Sari la conținut

Modificare honda CB600 F Hornet


piri
 Share

Postări Recomandate

Salut colegi...vreau si eu cateva informatii referitoare la o schimbare a unui Hornet F in Hornet S...ce trebuie modificat!!!

Va multumesc!


» Post actualizat in 01 Dec 2014 12:18

scuze...rectific ...Honda hornet S in hornet F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.louis.de/en/artikel/headlight-side-fastening-180mm/10033993?list=27678486

 

https://www.louis.de/en/artikel/lamp-bracket-made-of-alu-or-steel-pair/10020910?list=27678594

 

https://www.louis.de/en/artikel/mini-screen-puig-incl-mounting-kit-abe/10006508?list=27678822

 

Salut!

 

Piesele de mai sus trebuie sa le cumperi sa o faci naked.

De ce vrei sa ii pui far rotund ? Ai o protectie mai buna la vant cu semicarena.

Editat de ~D3gY~
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu user ul

doua.roti ,el are multe Hornet uri la dezmembrat si sigur gasesti la e piesele de care ai nevoie

Daca vrei sa o folosesti si la plimbari mai lungi las o S ,e mai ok asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi...vreau si eu cateva informatii referitoare la o schimbare a unui Hornet F in Hornet S...ce trebuie modificat!!!

Va multumesc!

» Post actualizat in 01 Dec 2014 12:18

scuze...rectific ...Honda hornet S in hornet F

ai mesaj privat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie să renunți la cadrul de bord, la bordul de S (sau să faci o adaptare cum am făcut eu), far+ prinderi, suporturi oglinzi (vezi că horneturile normale au suport de prindere pe rezervorul de lichid de frână)...in afară de asta, ar trebui să știi că instalația electrică este sensibil mai lungă la modelul S decât la cel normal, așa că trebuie să cauți o soluție să maschezi/ascunzi restul de cabluri...eu mi-am luat un far de x11 și a reușit mecanicul să le îndese acolo, fără a le mai tăia...spor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mai simplu sa vinzi hornetul din dotare si sa-ti iei unul asa cum iti doresti?

Nu cred, ca n-are bani romanu' si vrea sa iti ia motoru' pe moka....nici eu nu suport modelele "S", am avut CBF-ul la vanzare la cel mai mic pret posibil de pe piata din RO pt a-mi lua un naked, iar la cati bani am bagat in accesorii cred ca cel mai "eftin de peste tot....cate persoane interesate credeti ca am avut de mobra?

Si pe mine ma intereseaza sa-mi modific CBF-ul S in N!

Toate piesele de N sa apeleze la mine!!! ...de CBF, ca de Hornet nu se "pupa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau macar sa-l oferi la schimb, un S pe un F. eu unul prefer S-ul fara sa stau pe ganduri. d-aia mi-am luat. si mai cunosc oameni cu hornet F care ar trece pe S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recoman S-ul cu toata increderea. A avut sotia si cand am mers cu el era mai ok decat fazerul meu.....


» Post actualizat in 02 Dec 2014 07:10

Eu am vrut sa modific fazerul si sa-i pun farul de la hornet s dar ma complicam cu modificari si am renuntat. Lumina data de farul de la s era criminala....mult mai buna decat farul de la f sau chiorul meu de far de fazer.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...