The One. Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Am luat de curand un cbr f4, an 2000 si tot verificand una alta am descoperit ceva ca o sonda dar care are firele taiate, cine stie ce este si ce rol are? Precizez ca se afla situata pe partea stanga a termostatului. Editat Martie 15, 2015 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Iti mai indica temperatura in bord ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Nu, tocmai intrebam de aceasta problema pe topicul cbr-istilor Ideea este ca nu am vazut nici o mufa in aer pe acolo. » Post actualizat in 15 Mar 2015 13:20Mai exact unde trebuia sa duca firele din senzor? Editat Martie 15, 2015 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Numai tin minte cum era la f4, dar cu siguranță firele se conectau la instalatia elecrica. Mai asteapta pareri, eu nu mi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Este sonda de temperatura. » Post actualizat in 15 Mar 2015 14:07si detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 Imi puteti spune unde se duceau firele din sonda sau modul in care era legata? Vreau sa refac legatura. Fostul proprietar mi-a zis ca ultima oara functiona fara probleme, din cate am vazut cam tot ce este din cauciuc in zona aia este ros de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Numai tin minte cum era la f4, dar cu siguranță firele se conectau la instalatia elecrica. Mai asteapta pareri, eu nu mi amintesc Nu cu siguaranta nu acolo la altceva dar nu mai tin minte la ce. Scuze nu m-am putut abtine Editat Martie 15, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Imi puteti spune unde se duceau firele din sonda sau modul in care era legata? Vreau sa refac legatura. Din poza pe care a pus-o TNG, ar trebui sa fie 2 fire (albastru + verde), care intra in aceeasi mufa cu senzorul de la cric si cel de presiune ulei. Editat Martie 15, 2015 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Din poza pe care a pus-o TNG, ar trebui sa fie 2 fire (albastru + verde), care intra in aceeasi mufa cu senzorul de la cric si cel de presiune ulei. Un singur fir verde cu albastru ...scrie pe instalatia electrica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 A, da, scuze; m-am uitat în stele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 Bine, m-am lamurit. Marea mea temere era ca din cauza nefunctionalitatii senzorului va fierbe apa si protectia nu va intra, gratie lui TNG am inteles ca termocupla comanda electroventilatorul si nu acel senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Salut, Practic sunt doua probleme total diferite(imag 1), termocupla denumita mai comun sau contactul termobimetalic, acesta comanda electroventilatorul la cresterea temp.lichidului de racire( imag. 2) si senzorul de temperatura/termosenzor sau ECT(Engine Coolant Temperature) denumit astfel in cazul variantei cu injectie f4i. Cel din urma in cazul tau are rol de sonda de temperatura, denumire uzulala pentru comanda aparatului de bord _temperatura( imag. 3). Vorbind de senzor, deci nu ai avut indicare la bord, racirea prin electroventilator ti-a functionat, Se pare ca ai identificat si circuitul..ramane sa-l actualizezi prin conexiune/legatura corecta, sper ca si senzorul sa fie in parametrii si indicatia de la bord sa fie cea reala, un exemplu la 80 grd C , rezistenta senzorului ar trebui s afie 50 ohmi dar aici este o alta situatie(verificare separata). Bafta la montaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 Dap, foarte bine explicat si la obiect, multumesc tuturor inca odata » Post actualizat in 20 Mar 2015 16:10Ca tot era in tema, senzorul acesta(ECT)de pe Cbr f4 este compatibil si la alt model de moto, gen Cbr f2,f3,f4i etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.