petrica Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 Vreau sa-mi montez o linie de esapament la motoreta. M-am gandit la ,,Acrapovitz" ... nu stiu exact cum se scrie, cred ca de aia nu ,, imi iese" cautarea pe Google ! Vreau sa cumpar toata lina, adica de la cilindru si pana la toba finala (galeria, teava intermediara si toba) si un set de jicloare, care este compatibil cu aceasta evacuare. Poate cineva sa ma indrume ? Sa-mi dea niste link-uri unde as gasii mai multe informatii: pret, caracteristici, greutate ......... orice altceva ? De preferat o firma din Romania. Sunt constient ca face o groaza de bani ! Am auzit ca ar fi la vreo 800-900 epuroi ... dar cred ca face toti banii ! Sunt dispus sa cumpar asa ceva ! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 (editat) akrapovic........asa se scrie.......da pe google In revista Moto Life ai o lista cu magazine de accesorii si piese. Cumpar-o si inroseste telefonul Editat Decembrie 9, 2006 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 9, 2006 Autor Share Postat Decembrie 9, 2006 akrapovic........asa se scrie.......da pe google In revista Moto Life ai o lista cu magazine de accesorii si piese. Cumpar-o si inroseste telefonul Saru' mana ! Orice alte sfaturi in legatura cu ,,subiectul" (sau pe langa subiect - se intampla !) sunt binevenite ! Sa traiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 (editat) cauta si tu la un dealer KTM de pe la noi!numa bine! Editat Decembrie 9, 2006 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 eu zic sa-ti tii banii la ciorap. Akrapovic e o evacuare de competitii, acolo unde 3-4 cai in plus si 4-5 kg in minus conteaza f mult. Tot ce o sa obtii tu o sa fie un sunet dupa care te va identifica toata lumea din Alexandria si pentru care te vor hartui toti militienii (evacuarile sport nu sunt "road legal"). La drum mai lung o sa vrei sa ai o toba mai silentioasa. La ce faci tu cu motorul, diferenta de performanta va fi insesizabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Daca vrei comparativ, uite aici http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pag...=&sessione= Ca pret, asta de la LeoVince X3 ajunge la 530E+TVA, sistem full, cu 2 randuri de site si amortizoare de sunet detasabile, etc. Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 poti sa dau sute de euro sau poti apela la noi! toba are 2kg si te costa doar 400 ron. din pacate inca nu ne ocupam decat de tobe finale. www.evacuarecarbon.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) eu zic sa-ti tii banii la ciorap. Akrapovic e o evacuare de competitii, acolo unde 3-4 cai in plus si 4-5 kg in minus conteaza f mult. Tot ce o sa obtii tu o sa fie un sunet dupa care te va identifica toata lumea din Alexandria si pentru care te vor hartui toti militienii (evacuarile sport nu sunt "road legal"). La drum mai lung o sa vrei sa ai o toba mai silentioasa. La ce faci tu cu motorul, diferenta de performanta va fi insesizabila. Sincer, de aspectul ,,zgomot", imi este frica la ,,Akrapovic" ! La cata galagie o face, ma vor pandi toti politistii din oras, iar pe camp o sa sperii toata fauna tarii. Insa, cei de la ,,Akrapovic", spun ca ofera motorului (in spetza LC4) pana la 11CP ! Acum, sincer, 11CP, nu sunt de colea... O sa iau in calcul si ,,LeoVince" ! Asta, cel putin, stiu unde sa o caut (KTM MotoAdventure - Cotroceni) cred ca au pe stoc, asa ceva ? Evacuarea asta (LeoVince), este preferabila celei ,,de fabrica" ? Ma intereseaza niste aspecte: sunet, calutzi in plus la motor, greutate. Aveti asa ceva pe motor? Cum se simte? Trebuie si un set de jicloare, pe masura ? Multumesc! Editat Decembrie 11, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Insa, cei de la ,,Akrapovic", spun ca ofera motorului (in spetza LC4) pana la 11CP ! Acum, sincer, 11CP, nu sunt de colea... keep on dreaming .. nici o toba nu poate sa-ti aduca un castig de putere de 20%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 corect domnul ionut!!! si inca ceva domunul petrica, aveti de ales intre sunet si putere. nu prea le puteti avea pe amandoua keep on dreaming .. nici o toba nu poate sa-ti aduca un castig de putere de 20%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) corect domnul ionut!!! si inca ceva domunul petrica, aveti de ales intre sunet si putere. nu prea le puteti avea pe amandoua OK ! Am inteles ... ori putere, ori sunet ! Dar, daca-mi dai si explicatia, afirmatia va fi valabila ! Nu de alta, dar nu stiu ! keep on dreaming .. nici o toba nu poate sa-ti aduca un castig de putere de 20%. Asta nu o spun eu, ci ... astia ! Spuneti-mi ceva si de ,,LeoVince" ! Aveti idee ? Bafta! Editat Decembrie 11, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Spuneti-mi ceva si de ,,LeoVince" ! Aveti idee ? userul Univet a avut un LC4 Adventure cu leo vince si acum are un LC4 Adv cu akrapovic. Cred ca e cel mai in masura sa-ti dea un sfat obiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 userul Univet a avut un LC4 Adventure cu leo vince si acum are un LC4 Adv cu akrapovic. Cred ca e cel mai in masura sa-ti dea un sfat obiectiv. Multumesc ! Cred ca ar fi informatia cea mai buna ! O persoana care le-a incercat pe ambele: LeoVice / Akrapovic. De aceea ii adresez rugamintea userului @Univet da a impartasi din impresiile sale, in legatura cu subiectul in discutie ! Voi astepta pana cand @Univet, vizioneaza topicul, iar daca nu, ii voi da un PM. Dar ar fi mai interesant sa raspunda aici ... poate ii intereseaza si pe altii. Multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 nu cred ca pentru user ocazional merita achizitionata o toba de competitie.mai degraba bagi banii in cauciucuri si intretinere, poate un kit de sm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 corect ce zice soso, la 900 de iepuroi iti iei un kit sm de te lingi pe degete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 13, 2006 Autor Share Postat Decembrie 13, 2006 nu cred ca pentru user ocazional merita achizitionata o toba de competitie.mai degraba bagi banii in cauciucuri si intretinere, poate un kit de sm. Apreciez foarte mult sfaturile dumneavoastra, dar subiectul nu este acel ,,kit de sm", ci niste ,,elemente" care au legatura cu gazele de esapament, nu ? Parca despre asta vorbeam in deschiderea topicului ? Oricum ... multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 numele meu e Sorin, sau Soso, daca preferi. ok, in legatura cu toba, de principiu nu sunt de acord, ma deranjaza zgomotul esapamentelor destinate competitiei.poate pentru ca merg doar in padure, cred ca trebuie sa fim cat mai putini invazivi. fara sa te ironizez, imi e greu sa cred ca duci lc4 pe care il ai aproape de limite, insa e drept ca o evacuare mai sloboda bine reglata schimba comportamentul motoretei, atat la ture mici cat si mai sus.crestere de 20% e optimista, insa cresterea consumului cu cel putin atat, daca se cauta puterea e certa. oricum, asteptam concluziile tale dupa inlocuirea evacuarii de serie cu aftermarket.happy shopping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 14, 2006 Autor Share Postat Decembrie 14, 2006 numele meu e Sorin, sau Soso, daca preferi. ok, in legatura cu toba, de principiu nu sunt de acord, ma deranjaza zgomotul esapamentelor destinate competitiei.poate pentru ca merg doar in padure, cred ca trebuie sa fim cat mai putini invazivi. fara sa te ironizez, imi e greu sa cred ca duci lc4 pe care il ai aproape de limite, insa e drept ca o evacuare mai sloboda bine reglata schimba comportamentul motoretei, atat la ture mici cat si mai sus.crestere de 20% e optimista, insa cresterea consumului cu cel putin atat, daca se cauta puterea e certa. oricum, asteptam concluziile