Florian Secu Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salut am si eu o problema cu mobra mea am dus-o la service ca imi intrerupea intre 3000-3500 si mi-a curatat/sincronizat carburatoarele acum nu mai intrerupe dar imi consuma undeva la 20%, scoate fum alb pe evacuare si miroase a benzina + ca nu prea mai urca in ture ca si cum ar avea lag scuze de expresie daca are cineva idei dc ar face asa dupa curatare/sincronziare va rog sa ma ajutati P.S. de la service mi-au zis ca este de la jiglere si ca este un consum normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 la cbr 929 am patit asa,era regulatorul de presiune,repet CBR! e pe injectie al tau? daca da nu are cumva si asta regulator de presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Secu Postat Martie 2, 2015 Autor Share Postat Martie 2, 2015 Carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Cuie care nu inchid,sau vre-un jiglor principal slab,demontat...amestec reglat incorect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaky Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 garnitura de chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Carburatie ok,nu am stiut,tac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaky Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 nu are cum sa fie din carburatie fumul alb.consumul da, da cum dreq fumul alb din carburatie, baiete mergi la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 nu are cum sa fie din carburatie fumul alb.consumul da, da cum dreq fumul alb din carburatie, baiete mergi la un service. Probabil nu sa exprimat corect ....dar este posibil...fumul nu e alb ca la ulei ...e mai gri... Dar daca oamenii zic ca e normal consum de 20% sa imi fie cu iertare ...nu s ce service e asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaky Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Probabil nu sa exprimat corect ....dar este posibil...fumul nu e alb ca la ulei ...e mai gri... Dar daca oamenii zic ca e normal consum de 20% sa imi fie cu iertare ...nu s ce service e asta... ziceam ca e f posibil sa fie din cauza carburatiei asa mare consumul, dar fumul alb nu are nici o legatura cu carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Secu Postat Martie 2, 2015 Autor Share Postat Martie 2, 2015 Inainte Sa imi umble la carburatoare nu scotea fum de niciun fel » Post actualizat in 02 Mar 2015 22:23 Dar in principal am inteles ideea alt mecanic multumesc » Post actualizat in 02 Mar 2015 22:25 Stie cineva in cta un mecanic bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Radu Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 la ce cervice ai fost in cta. Am auzit ca in ovidiu ar fi un mecanic bun, intreaba baietii de pe comunitate pe fb de constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Dupa modul in care se auzea motorul sambata parca cand v-am vazut si dupa cum ati tot tras de el cand era clar o problema de carburatie, nu e de mirare consumul ridicat. Ia manualul de service, cauta setarile pt. carburi si fa treburile ca la carte, dupa care o duci la sincronizat. Service in constanta...grea alegere. Eu unul as avea incredere in Andrei care a lucrat la mymoto, am auzit ca ar avea deschis service pe caraiman, dar nu stiu exact unde... Editat Martie 3, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Cuie care nu inchid,sau vre-un jiglor principal slab,demontat...amestec reglat incorect. Sigur nu s-a montat corespunzator ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) la ce cervice ai fost in cta. De curiozitate . Ne poti spune ? Editat Martie 3, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 La carburatoare iti trebuie atentie si rabdare multa,posibil ca don mecanic sa se fi grabit, dar sa iti spuna ca e normal sa mearga asa e lipsa de profesionalism.Am mai gafat si eu cand le-am curatat pe fuga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) ...daca ai fost in service(cum spui tu)...... nu ai garantie la lucrare?????? siiii ...exact la service ai fost? Editat Martie 3, 2015 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Daca la acel service au spus ca un consum de 20% e normal, nu m-as intoarce acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Secu Postat Martie 3, 2015 Autor Share Postat Martie 3, 2015 Nu Este chiar un service Moto este un service pentru sky jet SI mecanicul de acolo a zis ca a Mai facut SI EU zgarcinduma am sperat ca stie CE face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Ai carburile date peste cap, probabil nivelul mult prea mare si/sau ceva neetanseitati. Cauta-l pe Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.