vlad58 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 M-am uitat pe mai multe scheme si in unele nu are legatura dar la unele apare si o conexiune de la TCI dar sunt prea obosit sa urmaresc Oricum daca la releul lui era defect contactul si nu bobina asta clar ca nu influenta TCI-ul. Cat priveste initiatorul topicului, la el nici vorba sa nu-i dea scanteie din cauza releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungureanu Tiby Postat Februarie 17, 2015 Autor Share Postat Februarie 17, 2015 am schimbat chiar si "mecanicul" am fost la service si tot aceeasi problema au gasit TCI-ul defect (sa nu il denumesc CDI), alta problema nu ar fi :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 am schimbat chiar si "mecanicul" am fost la service si tot aceeasi problema au gasit TCI-ul defect (sa nu il denumesc CDI), alta problema nu ar fi :| Sa nu-l fi ars chiar tu, cand ai luat-o la impins practic fara baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 @ThunderByte, e dubios junction box-ul pentru ca pe desfasurata nu are numerotate intrarile sa-mi pot da seama daca nu se ia in calcul prezenta bobinei releului de start. O ultima intrebare as avea, ce era stricat la releul tau, contactul de putere sau era intrerupta bobina? @binox vezi ca bobina releului de start intra in cutia aia neagra. Cred ca era bobina intrerupta ca nu facea nimic. Motocicleta in cauza a stat cativa ani buni (primul lucru pe care le-am facut a fost sa dau cu spray de contacte in fiecare mufa) ... am crezit ca o fi oxidat ceva in ansamblul contactului de putere dar odata desfacut am constatat ca totul era ok acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Cred ca era bobina intrerupta ca nu facea nimic. Motocicleta in cauza a stat cativa ani buni (primul lucru pe care le-am facut a fost sa dau cu spray de contacte in fiecare mufa) ... am crezit ca o fi oxidat ceva in ansamblul contactului de putere dar odata desfacut am constatat ca totul era ok acolo ... Da, atunci ar exista o explicatie am schimbat chiar si "mecanicul" am fost la service si tot aceeasi problema au gasit TCI-ul defect (sa nu il denumesc CDI), alta problema nu ar fi :| Am uitat sa te intreb, mecanicul asta nou ti-a facut niscaiva masuratori sau a dat doar la automat si a vazut ca nu are scanteie? Editat Februarie 17, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.