frigider Postat Aprilie 27, 2021 Share Postat Aprilie 27, 2021 Acum 4 minute, cooldeep a spus: Cu gandirea asta probabil nici Priusul sau Rav4 hybrid nu sunt masini... Ar mai fi si niste Lexusuri de bagatbin discutie. Am mai intalnit chiar zilele trecute un grup de "motociclcisti" in benzinarie, dupa nr de inmatriculare tocmai venisera de pe niste serpentine si curbe. Din 8, 6 aveau chicken stripesurile de 4 degete ... Dar avea k1600, avea, aia e motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2021 Share Postat Aprilie 28, 2021 (editat) Acum 4 ore, cooldeep a spus: Am mai intalnit chiar zilele trecute un grup de "motociclcisti" in benzinarie, dupa nr de inmatriculare tocmai venisera de pe niste serpentine si curbe. Din 8, 6 aveau chicken stripesurile de 4 degete ... Dar avea k1600, avea, aia e motocicleta... Daca erau de OT, DJ, MH, HD sau CS nu, nu trecusera muntii. Din judetele astea au fost mereu timisorenii. Aradenii nu s-au mutat inca in TM fiindca orice individ are orgoliul lui rural. Incerc sa imi inchipui scena, cum mergeai la fiecare motor in parte, analizai gumele, i-ai numarat, ai apucat sa faci statistici. Visinescu mic. K1600 este motocicleta. Una si jumatate ar zice niste bibliotecari, dar este. Uneori ma intreb daca toti inginerii sunt obsesiv compulsivi :))). Editat Aprilie 28, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 28, 2021 Autor Share Postat Aprilie 28, 2021 8 hours ago, _Raul_ said: Daca erau de OT, DJ, MH, HD sau CS nu, nu trecusera muntii. Din judetele astea au fost mereu timisorenii. Aradenii nu s-au mutat inca in TM fiindca orice individ are orgoliul lui rural. Incerc sa imi inchipui scena, cum mergeai la fiecare motor in parte, analizai gumele, i-ai numarat, ai apucat sa faci statistici. Visinescu mic. K1600 este motocicleta. Una si jumatate ar zice niste bibliotecari, dar este. Uneori ma intreb daca toti inginerii sunt obsesiv compulsivi :))). 1 nu ai de unde stii unde era benzinaria pt ca nu am precizat 2 nu ai de unde sa stii ce nr de inmatriculare aveau 3 nu poti banui unde erau parcate (lasate n drum) de am avut privilegiul sa le analizez in detaliu 4 iar drumul si "trecutul muntilor" iar nu ai de unde sa il banui, la fel cum nici nu stii in ce zona a tarii a fost. Dar toate astea nu conteaza. Ei se considerau "motociclisti" dupa vorba, dupa port, dar atat, doar ei. Iar daca tot analizezi asa zisele statisticil vezi ca nici numerele nu sunt cele reale. Cat despre scena, doar ma enervam ca e plina lumea de farisei, mai ales aici pe forum. Imi aduceam aminte totusi de ultima tura in austria alaturi de un k1600 si asta pe drum, nu acolo . Nu am inteles nici o data tampenia asta de mentalitate ca un maxiscuter nu e motocicleta sau un conducator de scuter/maxiscuter e un nimeni, doar in romania poti vedea asaceva intre motociclisti. Cum stabilim limita si ce poate fi numit motocicleta? Dimesniunea rotilor? Puterea motorului ? Doar ca nu are viteze ? Pretul (desi multe maxiscutere sunt mult mai scumpe decat alte motociclete) ? Am prieteni care in ultimii ani au avut 1-5 motociclete cumparate de noi, de peste 15 de mii de euro fiecare si culmea in oras folosesc un scuter, altii maxiscuter, dar unii raman la mentalitatea ca un om pe maxiscuter e un looser, desi realitatea e cu totul alta. Pe orice utilaj ai fi, oricati bani ai avea, gumele vorbesc. Ai sau nu ai km in spate, iar motociclismul este despre km nu dupa dimensiunea oualelor sau a strumeleagului. Iar postul era un review despre Majestii 400 (YP400) nu despre faptul ca maxiscuterele sunt sau nu sunt utilaje cu 2 roti trecute ca si motociclu in civ, toate aceste discutii sunt total irelevante si mai ales neimportante si nu fac altceva decat sa scada calitatea informatiilor existente pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2021 Share Postat Aprilie 28, 2021 Acum 13 ore, frigider a spus: Nu cred ca a vazut postarea ta. Acum 3 minute, cooldeep a spus: 1 nu ai de unde stii unde era benzinaria pt ca nu am precizat 2 nu ai de unde sa stii ce nr de inmatriculare aveau 3 nu poti banui unde erau parcate (lasate n drum) de am avut privilegiul sa le analizez in detaliu 4 iar drumul si "trecutul muntilor" iar nu ai de unde sa il banui, la fel cum nici nu stii in ce zona a tarii a fost. Dar toate astea nu conteaza. Ei