepte. Mpula mea de reiseri.
  7. Trebuie sa recitesc regimul armelor si munitiilor, dar daca imi amintesc corect, esti obligat sa pastrezi trancaul in seif descarcarcat cu munitia separata, ai limita la cata munitie poti cumpara si detine in casa, nu ai voie sa transporti arma la vedere, doar in seif special, nu o poti folosi decay pentru instructie si pregatire in poligon. Dar poti cumpara mai multe feluri de arme decat vanatorii. Nu sunt expert in subiect, am fost doar interesat la un moment dat sa devin instructor pentru ca imi place sa trag in poligon, dar conditiile erau super restrictive si e mai usor sa inchiriezi din cand in cand si sa dai cateva boabe fara alte griji.
  8. Din cate stiam, intructorii de tir pot detine arme cu glont pentru antrenament, dar nu le pot folosi pentru autoaparare in mod legal. Cam asta e singura metoda legala pentru a obtine o arma cu glont ca civil in Romania. Mai e si varianta cu permisul de vanator, dar sunt niste restrictii la ce fel de arme poti detine ca vanator. IMO e prea mare daraua sa tii arma cu glont in casa in Romania. Daca esti pasionat de ele, mai bine iei o ora la poligon. Pentru autoaparare mai sigur e un caine.
  9. Eram in drum spre semnat actele de angajare si dupa doua momente de "sa-mi bag (cuvant urat) o sa crap" nu-mi mai ardea de glume cu militieni. In 2018 prin vara se intampla povestioara. Avand in vedere ca e Piata Alba Iulia probabil ca erau camere. De intins mana, si sarutat ghiulu lu toar'su chestor s-a ocupat soferul.
  10. Povestea mea e foarte asemanatoare cu a OP. Un taran coclit cu duba a vrut sa faca dreapta peste mine de pe ultima banda la Alba Iulia catre Decebal. Eu si inca doua masini eram in drumu lui asa ca ca s-a protzapit de-a curmezisu benzii pe care intamplator ma aflam. A trebuit sa oprim in dreptu lui i-am dat un claxon prelung. Asa ca domnul s-a gandit ca cel mai bun lucru pe care l-ar putea face ar fi sa traga duba cat sa ma impinga umpic, probabil sa ma invete o lectie de romanism. A reusit aproape sa ma dea jos. In spatele meu, alt baiat pe motor a vazut faza si a venit sa ma intrebe daca-s OK. Pen'ca o fo contact intre mine si duba lui (m-a sterpelit pe picior) si pen'ca eram destul de oparit la poponeata, m-am luat dupa el sa-l opresc. Proasta miscare. Cand am ajuns in dreptu lui iar a dat sa ma impinga de pe drum, de data asta in mers. Colegul motociclist cand a vazut treb'soara asta a luat foc si s-a pus de-a curmezisu drumului. Io m-am cicat umpic pe mine. In fine, a oprit idiotu, i-am zis ca io ma duc la Udristei sa depun plangere, ca ar fi bine sa vina dupa mine. Era destul de calm dupa ce a auzit de Udristei si a venit. Acolo am dat de un chestor fara chef de munca, care dupa ce ne-a ascultat pe amandoi si pe martori (motociclistul si celalalt individ mai intreg la minte pasager in duba, care au confirmat povestea) m-a intrebat daca a fost contact intre noi. Cand i-am zis ca m-a calcat pe gheata dar pe motor nu se vede nimic, m-a trimis la spital si a zis ca el n-are ce sa faca. La spital n-aveam de ce sa ma duc, ghetele au varf metalic si picioru era ok. Asa ca domnu chestor ne-a invitat sa ne impacam afara. Cred ca l-am dezamagit cand nu ne-am impacat.
  11. Eu am mers cu muistu de mana la militie la udristei dupa ce a incercat sa ma omoare de doua ori: prima data ca l-am claxonat ca era sa ma mierleasca si a doua oara ca l-am rugat sa opreasca. Cu doi martori si vinovatu langa mine, Militia a zis sa ma duc la spital si m-a gonit ca le pierd timpu. Concluzia: vrei ajutor de la ei, ti-o iei la sex oral. Poate tu ai mai mult noroc ca esti fata. Chestoru de serviciu, adica, nu vreun pulete de la circulatie zic. Mult succes in demersurile tale, colega, dar nu-ti face prea mari sperante.
  12. Io am scapat de problema cumparandu-i un Suzuki Swift din 2008 rosu ca focul . O singura problema la alternator (schimbat). In rest ulei, filtre si benzina in 3 ani. E micuta, fashneata, da are un portbagaj de incape un bagaj mai mare si 2 buchete de flori.
  13. Am transferat motocicleta plus niste bagaje in si din Belgia (Bucuresti-Bruxelles si retur) anul trecut cu Cristi. Pretul transportului a fost acceptabil, bunurile au ajuns asa cum le-am pus la destinatii, comunicarea cu omul a decurs bine. Cateva probleme au fost, in special intarziere la ridicare/livrare la transportul in/din Bruxelles. Inteleg ca nu poti da o ora fixa, depinzi de multe variabile in trafic in ziua aia, dar pentru un client care tre sa ajunga la ora fixa la birou, e un pic deranjant. Daca mai fac o tura cu munca si anul asta, tot cu Cristi imi plimb mobra (daca o mai lua-o dupa recenzia asta).
×
×
  • Create New...