Sari la conținut

Probleme ambreiaj


Postări Recomandate

Credeti ce vreti :) , eu nu am mentionat ca am pus acelasi ulei care l.am avut cand s.a stricat ambreiajul . era ars , avea pilitura in el si multe altele . am schimbat uleiul si filtru am mers 1km in treapta intai si dupa bummm totul functioneaza bine .

Adica tu vrei sa ne faci sa credem, ca daca ai schimbat uleiul nu se mai da peste cap axul de la ambreiaj?

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca vreau sa ma dau rotund acum dar eu la partea mecanica cunosc cat de cat am lucrat 2 ani in service auto , daca uleiul nu este bun este ars , murdar ( in mod exagerat , cum a fost la mine) in timpul actionarim pe ambreiaj . placile de frictiune ar trebui sa se dezlipeasca si sa patineze pe placile de otel in mod obisnuit dar la pilitura care o aveam si uleiul ars ( ulei ars - pierderea vascozitati ) placile mele nu patinau bine cum ar fi trebuit si erau lipite , dar totusi patina cat de putin si daca nu patina bine imi invartea si placa de presiune pe laca de presiune este un rulment in rulmentul acela era axul bagat chear daca avea rulment nu dadea fata la cele 10.000 de ture cand schimbam , axul din capac era cuplat cu cel din ambreiaj ( cel cu rulmentul) si in mod obisnuit axul din ambreiaj nu ar fi trebuit sa se invarta cand decuplam abreiajul , dar la mine se invarte findca nu patinau placile cum ar fi trebuit si acel ax cand se rota la ture mari imi rotea si axul din capac , Sper sa fi intele . Bafta


» Post actualizat in 20 Jan 2015 19:34


Daca nu va convingeti puteti amesteca uleiul din motocicleta dumneavoastra , m.ai adaugati 1,1.5L de ulei de drujba de lant . este exact aceiasi treaba. Experimentati cand o sa faceti un schimb de ulei :)))))

Editat de Ionut Croitor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru)

gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc)

sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo.

daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara.

 

iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta .

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru)

gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc)

sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo.

daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara.

 

iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta .

 

numai bine

Da stiu am vazut :) Mersi :) dar tu nu ai dat un comportament ca ai fi sigur si atunci nu i.am dat importanta mare . Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu ca vreau sa ma dau rotund acum dar eu la partea mecanica cunosc cat de cat am lucrat 2 ani in service auto , daca uleiul nu este bun este ars , murdar ( in mod exagerat , cum a fost la mine) in timpul actionarim pe ambreiaj . placile de frictiune ar trebui sa se dezlipeasca si sa patineze pe placile de otel in mod obisnuit dar la pilitura care o aveam si uleiul ars ( ulei ars - pierderea vascozitati ) placile mele nu patinau bine cum ar fi trebuit si erau lipite , dar totusi patina cat de putin si daca nu patina bine imi invartea si placa de presiune pe laca de presiune este un rulment in rulmentul acela era axul bagat chear daca avea rulment nu dadea fata la cele 10.000 de ture cand schimbam , axul din capac era cuplat cu cel din ambreiaj ( cel cu rulmentul) si in mod obisnuit axul din ambreiaj nu ar fi trebuit sa se invarta cand decuplam abreiajul , dar la mine se invarte findca nu patinau placile cum ar fi trebuit si acel ax cand se rota la ture mari imi rotea si axul din capac , Sper sa fi intele . Bafta

 

» Post actualizat in 20 Jan 2015 19:34

 

Ionut eu ma bucur ca problemele s-au rezolvat,dar explicatia pe mine nu ma lamureste.(dar nu conteaza ce cred eu)

Daca vrei sa-ti spun si eu cum vad ceea ce ai scris tu ar fi asa:

1.Daca ai spus ca uleiul a fost atat de murdar si contaminat cu bucati de ferodo acele bucati prima data iti infunda sita de la sorbul de ulei..deci motorul tau la 10000 ture sufera de ungere,rezultatul o sa-l afli.

2.Ai spus ca placile au fost lipite..Daca se intampla asta nu puteai putesi sa bagi in viteze ca se oprea motorul...si nici nu puteai sa debraezi, deci sa scoti la neutru.

3.Daca tu ai schimbat un ambreiaj complet si nu ai schimbat si uleiul+filtru care ar fi fost vizibil distrus...asta ma face sa ma gandesc la calitatea lucrari..deci si posibile greseli la montaj.

4. Singurul lucru plauzibil este rulmentul de la placa uzat..dar asta se vedea clar la montarea ambreiajului...deci din nou calitatea lucrari.

5. Toate astea nu conteaza,sa mearga foarte bine motorul tau!

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...