Cristian Filip Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 salut si bine v-am gasit! sunt nou in ale motociclismului, defapt pe romaneste nu stiu nimic, dar toate au un inceput sunt student in timisoara, nu locuiesc in judet. imi puteti recomanda o scoala pentru cat. A2? fiindca nu ma pricep deloc si cel mai bine va intreb pe voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 eu am facut anul trecut la Blitz. parca auzisem la un moment dat ca si tudo a inceput de prin toamna. La Blitz sunt 2 instructori si fac si A2 cu un GS500 parca poti sa contactezi direct pe instructori sa iti dea mai multe detalii. https://www.facebook.com/instructor.moto.tm?fref=ts https://www.facebook.com/dinuiugainstructormoto?fref=ts .. si cred ca ai nevoie de flotant in TM ca sa dai examen aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Ianuarie 3, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2015 cat te-a costat? da, stiu ca am nevoie de flotant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Scoala a fost 1000 ptr A. Am mai platit cevataxede examen, taxele ptr permis si alte taxe,cred ca undeva la vreo 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Ianuarie 4, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2015 (editat) Mersi fain de raspuns, o sa ma interesez. Editat Ianuarie 4, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...