Marc87 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) Salut, Am un Honda VFR 750 RC 36 II si vreau sa o cobor vreo 2-3 cm. Chestia e ca nu m-am prins din manual daca se poate sau cum se procedeaza. Sunt un tip destul de inalt, 1.80, insa cu boots de moto nu ajung decat pe varfuri, e mai inaltata fata de stock, cred... ( amortizorul e cel de fabrica ) Cineva cu mai multa experienta ma poate ajuta? Ms. Editat Martie 12, 2015 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Poti pune o poza cu ea din lateral, pe roti? Nu pe cricul lateral, nu pe cricul central. Sa o tina cineva la verticala. La 1.80 nu ai nevoie sa cobori nici o motocicleta. Sunt motociclisti care au sub 1.70 si nu au nevoie sa coboare suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Merci de reply. Nu am deocamdata poza ceruta, am poza asta momentan, se vede cum ajung doar cu varful jos. Pe VFR RC 36 I ajung jos fara probleme, pe a mea nu... » Post actualizat in 12 Mar 2015 08:48aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Este suficient. iti faci griji pentru nimic. Las-o asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 (editat) Nu e vorba ca imi fac griji, problema e ca nu o pot manevra cu usurinta, am reusit sa o scap pe o parte pt ca nu am ajuns cu piciorul jos. Oare pot face ceva, sau sa imi modific saua? Editat Martie 12, 2015 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Daca vrei sa o plimbi in parcare, curte sau garaj nu trebuie sa te sui pe ea. E mai usor sa o impingi de ghidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Incerc sa te ajut, daca amortizorul e ca la mine adica reglabil, ar trebui sa aiba suportul superior al tijei filetat exterior, iar arcul telescopului sa fie tensionat de catre un capac mobil peste care vin o piulita si o contrapiulita de blocare. Amandoua ar trebui sa aiba creneluri (crestaturi laterale de reglaj) pentru ca dupa deblocarea una fata de alta sa ajungi cu o dalta sau surubelnita mare ca sa le poti roti in sensul desfiletarii lor astfel incat sa scada tensiunea arcului. Ceea ce va duce si la scaderea pretensionarii si scurtarea telescopului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Daca vrei sa o plimbi in parcare, curte sau garaj nu trebuie sa te sui pe ea. E mai usor sa o impingi de ghidoane. Da, dar sunt situatii cand ai pasager, bagaje, te opresti intr-o rampa si nu mai ajungi cu piciorul jos... Din cate stiu din fabrica vin gandite pt un om de inaltime medie, aia de un 1,60, 1.70 ce fac? @Glen amoritzorul de VFR e diferit fata de cel de CBR, diferca chiar si fata de cel de VFR ani mai vechi. Cred ca e gandit special pt modelul asta, are ceva gaura in carena, cred ca e pt ceva scula de reglat...sincer manualul nu spune prea multe. Stiu sigur ca nu se regleaza ca la CBR, nu am vazut cresteturile de care ziceai. Pe net sunt ceva kituri de coborat/ridicat inaltimea. » Post actualizat in 12 Mar 2015 10:05 aici: Lowring_Raiseing_VFR _RC36 _II.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Problema reala este ca, atunci cand cobori motocicleta vei obtine o placinta joasa si cu manevrabilitate mai slaba decat inainte. Tu poti face fix ce doresti. Daca ai intrebat, ti-am raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Problema reala este ca, atunci cand cobori motocicleta vei obtine o placinta joasa si cu manevrabilitate mai slaba decat inainte. Tu poti face fix ce doresti. Daca ai intrebat, ti-am raspuns. Eram curios daca motorul meu a fost ridicat, prost reglat din amortizor, etc. Evident daca asa vine din fabrica o las asa, daca nu as vrea o sa o aduc la setarile normale. Din auzite doar, spunea cineva cu model ca al meu, ca ajunge fara probleme cu picioarele jos, e o fata... » Post actualizat in 12 Mar 2015 10:42 asa arata amortizorul: » Post actualizat in 12 Mar 2015 10:45 :: » Post actualizat in 12 Mar 2015 11:01 ::: » Post actualizat in 12 Mar 2015 18:31 Aparent acest tip de amortizor nu se poate regla. Multumesc. Se poate inchide. Pic Request,fox Shock For 4Th Gen - Third and Fourth Generation VFR's - VFR Discussion.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.