Sari la conținut

cbr 600 f4i problema.


Postări Recomandate

Va salut. Vreau sa pun la punct distributia la 0 honda cbr f4i si nu stiu cum se desface capacul de jos unde pot sa invart motorul, capacu cu hexagon. Imi puteti spune cum il desfac? Am incercat sa invart in stanga dar nu merge si nu am fortat, nu stiu daca este pe filet sau nu. Mersi.

Editat de pytmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum fara nici un misto,vrei sa montezi o distributie si nu stii sa deschizi un capac de vizitare?

As urma sfatul baiatului de mai sus!

 

Este capac pe filet,se desface in stanga..dar de multe ori acel capac este strans foarte tare de altcineva...si se cam gripeaza.Uneori chiar se distruge hexagonul incercand sa-l desfaci.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe principiul " Romanu'bun la toate. De ce sa mai dau bani la mecanic? Ce face ala si nu fac eu!"

 

Multa bafta. Poti eventual sa faci si un filmulet cu un tutorial sa stim si noi cum se schimba o distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Vreau sa pun la punct distributia la 0 honda cbr f4i si nu stiu cum se desface capacul de jos unde pot sa invart motorul, capacu cu hexagon. Imi puteti spune cum il desfac? Am incercat sa invart in stanga dar nu merge si nu am fortat, nu stiu daca este pe filet sau nu. Mersi.

 

Demonteaza tot capacul de ambreiaj, nu doar capacul de vizitare, daca vrei sa schimbi distributia.

Daca respectivul capac de vizitare este intepenit, nu insista ca poti strica hexagonul desi este mai rezistent decat capacele cu inbus. Demontezi capacul de ambreiaj cu totul.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa desfac capacul acela cu cheie tubulara sa vad punctele la distributie. Am dat jos intinzatorul si i-am mai tensionat arcul ca se auzea o vibratie la 5000 de ture acuma nu mai face nu stiu cat timp, asta mai vad eu.nu am vrut sa-i schimb distributia.

Acuma alta chestie care imi pune ceva semne de intrebare, motorul nu are termostat, o fost taiat din urechile alea ale lui ca sa ramana corpul lui inauntru sa inchida capacul pe el.

Cu motorul pornit termocupla imi pleaca la 108 grade cred ca e in regula?

Il las asa fara termostat sau sa iau unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...