Sari la conținut

Schema/Diagrama electrica Kawa Zx10r 2005


Postări Recomandate

Salutare,

Vreau sa ajut un prieten, care are o kawa zx10r 2005, cu montarea unui indicator de trepte - cel chinezesc cu martori pe tija schimbatorului.

Pentru el am nevoie, pe langa alimentare, de firul de la senzorul de Neutru.

Inainte sa ma apuc de treaba vreau sa stiu pe unde sa caut firul respectiv.

Eu am montat pe cbr1000rr 2006, dar am avut diagrama electrica in manualul de sub sa. L am gasit destul de usor, la honda mea este in blocul de sigurante. Sper si la kawa sa fie la fel :)

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG,

inca o data multumesc ajutorul cu pompa mea de ambreiaj :)

 

referitor la chitul indicator de treapta pentru a arata 0 (neutru) are nevoie de un - (minus).

la honda am gasit firul neutru l-am gasit inainte de plecare spre bord, la o intersectie de doua diode :).

ar fii interesant sa gasesc firul inainte de a intra in bord...

avand in vedere ca firele au diferite culori m-ar avantaja culoarea lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG,

inca o data multumesc ajutorul cu pompa mea de ambreiaj :)

 

CU PLACERE!

 

referitor la chitul indicator de treapta pentru a arata 0 (neutru) are nevoie de un - (minus).

la honda am gasit firul neutru l-am gasit inainte de plecare spre bord, la o intersectie de doua diode :).

ar fii interesant sa gasesc firul inainte de a intra in bord...

avand in vedere ca firele au diferite culori m-ar avantaja culoarea lui :)

Ti-am atasat o poza cu senzorul de treapta de viteza.

asa cum tiam spus ecu stie in ce viteza este fata de ce rezistenta trimite la ecu acest senzor.Acum nu stiu cum functioneaza acel afisaj al tau...daca stie sa interpreteze acele rezistente va afica si el aceasi viteza ca si ecu.

 

firul marcat cu rosu se duce la ecu ca si semnal

post-15340-0-02594800-1426440179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :)

BL/W ar trebui sa fie negru/alb

 

Ai cumva si josul paginii

De exemplu la honda pleaca de la schimbator merge pana la blocul de siguranta si de acolo intra intr o conexiune cu doua diode si de acolo pleaca la ECU. as vrea, daca este la fel ca la honda, sa fac conexiunea pana in diodele acelea. La mine asa a mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Conductoarele la GSP(Gear Sensor Position)_senzor trepte si mai departe sunt:

-G/R(verde/rosu) care se conecteaza la ECU prin W/Y(alb/galben)

-LG(verde deschis) se conecteaza la lampa de bord(Neutral)

-BK(negru) se conecteaza la masa prin conector si apoi iesire din conector GY(gri)

ECU vede tensiuni diferite in functie de treptele de viteza/rezistentele introduse in circuit de GPS. Pe tine te intereseaza aceasta comanda cu valori diferite de tensiune care ajunge la ECU(alb/galben) pentru conexiune. Ai in attach schema de principiu si tensiunile pe fiecare treapta.

Numai bine,

 

post-74268-0-09133000-1426481505_thumb.png

post-74268-0-64406900-1426481525_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios ce ati rezolvat in final! Nu sunteti datori...o strangere de mana si este ok :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere asta:

cel chinezesc cu martori pe tija schimbatorului

presupun ca modelul de indicator de treapta de viteza e acela cu magnet si senzori (sau magneti si senzor) care citeste efectiv deplasarea pedalei schimbatorului , numarand astfel treptele de viteza. Genul asta e universal si se poate monta pe orice motocicleta cu schimbator , chiar daca nu are "senzor" de treapta de viteza. La astfel de kituri ai nevoie si de informatia de la indicatorul de neutru, deci firul cautat de initiator nu e cel care pleaca in ECU cu tensiuni in functie de treapta, ci cel care aprinde becul de neutru.

Exista si kituri pentru motociclete dotate din fabrica cu "senzor" de treapta, dar alea deobicei vin cu instructiuni si chiar mufe pentru fiecare model in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

martori pe tija schimbatorului.

 

Varianta chinezeasca nu are martori pe tija schimbatorului...in realitate este un magnet care se monteaza pe tija si se misca intre doi senzori montati pe carter. In acest caz tipurile chinezesti au 6 conductoare, 3 sunt pentru cei doi senzori, unul pentru neutru(alb) , 1-plus(rosu) si 1- minus(negru) ...ce retin de la un scuter. In fine, toate au o schema in cutie..In functie de ce ai(varianta chinezeasca) folosesti schema de mai sus a motocicletei cu senzorul tau. Asa de bine sunt facute ca dupa 2 luni senzorul superior s-a defectat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...