tale dupa inlocuirea evacuarii de serie cu aftermarket.happy shopping Salut Soso ! In legatura cu limitele motocicletei mele ... ce sa-ti spun ? Acest KTM este a 15 motocicleta, de cand m-am apucat de acest ,,sport". Recunosc, este cea mai ,,extrema" din toate motoretele pe care le-am detinut. In primele zile, dupa achizitionare, imi datea impresia unei motociclete ,,salbatice" pe care trebuie sa o tratezi cu respect, daca doreai sa ,,persisti" in saua ei. Acest sentiment, a scazut odata cu timpul parcurs in saua ei, ajungand la ora actuala (dupa foarte multe ore de ,,chin") sa o controlez perfect pe orice fel de teren. Odata cu trecerea timpului, ajung la concluzia ca aceasta motocicleta imi vine ca ,,o manusa" - de la devorarea sutelor de kilometrii, pe sosea, cu o rapiditate peste ,,normal", pentru o motocicleta din categoria ei -- si pana la traseele ,,neamenajate" de pe lunca Dunarii (zona asta este cea mai ,,de interes", pentru un enduro de ,,campie") pe care, obijnuiesc sa le strabat. In concluzie. Nu pot spune ca ,,...nu-mi mai ajunge" puterea motorului, dar simt nevoia de ,,...putin mai mult". Solutie pe care am gasit-o (cred eu) intr-un sistem ,,sport" de esapament. Sigur, ar mai fi solutia sa cumpar un EXC450 SAU 525, dar astea doua nu se preteaza la mersul pe sosea, distante mai lungi, ..... vezi, de la mine si pana la cel mai apropiat munte sunt, totusi, 200 km. Sunt un impatimit, al traseelor off-road, dar avand in vedere zona in care locuiesc si ,,densitatea" de enduristi / mp, mai tot timpul merg singur la endureala. De multe ori ma i merg si pe malul bulgaresc, al Dunarii. Bulgarii au dealuri foarte interesante in imediata vecinatate a Dunarii. Imi vine mai usor sa ,,fug" pana in Giurgiu, si sa trec in Ruse, pentru o endureala de-o zi, decat sa merg la Curtea de Arges. Astept cu nerabdare finalizarea lucrarilor la feriboat-ul Turnu Magurele - Nicopole! Au cei din Nicopole trasee ... rai, nu altceva! Nu am luat parte la nici un concurs de enduro din Romania, nici nu intentionez ! Pentru mine, enduro, inseamna mai mult senzatia de libertate si nu atmosfera de concurs. ........ ai ca am palavragit, destul ... gata! Respect man ! Am auzit de tine! Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 In concluzie. Nu pot spune ca ,,...nu-mi mai ajunge" puterea motorului, dar simt nevoia de ,,...putin mai mult". Solutie pe care am gasit-o (cred eu) intr-un sistem ,,sport" de esapament. Sigur, ar mai fi solutia sa cumpar un EXC450 SAU 525, dar astea doua nu se preteaza la mersul pe sosea, distante mai lungi, ..... vezi, de la mine si pana la cel mai apropiat munte sunt, totusi, 200 km. Sunt un impatimit, al traseelor off-road, Daca iti place off-road-ul si te tin oasele, inevitabil vei ajunge la o motocicleta usoara hard enduro si plina de putere. Te dai 5-6 ore si apoi te duci acasa fara sa mai fie nevoie sa mergi sute de Km pe ea, ca sa te dai 50Km de enduro. Deci, o motocicleta usoara plus o remorca rezolva placerea ta. Evident ca este un alt compromis pe care va trebui sa il accepti. Ia gandeste-te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Daca iti place off-road-ul si te tin oasele, inevitabil vei ajunge la o motocicleta usoara hard enduro si plina de putere. Te dai 5-6 ore si apoi te duci acasa fara sa mai fie nevoie sa mergi sute de Km pe ea, ca sa te dai 50Km de enduro. Deci, o motocicleta usoara plus o remorca rezolva placerea ta. Evident ca este un alt compromis pe care va trebui sa il accepti. Ia gandeste-te. nu e chiar pe genul hard enduro /index.php?...t&id=125939 no offence Petrica ... trebuie sa privesti cu alti ochi salatele daca vrei sa te bucuri de sportul asta. Are Soso o reteta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 14, 2006 Autor Share Postat Decembrie 14, 2006 (editat) nu e chiar pe genul hard enduro /index.php?...t&id=125939 no offence Petrica ... trebuie sa privesti cu alti ochi salatele daca vrei sa te bucuri de sportul asta. Are Soso o reteta Hai ca o dam in altele ...! Nu ma simt ofensat, absolut, de loc ! Nu am pretentia ca fac hard-enduro, in ceea ce priveste fotografiile pe care le-am pus, alea cateva, sunt din turele linistite pe care le fac cu prieteni ex-enduristi care nu indragesc ,,sportul" asta si vor doar asfalt! Nu prea port aparatul foto cand plec cu motorul. Cand esti singur, nu prea iti arde de pozat! Daca iti place off-road-ul si te tin oasele, inevitabil vei ajunge la o motocicleta usoara hard enduro si plina de putere. Te dai 5-6 ore si apoi te duci acasa fara sa mai fie nevoie sa mergi sute de Km pe ea, ca sa te dai 50Km de enduro. Deci, o motocicleta usoara plus o remorca rezolva placerea ta. Evident ca este un alt compromis pe care va trebui sa il accepti. Ia gandeste-te. Stii ca m-am gandit la asta! Imi trag o remorca speciala pentru transport moto, incarc 1 buc. nevasta + 1 buc. copil si ,,impac si capra si varza" ! ...... plecam cu totii! Asa poate scap de balamucul si bataia la cap, cand plec cu motorul si uit sa mai vin acasa!? Ca de,... o avea si ea dreptate......[... tu cu motocicletele tale, ai inceput sa-ti neglijezi familia .....!] Si plecat in concediu, nu o sa se supere pe mine daca dau o ,,rafa" prin imprejurimi !? Voi tot de circu' asta, aveti parte? (pentru cei cu neveste) Bafta si la mai mare! Editat Decembrie 14, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Hai ca o dam in altele ...! uite un om care stie de gluma. Respekt Stii ca m-am gandit la asta! Imi trag o remorca speciala pentru transport moto, incarc 1 buc. nevasta + 1 buc. copil si ,,impac si capra si varza" ! Asa facem si noi. Doamnele aleg oricand un weekend la munte decat unul in bucuresti. Si acolo suntem practic doar cateva ore pe zi in padure. Putem spune ca ne petrecem weekendul impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 14, 2006 Autor Share Postat Decembrie 14, 2006 (editat) uite un om care stie de gluma. Respekt Asa facem si noi. Doamnele aleg oricand un weekend la munte decat unul in bucuresti. Si acolo suntem practic doar cateva ore pe zi in padure. Putem spune ca ne petrecem weekendul impreuna Eu nu am glumit ! Chiar am spus serios ..... faza cu remorca ! Daca aveti timp va zic un banc pe tema asta: ... Un barbat, pentru a dovedi sotiei, cat de mult o iubeste, a traversat, inot, cel mai mare ocean, sa catarat pe cel mai inalt munte, a strabatut cel mai mare desert, sa luptat cu cea mai mare jungla si totusi ea ............. la parasit. De ce? Fiindca, in ciuda acestor ,,acte" de dragoste ........ nu prea statea pe langa ea. Bafta ! Editat Decembrie 14, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Eu nu am glumit ! Chiar am spus serios ..... faza cu remorca ! eu am glumit la faza cu poza si salatele. de remorca si de mers la munte am vorbit serios. dupa parerea mea e cea mai buna varianta sa impaci nevasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Multumesc ! Cred ca ar fi informatia cea mai buna ! O persoana care le-a incercat pe ambele: LeoVice / Akrapovic. De aceea ii adresez rugamintea userului @Univet da a impartasi din impresiile sale, in legatura cu subiectul in discutie ! Voi astepta pana cand @Univet, vizioneaza topicul, iar daca nu, ii voi da un PM. Dar ar fi mai interesant sa raspunda aici ... poate ii intereseaza si pe altii. Multumiri ! Nu pot compara bine fiindca Ktm-ul cu Leo Vince are numai finala pe cand celalalt are full sistem Akrapovic. Si e si mai noua. Cert este ca Leo Vince este ok iar Akrapovic este super. Raspunde repede la gaz si suna excelent. Paraca LeoVince suna mai tare cu muferul scos.....dar mai metalic. In Acrapovic e aerul care face sunetul parca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.