se considerau "motociclisti" dupa vorba, dupa port, dar atat, doar ei. Iar daca tot analizezi asa zisele statisticil vezi ca nici numerele nu sunt cele reale. Cat despre scena, doar ma enervam ca e plina lumea de farisei, mai ales aici pe forum. Imi aduceam aminte totusi de ultima tura in austria alaturi de un k1600 si asta pe drum, nu acolo . Nu am inteles nici o data tampenia asta de mentalitate ca un maxiscuter nu e motocicleta sau un conducator de scuter/maxiscuter e un nimeni, doar in romania poti vedea asaceva intre motociclisti. Cum stabilim limita si ce poate fi numit motocicleta? Dimesniunea rotilor? Puterea motorului ? Doar ca nu are viteze ? Pretul (desi multe maxiscutere sunt mult mai scumpe decat alte motociclete) ? Am prieteni care in ultimii ani au avut 1-5 motociclete cumparate de noi, de peste 15 de mii de euro fiecare si culmea in oras folosesc un scuter, altii maxiscuter, dar unii raman la mentalitatea ca un om pe maxiscuter e un looser, desi realitatea e cu totul alta. Pe orice utilaj ai fi, oricati bani ai avea, gumele vorbesc. Ai sau nu ai km in spate, iar motociclismul este despre km nu dupa dimensiunea oualelor sau a strumeleagului. Iar postul era un review despre Majestii 400 (YP400) nu despre faptul ca maxiscuterele sunt sau nu sunt utilaje cu 2 roti trecute ca si motociclu in civ, toate aceste discutii sunt total irelevante si mai ales neimportante si nu fac altceva decat sa scada calitatea informatiilor existente pe acest forum. Mai in gluma, mai nu - te iei prea tare in serios. Eu iti apreciez postarile (fiindca imi plac chestiile tratate cu raspundere in general), dar uneori mergi atat de departe incat dispare factorul uman/placerea lecturii (este prea inginereasca treaba). Motocicletele sunt o pasiune pt mine, o chestie care ma relaxeaza. Chiar si cand citesc sinteze profi, prefer tot un mod chill, relax, uman, scurt si la obiect (nu clownereala frantuzeasca, nu robotisme nemtesti, ci mai degraba un stil bikesocial) Cand suntem la lucru si vb de bani imensi, vieti, perespective pe ani de zile, da, acolo citim analize (chiar si inutile) de zeci de pagini, pt ca job/raspundere. Ca sa iti spun (si) parerea mea despre maxiscuter - Da, nu este deloc o motocicleta. Nu intru pe analiza Dex sau cod rutier ce inseamna motocicleta, etc. Motocicleta si scuterul sunt 2 vehicule radical diferite dpmdv. Au in comun 2 roti asa cum o masina si un atv au 4. Poate scuterele cu trepte de viteza sa imi dea de gandit, dar pana conduc unul, imi tin parerile pt mine. Pana atunci: * pozitii diferite * transmisii diferite * rider input radical diferit (super slow/lame pe scuter; plus si pozitia de contact este de asa natura ca nu simti/controlezi cum trebuie fierul de sub tine) * posibilitate de control a cuplului/puterii/vitezei serios diferita (la un motor dai 2 trepte in jos si intri in alta lume, fa la scuter asta) * componente de calitate mediocra la scuter (suspensii, frane, cadru) * performante mediocre la scuter in marea majoritatea a cazurilor (din cauza pct urmator) * rol preponderent utilitar (scuter) vs fun (motocicleta) * utilizare si utilitate preponderent urbana la scuter vs mobilitate cu alt spectru la motor. Cel mai important - posesori din filme radical diferite, fiecare cu nevoile lui. De aici si gap-ul asta si logica oricarui motociclist de a refuza sa fie asimilat cu un scuterist. Probabil ca si invers. Nu stiu, fiindca nu am scuter. Am testat o singura data, trei ore prin Varsovia, un XMax 400, ceva editia vietii cu mai mult carbon fake. O senzatie de somn si dezamagire mai rar. Ma batea gandul sa imi iau unul si, pe hartie, Xmax-ul de 400 cam bifa toate punctele Singurul la care m-as baga (poate, este asa doar o idee ratacita) ar fi Sym, pentru ca 2k si ceva nou. Pentru carat mancare acasa la sfarsitul zilei si pentru ca transmisie automata. Dupa ce am testat si am ajuns la concluzia ca este strict un vehicul utilitar, nu as da mai mult de 2-3k pe unul. La fel, nu as avea o problema sa ma fatai cu unul electric. La motociclete am sfarsit intotdeauna prin a sari mult peste planul initial cu banii (pt ca pasiune, nu brain) iar cele electrice ma intereseaza la fel de mult ca mersul la c**ve. Sanatate si distractie, viata e prea scurta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.