Sari la conținut

Sfat alegerea unei motociclete


bogdanwyp
 Share

Postări Recomandate

Ia sa vin si eu cu doua propuneri, cum zicea cineva nu cai ci cuplu pt drum si de aici si recomandarea mea Bandit 1250S post-68053-0-56079900-1424622236_thumb.jpg post-68053-0-32855000-1424623382_thumb.jpgcu specificatiile de http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF1250-Bandit.shtml


Cuplu mai mult decat necesar 108Nm cai suficienti 98 si nu o omori asa tare in oras.Am aruncat un ochi pe la nemti pe mobile.de si cu 7000 Eur buget iti iei model 2013-2014 cu 5000km maxim pe ea cutii si topcase si iti mai raman 500-1000 Eur.

 

Sau ai mai putea sa te gandesi la CBF1000S post-68053-0-81489900-1424623395_thumb.jpg post-68053-0-29573300-1424623403_thumb.jpg http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf1000/2006/ unde ai si aici 97 cai, se preteaza si pe oras si touring, 97 Nm unde mai pui ca si la modelul asta cu 7000 te poti intinde de la 2010-2014 modele (tot mobile.de)

 

Orice ai alege din tot ce iti propune lumea pe aici alege ce te face fericit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exact asa este, intodeauna alegerile mele, indiferent de natura lor, au in capul listei doua idei de la care plec: inima si ochiul :-). Sunt genul care nu-mi place sa schimb lucrurile odata la 2/3 ani doar pentru ca asa este moda. Suficient cand spun ca am dat 6000 euro pe o masina din 2003 doar pentru ca era modelul/motorizarea si avea optiunile/echiparea pe care mi le doream, desi cu banii aia luam altceva mult mai nou. De aceea nu stiu daca exemplul meu este cel mai bun :hug:

Pai depinde de optiunile initiale, din ce cunosc dupa 2008 are cam tot ce se poate pune pe ea, prin urmare cu putin noroc poti gasi un exemplar care are cam tot, sei/manere incalzite, alarma de fabrica, ESP (controlul tractiunii), ESA (suspensii reglabile electronic), BC (computer de bord), radio CD, tempomat, monitorizarea presiunii in pneuri, etc. Parbrizul electric si ABS-ul nu le mai tin cont, sunt in dotarea standard :-)).

Fii dragut si cauta optiunile astea la alte motociclete noi, fabricate din 2014 incoace :-))

Mmm...suna interesant... O sa fac un drum la Bavaria sa vad cum ma incadrez pe un RT. Are optiuni mai ceva ca seria 7 :))) poti sa-mi spui ce motor conduci tu?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vin si eu cu doua propuneri, cum zicea cineva nu cai ci cuplu pt drum si de aici si recomandarea mea Bandit 1250S 2009_GSF1250SEA_800.jpg 122_1103_01_o%252Bsuzuki_1250_bandit%252B.jpgcu specificatiile de http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF1250-Bandit.shtml

 

 

Cuplu mai mult decat necesar 108Nm cai suficienti 98 si nu o omori asa tare in oras.Am aruncat un ochi pe la nemti pe mobile.de si cu 7000 Eur buget iti iei model 2013-2014 cu 5000km maxim pe ea cutii si topcase si iti mai raman 500-1000 Eur.

 

Sau ai mai putea sa te gandesi la CBF1000S Honda CBF 1000 10 5.jpg Honda CBF1000 06 2.jpg http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf1000/2006/ unde ai si aici 97 cai, se preteaza si pe oras si touring, 97 Nm unde mai pui ca si la modelul asta cu 7000 te poti intinde de la 2010-2014 modele (tot mobile.de)

 

Orice ai alege din tot ce iti propune lumea pe aici alege ce te face fericit :)

Cum spune cinvea mai sus alegi cu inima...asa am facut si cu Z-ul l-am luat fara sa probez. Nu sunt cam putini cai 98 daca mai pus si pasager si bagaje?

» Post actualizat in 22 Feb 2015 18:40

 

Da, (scrie si la profil), K1200LT.

Din ce an?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu sunt cam putini cai 98 daca mai pus si pasager si bagaje?

Nu, 100 cai sunt arhisuficienti la orice mobra de strada. Este adevarat ca la motorizarile mai mici gen 600 cmc motorul ala trebuie tinut in ture, la o motorizare mare ai avantajul cuplului mare de jos. De exemplu la 1200LT turatia nu sare niciodata de 4500/5000 rot/min in orice depasire in forta tocmai din cauza cuplului mare. De exemplu la 140 km/ora (pe ceas) turometrul sta fix la 4000 ture, aproape turatie de diesel, de unde si consumul foarte mic. La arhitectura boxer (1200RT de pilda) acest cuplu pleaca si mai de jos.

