PiLiF Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Salutare, am si eu o problema cu o yamaha r6 2003 modelul pe injectie. Motocicleta a stat la iernat din octombrie si pana acum iar acum cand am iesit ce ea am un consum de vreo 14-15 L la 100km (am facut plinul si am mers cam 80-90 km si s-a aprins becul) dupa ce se incalzeste se opreste motorul la relanti si fluctueaza putin si turometru , in timp ce merg cu ea daca actionez ambreiajul se opreste motorul, scoate fum negru pe esapament (presupun ca asta e de la benzina nearsa) si parca nici nu mai trage asa bine .Bujiile au in jur la 11000km filtru de aer este kn si este curat. Cineva care a mai intampinat problema asta sa imi dea si mie un sfat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 (editat) Eu as suspecta aprinderea. As scoate bujiile, le-as verifica la culoare si distanta si le-as arde cu o bricheta inainte sa le pun la loc. As scoate fisele, le-as masura sa fiu sigur ca vine curent in ele. Apoi as verifica mufele de la bobine sa nu se fi oxidat. As scoate bobinele si le-as verifica sa am continuitate pe ele, as pune totul la loc si as da o cheie. In cel mai rau caz, daca tot ar mai face figuri, as scoate bobinele, as face rost de un ohm-metru sau m-as duce cu bobinele in geanta la un magazin de electrice unde se vinde asa ceva si le-as masura rezistenta. Manualul de r6 2003 zice asta la specificatii (pagina 45): Ignition coils Model (manufacturer) J0454 (DENSO) Minimum ignition spark gap 6 mm Primary coil resistance (0.24 in) 0.17 0.23 Ω at 20C (68F) Secondary coil resistance 4.8 7.2 kΩ at 20C (68F) Editat Aprilie 14, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Furtunul de la MAP senzor sarit sau are fisura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 ms am sa verific » Post actualizat in 14 Apr 2015 10:57Furtunul de la MAP senzor sarit sau are fisura. poti sa imi zici unde se afla senzorul sau o poza cu el ca il gasesc eu ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Din pacate sunt pe mobil..nu pot atasa poze acum..cauta in manual. Este un mic patratel negru prins pe rampa de injectie si are atasat un furtun de 5mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 merci mult daca mi-ai zis unde se afla sigur il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Tu nu esti vecinul de bloc?? Parca Visurat a pomenit de un Pilif din Constanta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Sunt din slobozia si lucrez in ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 (editat) Uite o poza acel patratel negru in dreapta Editat Aprilie 14, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 las-o si tu sub 10.000RPM daca vrei sa scada consumul » Post actualizat in 14 Apr 2015 13:31sori, nu m-am putut abtine, sper s-o rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Daca consuma atat peste 10 000 RPM nu ma panicam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.