Lupu.D Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Salut! Dupa mai multe cautari am reusit sa achzitionez un IJ 56, cu atas, fabricat in 1962. Cautam de mai mult timp o astfel de motocicleta(dar doream ceva cu acte ca sa o pot inmatricula) si pana la urma am reusit sa gasesc ceea ce ma intereasa in judetul Giurgiu. Motivul care m-a covins sa aleg aceasta marca si acest model este forma pentru ca imi place foarte mult (eu mi-as fi dorit modelul cu doua sei,dar din pacate nu a fost sa fie). Una peste alta,asta e motocicleta pe care am achizitionat-o. Pana acum am vorbit despre partea usoara,partea mai complicata (dar si placuta) abea de-aici incepe pentru ca vreau sa incep sa o demontez,sa o dau la vopsit si bineinteles sa rezolv cu eventualelele probleme mecanice,atunci cand am cumparat motocicleta nu am reusit sa o pornesc deoarece cineva (nepotii fostului proprietar) umblase la instalatia electrica. In zilele urmatoare ma voi apuca de lucru (cu toate ca e cam frig pe afara,nu mai am rabdare si as vrea ca pana in primavara sa fie gata) si bineinteles, cum este de asteptat la o moto-comunista,voi intampina unele dificultati. Va voi tine la curent cu lucrarile si cu eventualele probleme pe care le voi intampina,cu speranta ca ma veti sustine in acest proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Se prezintă destul de bine pentru anii ei. Bafta la restaurare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 O sa ai de munca , nu gluma. Pentru sfaturi poti apela la urmatorul topic ce e dedicat acestui model de IJ /index.php?/topic/705130-ij-56/page-3 Sa ai spor ! PS : daca este cu atas ar trebui sa aibe anumite cote la diferite piese deoarece este ( sau.....ma rog.....ar trebui sa fie ) IJ 56 K, nu IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Sa ne tii la curent cu greutatile pe care le întâmpini si vom încerca sa te ajutam. Oricum e de apreciat inițiativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Salut! Dupa mai multe cautari am reusit sa achzitionez un IJ 56, cu atas, fabricat in 1962. Cautam de mai mult timp o astfel de motocicleta(dar doream ceva cu acte ca sa o pot inmatricula) si pana la urma am reusit sa gasesc ceea ce ma intereasa in judetul Giurgiu. Motivul care m-a covins sa aleg aceasta marca si acest model este forma pentru ca imi place foarte mult (eu mi-as fi dorit modelul cu doua sei,dar din pacate nu a fost sa fie). Una peste alta,asta e motocicleta pe care am achizitionat-o. Pana acum am vorbit despre partea usoara,partea mai complicata (dar si placuta) abea de-aici incepe pentru ca vreau sa incep sa o demontez,sa o dau la vopsit si bineinteles sa rezolv cu eventualelele probleme mecanice,atunci cand am cumparat motocicleta nu am reusit sa o pornesc deoarece cineva (nepotii fostului proprietar) umblase la instalatia electrica. In zilele urmatoare ma voi apuca de lucru (cu toate ca e cam frig pe afara,nu mai am rabdare si as vrea ca pana in primavara sa fie gata) si bineinteles, cum este de asteptat la o moto-comunista,voi intampina unele dificultati. Va voi tine la curent cu lucrarile si cu eventualele probleme pe care le voi intampina,cu speranta ca ma veti sustine in acest proiect. Vad ca tot mai multa lume cauta sa readuca la viata acest model...probabil din cauza ca e mai retro si e foarte ieftin. Ne spui si noua cat ai dat pe el? si de unde l ai luat mai exact? crad ca am vrut eu sa il iau dar nu m am inteles la pret...si eu caut asa ceva de ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Prețurile pentru un IJ Planeta variază intre câteva sute de euro si câteva mii de euro in funcție de starea in care se afla si dacă a fost reconditionat sau nu. Eu de regula le tintesc pe cele de pana in 500 de euro care arată cat de cat decent si mai bag încă pe atât in restaurare. Dacă te ajuta cu ceva iti pot da câteva contacte pentru motorete retro ( in special comuniste ) . Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Foarte faina idee. Ma trec si eu sa te urmaresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 sa-mi spui daca ai nevoie de ceva , am ramas cu ceva piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Succes! Ai făcut o alegere bună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 (editat) Salut, motorul arata destul de bine pentru inceput, spor la restaurare. Te rog completeaza-ti profilul, sunt curios de locatie si banuiesc Buc sau If, pare-se ca se intruneste iar un numar minim de posesori de comuniste/clasice pentru a ne aduna din cand in cand calare in Bucuresti. Editat Noiembrie 29, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Noiembrie 30, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2014 In primul rand le multumec celor care au aratat interes fata de subiect si au raspuns aici cu cate un comentariu! Celor care au ridicat cate o problema le raspund ca da,sunt din Bucuresti si am pus pe site-ul indicat de catre Lolo (in urma cu aproximativ 30 de ziile) pozele Ij-ului si cateva intrebari ,dar nu mi-a raspus nimeni, asa ca am deschis acest topic aici unde vad ca este mai multa activitate. Intre timp eu m-am apucat de treaba cu maxim avant muncitoresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ioi!!! Mai știi să-l faci la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ce amintiri!... Cand eram copil era in parcarea blocului parintilor mei o epava a unui motor identic. Ce ne mai jucam de-a razboiul... Succes la restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 1, 2014 Autor Share Postat Decembrie 1, 2014 Am desfacut telescoapele fata pt a vedea eventualele defectiuni (precizez ca in telescoape nu mai era ulei,dar nici uscate complet nu erau) . Daca poate cineva sa ma indrume,ce piese ar trebui ilocuite la acest telescop (eventual vre-un simering sau altceva) avand in vedere ca: bucsa de alama indicata cu sageata este uzata pe o parte (ea nemaifiind perfect rotunda ci ovala) si daca cumva piesele din josul imaginii trebuiau cumva sa fie unite pt ca eu le-am gasit desfacute asa cum se vede si in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Procedura de reconditionare a unei furci ( ca si a altor componente ) este un pic diferita de inlocuirea unor bucse. http://motorist.ro/viewtopic.php?f=13&t=167&start=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Ce fain ar fi sa ne strangem toti laolalta si sa ne ocupam de restaurare...Din pacate mie lipsa spatiului nu mai imi permite sa fac nimic Dar daca se ofera cineva dau oricand o mana de ajutor cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Ce fain ar fi sa ne strangem toti laolalta si sa ne ocupam de restaurare...Din pacate mie lipsa spatiului nu mai imi permite sa fac nimic Dar daca se ofera cineva dau oricand o mana de ajutor cu placere. Din cate inteleg, voi acolo la 31 sunteti impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Suntem,dar nu vreau sa implic MCul in activitatile mele personale. E ceva ce mi-am dorit de mult timp sa fac si daca gasesc oameni potriviti si de la care am ce invata nu ma jenez sa apelez la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Nr meu de tel este la avatar, iar daca pot ajuta pe cineva o voi face cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Am desfacut telescoapele fata pt a vedea eventualele defectiuni (precizez ca in telescoape nu mai era ulei,dar nici uscate complet nu erau) . Daca poate cineva sa ma indrume,ce piese ar trebui ilocuite la acest telescop (eventual vre-un simering sau altceva) avand in vedere ca: bucsa de alama indicata cu sageata este uzata pe o parte (ea nemaifiind perfect rotunda ci ovala) si daca cumva piesele din josul imaginii trebuiau cumva sa fie unite pt ca eu le-am gasit desfacute asa cum se vede si in poza. Ti-am raspuns aici : /index.php?/topic/705130-ij-56/page-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 3, 2014 Autor Share Postat Decembrie 3, 2014 Stie cineva unde as putea nichela unele piese in Bucuresti ? » Post actualizat in 06 Dec 2014 15:17Lucrarile continua. » Post actualizat in 07 Dec 2014 15:15Cumpar lampa spate ij 56 indiferent starea dar sa fie completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Ioi! Da tragi tare nu glumă!Succes în continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 9, 2014 Autor Share Postat Decembrie 9, 2014 Si ceva poze cu recondtitionarea atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Pune mana si fa motocicleta functionala ca fara de ea.......nu ai cu ce sa tragi atasul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.