Sari la conținut

Problema releu


cata84
 Share

Postări Recomandate

Salutare,am deschis mai demult un topic cu motoreta mea-o Honda CBR 919 din '97.In fostul topic scriam ca nu imi incarca corect-imi dadea valori de 17-18 la incarcare.Cand am luat mobra,imi incarca normal,nu am avut probleme cu incarcarea,dar in timp a crapat releul.Am pus problema asta pe faptul ca o fi fost vechi releul si a venit randul sa crape-problema specifica la Honda.Am schimbat releul.Toate bune si frumoase.Imi incarca 14.4,fara becuri aprinse,iar cu ele pornite undeva la 13.8 indica.Acum revine aceiasi problema.Releu bulit+baterie varza.Bateria era fierbinte si cand am deschis-o era goala,fara lichid in ea.Am reumplut bateria cu apa distilata-ceea ce am citit ca trebuie sa pun.Statorul imi da valori normale- cam ~20 v relanti neincalzit pe toate fazele sau cum le zice.Eu as banui ca din cauza ca nu am coada originala-e ceva facatura sub sa,sudat+alte prinderi-nu am racirea corecta pt releu.Daca ma poate ajuta cineva cu o poza de la al sau 919 cu o poza unde ar fi exact locatia releului.Eu dupa primul releu ars,am schimbat locul releului,dar nu am prins pe placa de aluminiu(poate sa fie si asta o mare problema) :-L

La ce anume sa mai verific,sa fie scurt pe undeva sau ...? X-( Pe uica "Goagal" m-am tot uitat dupa poze cu pozitionarea releului dar ciuciu,nu am gasit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din punct de vedere al principiului de functionare corespunzator releului regulator de tensiune(RRT), ma refer la partea de regulator (mentinerea tensiunii la 14,5 V), atat RRT-ul cu tiristoare cat si cel cu tranzistoare MOSFET, lucreaza identic, descarcarea/scurtcircuitarea la masa pentru a mentine tensiunea constanta. Diferenta dintre cele doua tipuri este ca MOSFET-ul are un timp de comutatie mai mic, este rapid in comutatie(pierderi mici), practic nu se incalzeste asa de mult ca tiristorul, si in plus, are coeficient pozitiv de temperatura, nu prezinta fenomenul de strapungere secundara. Avantajele rezulta din pricipiul constructiv si modul de functionare al MOSFET. Recomandarea mea este sa-ti comanzi un RRT cu tranzistoare MOSFET, varianta Schindrengen FH020AA, lucreaza cu brio la 30A in regim continuu. Dupa cum ai avzut, RRT-ul OEM,nu iti ofera garantia de a functiona nici pe o durata medie de timp, si nu este numai cazul tau, la multe tipuri de motociclete generatia old se intampla. Este o si politica de marketing ! Ce bine ar fi daca redresorul s-ar produce separat de regulator, si nu in corp comun si capsulat..dar “no comment”

Uite aici pe ebay: in jur de 100-110 euro, dar ai o alta garantie.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=rectifier+Shindrengen&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrectifier+Shindrengen+FH020AA.TRS0&_nkw=rectifier+Shindrengen+FH020AA&ghostText=&_sacat=0

Referitor la montajul RRT-ului, cauta un loc pe cadru care sa fie in curentul de aer al motocicletei, oricum la MOSFET lucreaza in conditii mai bune. Daca alegi Shindrengen, kitul are si mufe de conexiune+ conectori metalici, de asemenea aplica lipire/cositorirea conductoarele/papucilor, evita contactele imperfecte generatoare de incalziri suplimentare.

Bafta,

post-74268-0-96869600-1427127804_thumb.jpg

post-74268-0-37864700-1427127812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Shindrengen de vinzare, second, luat de pe R1 2008. Nu are moarte, oriunde l-ai amplasa, incalzirea e sub jumate fata de unul normal. Am pus 3 buc pe Suzuki 600, in spatele radiatorului principal, si nu s-au mai ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si presupun ca este si la un pret mai mic, am spus 110 euro, nu am luat in calcul si partea de shipping. Am avut in dec. un schimb la un vfr, in total a fost in jur de 135 euro cu shipping din UK, a fost problema proprietarului. Dar si second, Schindrengen sunt garantate, eu nu am vazut pana in prezent niciunul scos din uz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Shindrengen de vinzare, second, luat de pe R1 2008. Nu are moarte, oriunde l-ai amplasa, incalzirea e sub jumate fata de unul normal. Am pus 3 buc pe Suzuki 600, in spatele radiatorului principal, si nu s-au mai ars.

Un pret pe el.Trimite-mi pe Pm,mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si presupun ca este si la un pret mai mic, am spus 110 euro, nu am luat in calcul si partea de shipping. Am avut in dec. un schimb la un vfr, in total a fost in jur de 135 euro cu shipping din UK, a fost problema proprietarului. Dar si second, Schindrengen sunt garantate, eu nu am vazut pana in prezent niciunul scos din uz.

Multumesc de info.Cand treci prin Tm,dau un citro/bere. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info.Cand treci prin Tm,dau un citro/bere. :alcy:

Ne vedem si sa ne salutam.... si sa-mi arati RRT-ul montat, ai aici la JAGI, ti-l poti monta si tu cu putina atentie si un minim de scule, sau faci un drum in capitala.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb cu el,am sa ma aud cu el pe dupa data de 12,fiind om de stat,nu pot cere in avans bani :(( Multumesc


» Post actualizat in 10 Apr 2015 12:26

Sigur ca e ieftin, cam 60euro, cu montaj cu tot. Daca e din Bucuresti.

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...