 

 

 

Din ce an?

Vechitura de 15 ani..din 2000 rsz_p5170092.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Foarte frumos arata....se pare ca mentalitatea mea e gresita putin...( ca am dat motor de 2008 doar n-o sa iau ceva mai vechi....o prostie) sunt motoare frumoase si de 15 ani...

De, treaba sta cam ca la femei, sunt unele la 50 de ani dupa care iti cad plombele. Nu anul conteaza, ci optiunile si starea tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul e bun. Are plusurile lui, insa si mari minusuri:

1. lant (nu intru in amanunte, e bun lantul, face minuni, dar la tourere e inutil, din punctul meu de vedere);

2. manere incalzite, parbriz, ESA, Cruise .. si mai sunt . .IOC, ca banditul nu are asa ceva.

3. confortul ... discutabil, asa cum spunea si LUV mai sus.

4. ce are banditul .. .are PRET! Dar unii sunt dispusi sa dea mai multi bani pentru ceva in plus.

 

Acum na, fiecare alege ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai si atunci de ce-l "intaratati" cand se stie ca BMW-urile sunt printre cele mai scumpe.

El a spus ca vrea una mai tanara de 2008. Uite cat e o "bijuterie" din 2009: http://olx.ro/oferta/bmw-r1200rt-2009-ID2KimF.html#c3052ad013

Tocmai ce a spus ca mentalitatea lui este gresita, poate sa-si ia un RT din 2006/2007 in banii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Banditul e bun. Are plusurile lui, insa si mari minusuri:

1. lant (nu intru in amanunte, e bun lantul, face minuni, dar la tourere e inutil, din punctul meu de vedere);

2. manere incalzite, parbriz, ESA, Cruise .. si mai sunt . .IOC, ca banditul nu are asa ceva.

3. confortul ... discutabil, asa cum spunea si LUV mai sus.

Ai sintetizat perfect, bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina am...nu-mi trebuie...cred ca manerele incalzite sunt un + ,nu de multe ori mi-au inghetat mainile pe motor chiar daca nu era iarna... Sunt doua variante la care ma gandesc :

Bmw 2006-2007 la cat mai putini km posibili si stare cat mai buna

z1000sx - inca mi-a ramas gandul la acest motor despre care nu prea stiu nimic si sunt destul de putine la noi...a fost dragoste la prima vedere, recunosc...

Cert e ca nu prea se compara nimic cu Bmw-ul din cate vad...trebuie sa conduc unul neaparat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

z1000sx - inca mi-a ramas gandul la acest motor despre care nu prea stiu nimic si sunt destul de putine la noi...a fost dragoste la prima vedere, recunosc...

Nu am vazut unul live, dar fiind o japoneza cred ca este destul de mica, la inaltimea ta nu vei sta tocmai bine pe ea si absolut toate turbulentele le vei lua in casca. In rest motocicleta arata bestial, ca orice Kawasaki dealtfel.

Poate nu este ceea ce luai in calcul, dar de ce nu te gandesti si la un GTR 1400? Are parbriz electric, cardan, ABS, dupa 2008 si ASC, este foarte fiabila si arata absolut divin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z 100 sx arata bestial!!! Am vazut multe folosite la touring cu bagaje pe ele pe afara ( la mine in oras o gasca de polonezi avea 3 Z1000 sx-uri,erau opriti intr- un peco,am putut sa le admir,ziceau ca sunt super ok motoarele). Stiti ce se spune despre Kawasaki: arata mai bine decat se conduc!

Referitor la BMW - parerea mea e ca nu ai cum sa dai gres cu aceasta marca. Daca pe mine ma lasa rece BMW- UL asta nu inseamna ca nu pot recunoaste ca sunt niste motoare exceptionale ( poate ca nu ajung eu la struguri) Am mers pe un R1200 RT- ARE NISTE FRANE IREALE! Iti trebuie doar un deget - si ingheata roata...la Kawa meu tin minte ca mi-au " trecut" maneta de frana prin degete pe niste coclauri prin Muntenegru... toate astea la ture lungiconteaza.(Atentie! Cand pleci la drum cu RT-ul sa ai cafeluta pregatita si o revista- mai rasfoiesti pe drum...)Proprietarul RT-ului pe care am mers- neavand experienta a plecat sa se dea cu baietii pe Transalpina. Nu stapanea curbele,nu era familiarizat cu motorul... Ideea e ca le-a dat TEMELIE pe curbe versatilor care isi dadeau coate la plecarea in tura respectiva.Motorul are centrul de greutate jos si sta bine pe curbe. Problema noastra este ca, uneori alegem cu sufletul si ochiul, alteori cu mintea.

