Sari la conținut

Kawasaki zx6rr 96


Ionut Croitor
 Share

Postări Recomandate

Salut , sunt un incepator motociclist si vreau sa imi fac motocicleta pe placul meu dar nu stiu cum :) vreau sa imi dati cateva idei , sa imi pun o masca streetfighter sau ceva lampi ? orice ideie aveti sa arate motocicleta mai bine e bine venita :D

Pune-i intai cauciucuri bune ca sa nu se duca investitia pe apa Sambetei.

Apoi, daca vrei sa fie pe gustul tau e normal ca ideile de design sa fie ale tale si eventual sa soliciti suport tehnic...

Sper sa nu o iei in nume de rau, nu am zis cu rautate cele de mai sus.

Toata stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i intai cauciucuri bune ca sa nu se duca investitia pe apa Sambetei.

Apoi, daca vrei sa fie pe gustul tau e normal ca ideile de design sa fie ale tale si eventual sa soliciti suport tehnic...

Sper sa nu o iei in nume de rau, nu am zis cu rautate cele de mai sus.

Toata stima!

Salut , Mersi . Nu stiu cum vezi tu ca cauciucurile astea nu sunt bune :) , eu zic ca sunt foarte bune nu sunt sterse , nu au boalfe . nu sunt crapate , nu au avut nici o pana . daca le vezi tu m.ai murdare asta nu inseamna ca nu sunt bune . Eu v.am cerut pareri cum sa o fac sa arate m.ai bine . ce masca sa ii pun , de unde sa o cumpar , s.au sa ii pun doua lupe , de unde le pot cumpara , mentionez ca nu sunt motociclist de multa vreme . dar la partea mecanica ma pricep .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt bune cauciucurile, treci la partea de echipament. Oricat de experimentat ai fi echipamentul trebuie sa fie nelipsit.

Mai lucreaza si la partea gramaticii.

Stiu ca suna rau, dar e spre binele tau.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri