piri Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Salut colegi...vreau si eu cateva informatii referitoare la o schimbare a unui Hornet F in Hornet S...ce trebuie modificat!!! Va multumesc! » Post actualizat in 01 Dec 2014 12:18scuze...rectific ...Honda hornet S in hornet F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~D3gY~ Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) https://www.louis.de/en/artikel/headlight-side-fastening-180mm/10033993?list=27678486 https://www.louis.de/en/artikel/lamp-bracket-made-of-alu-or-steel-pair/10020910?list=27678594 https://www.louis.de/en/artikel/mini-screen-puig-incl-mounting-kit-abe/10006508?list=27678822 Salut! Piesele de mai sus trebuie sa le cumperi sa o faci naked. De ce vrei sa ii pui far rotund ? Ai o protectie mai buna la vant cu semicarena. Editat Decembrie 1, 2014 de ~D3gY~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Vorbeste cu user ul doua.roti ,el are multe Hornet uri la dezmembrat si sigur gasesti la e piesele de care ai nevoie Daca vrei sa o folosesti si la plimbari mai lungi las o S ,e mai ok asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Salut colegi...vreau si eu cateva informatii referitoare la o schimbare a unui Hornet F in Hornet S...ce trebuie modificat!!! Va multumesc! » Post actualizat in 01 Dec 2014 12:18 scuze...rectific ...Honda hornet S in hornet F ai mesaj privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 trebuie să renunți la cadrul de bord, la bordul de S (sau să faci o adaptare cum am făcut eu), far+ prinderi, suporturi oglinzi (vezi că horneturile normale au suport de prindere pe rezervorul de lichid de frână)...in afară de asta, ar trebui să știi că instalația electrică este sensibil mai lungă la modelul S decât la cel normal, așa că trebuie să cauți o soluție să maschezi/ascunzi restul de cabluri...eu mi-am luat un far de x11 și a reușit mecanicul să le îndese acolo, fără a le mai tăia...spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 nu e mai simplu sa vinzi hornetul din dotare si sa-ti iei unul asa cum iti doresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 nu e mai simplu sa vinzi hornetul din dotare si sa-ti iei unul asa cum iti doresti? Nu cred, ca n-are bani romanu' si vrea sa iti ia motoru' pe moka....nici eu nu suport modelele "S", am avut CBF-ul la vanzare la cel mai mic pret posibil de pe piata din RO pt a-mi lua un naked, iar la cati bani am bagat in accesorii cred ca cel mai "eftin de peste tot....cate persoane interesate credeti ca am avut de mobra? Si pe mine ma intereseaza sa-mi modific CBF-ul S in N! Toate piesele de N sa apeleze la mine!!! ...de CBF, ca de Hornet nu se "pupa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Cel mai usor e sa schimbi motorul cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 sau macar sa-l oferi la schimb, un S pe un F. eu unul prefer S-ul fara sa stau pe ganduri. d-aia mi-am luat. si mai cunosc oameni cu hornet F care ar trece pe S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Recoman S-ul cu toata increderea. A avut sotia si cand am mers cu el era mai ok decat fazerul meu..... » Post actualizat in 02 Dec 2014 07:10Eu am vrut sa modific fazerul si sa-i pun farul de la hornet s dar ma complicam cu modificari si am renuntat. Lumina data de farul de la s era criminala....mult mai buna decat farul de la f sau chiorul meu de far de fazer..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Schimb CBF-ul din poza cu Hornet 2005. (nu gasesc piese pt a o modifica in N). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Modificarile de genul asta costa scump. Nu-i mai bine sa se schimbe motoreta precum Clasic ? "Parerea mea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Far+suport+semnale; -mai ai nevoie de bord si esti gata; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.