L.U.V.- fiind un JUPAN DESTOINIC nu are cum sa se insele cand te indeamna spre acest model. Ideea e ca nu stiu cat de bine te poti familiariza cu un motor la un simplu test drive.

Editat de dj.marten
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z 100 sx arata bestial!!! Am vazut multe folosite la touring cu bagaje pe ele pe afara ( la mine in oras o gasca de polonezi avea 3 Z1000 sx-uri,erau opriti intr- un peco,am putut sa le admir,ziceau ca sunt super ok motoarele). Stiti ce se spune despre Kawasaki: arata mai bine decat se conduc!

Referitor la BMW - parerea mea e ca nu ai cum sa dai gres cu aceasta marca. Daca pe mine ma lasa rece BMW- UL asta nu inseamna ca nu pot recunoaste ca sunt niste motoare exceptionale ( poate ca nu ajung eu la struguri) Am mers pe un R1200 RT- ARE NISTE FRANE IREALE! Iti trebuie doar un deget - si ingheata roata...la Kawa meu tin minte ca mi-au " trecut" maneta de frana prin degete pe niste coclauri prin Muntenegru... toate astea la ture lungiconteaza.(Atentie! Cand pleci la drum cu RT-ul sa ai cafeluta pregatita si o revista- mai rasfoiesti pe drum...)Proprietarul RT-ului pe care am mers- neavand experienta a plecat sa se dea cu baietii pe Transalpina. Nu stapanea curbele,nu era familiarizat cu motorul... Ideea e ca le-a dat TEMELIE pe curbe versatilor care isi dadeau coate la plecarea in tura respectiva.Motorul are centrul de greutate jos si sta bine pe curbe. Problema noastra este ca, uneori alegem cu sufletul si ochiul, alteori cu mintea.

L.U.V.- fiind un JUPAN DESTOINIC nu are cum sa se insele cand te indeamna spre acest model. Ideea e ca nu stiu cat de bine te poti familiariza cu un motor la un simplu test drive.

Frumoasa descriere...si eu sunt foarte atras de designul lu Z1000sx dar sunt mai mult ca sigur ca nu are cum sa fie asa confortabil ca un RT. Un test drive cred ca ar ajuta foarte mult in loarea unei decizi mai ales daca ai macar o ora la dispozitie. Problema e cu Z-ul ca nu gasesc nici macar sa stau pe el sa vad daca ma incadrez....pate apare la salonul moto din aprile.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul nostru e din Valcea,conform profilului, Romania. Deci cam ce fel de touring are in vedere?

 

Se vrea plecat peste mari si tari cu bagaje? Atunci un touring adevarat e solutia.

Z1000SX e pentru un weekend la mare, nu foarte multe bagaje, ocazional cu prietena in spate, dar posibilitate de a te da si sportiv cand esti singur si ranjet cand tragi de acceleratia aia!

 

Deci uita-te ca Banica in oglinda si spune-ti ce drumuri ai de gand sa faci cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul nostru e din Valcea,conform profilului, Romania. Deci cam ce fel de touring are in vedere?

 

Se vrea plecat peste mari si tari cu bagaje? Atunci un touring adevarat e solutia.

Z1000SX e pentru un weekend la mare, nu foarte multe bagaje, ocazional cu prietena in spate, dar posibilitate de a te da si sportiv cand esti singur si ranjet cand tragi de acceleratia aia!

 

Deci uita-te ca Banica in oglinda si spune-ti ce drumuri ai de gand sa faci cu ea.

Multa dreptate ai...intrebarea e : " daca-mi vine intr-un weekend sa plec pana la Viena oare cum o sa fie cu z-ul? O sa-mi para rau pt alegerea facuta?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in ziua aia probabil o sa-ti para rau. Deci daca vrei sa faci touring adevarat nu are rost sa te gandesti la ea.

Dar daca faci acel touring o data pe an si in rest te dai pe curbe si in oras, atunci devine tentanta.

Am mai vazut niste review-uri recente, nici macar la modelul 2014 nu au rezolvat treaba cu vibratiile la peste 6000 de ture, apar in toate, n-ar mentiona daca nu ar fi asa.

Asa ca eu zic sa n-o iei fara sa faci un drive-test cu ea.

Pe de alta parte la United pretul uneia ramasa din 2013 este 8000E+TVA, daca ai o firma sa o bagi sa scapi de TVA iata ca ti-o poti lua noua...

 

P.S.Eu la 1,88 si 110kg merg pe ZX10 cu scarite racing, deci pentru mine notiunea de confort este alta, consider de exemplu ca motocicleta mea e confortabila! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...