Sari la conținut

Hypercharger Kit


araya
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Salutare, am inceput procedura de achizitionare a unui HyperCharger pentru motorul meu. VN 800 Classic 2005. Modelul pe care l-am gasit este la kuryakyn pe site: http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=2831.

Ce stiti despre astfel de modele? Le-am trimist tipilor un mail si mi-au raspuns ca nu imi trebe nimic altceva decat kitul.

Ce sunt curios sa aflu: daca cineva are montat asa ceva pe motor si daca e un fel de compresor electric sau mecanic si daca are sens sau nu sa cumpar asa ceva. Voi ce credeti?

Salutari!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am inceput procedura de achizitionare a unui HyperCharger pentru motorul meu. VN 800 Classic 2005. Modelul pe care l-am gasit este la kuryakyn pe site: http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=2831.

Ce stiti despre astfel de modele? Le-am trimist tipilor un mail si mi-au raspuns ca nu imi trebe nimic altceva decat kitul.

Ce sunt curios sa aflu: daca cineva are montat asa ceva pe motor si daca e un fel de compresor electric sau mecanic si daca are sens sau nu sa cumpar asa ceva. Voi ce credeti?

Salutari!

Nu te ajuta cu nimic, doar estetic, un asemenea hypercharger da rezultate in combinatie axe came, esapamet si carburatie modificate, in rest sint doar bani aruncati pe fereasra, cu acesti bani iti poti face ceva serios la motrul tau. Am montat citeva zeci de chestii de astea si stiu despre ce vorbesc, producatorii si vinzatorii promit o gramada dar daca montezi asa ceva si dupa aceea faci un test de putere pe un Dynotest(Dynojet) iti vei da seama ca nu ti-a crescut puterea deloc si daca ai ghinion chiar scade

Bafta :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ajuta cu nimic, doar estetic, un asemenea hypercharger da rezultate in combinatie axe came, esapamet si carburatie modificate, in rest sint doar bani aruncati pe fereasra, cu acesti bani iti poti face ceva serios la motrul tau. Am montat citeva zeci de chestii de astea si stiu despre ce vorbesc, producatorii si vinzatorii promit o gramada dar daca montezi asa ceva si dupa aceea faci un test de putere pe un Dynotest(Dynojet) iti vei da seama ca nu ti-a crescut puterea deloc si daca ai ghinion chiar scade

Bafta :bow:

de acord, nu merita, sa te gandesti la el ca un sistem ram-air unde aerul itzi este inpins, de banii aia itzi potzi rejeta carburatorul sau pune un power comander sia alt eshapament si esti mai castigat

 

p.s. vb cu shoboloanul ca el are unul montat pe sportsterul lui

Editat de kata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord, nu merita, sa te gandesti la el ca un sistem ram-air unde aerul itzi este inpins, de banii aia itzi potzi rejeta carburatorul sau pune un power comander sia alt eshapament si esti mai castigat

 

p.s. vb cu shoboloanul ca el are unul montat pe sportsterul lui

Ia, ca ma intereseaza pe mine.

Ce face un power commander?

Cum se face rejetarea?

 

Care stiti, bagati!

 

Cica functioneaza pe baza de vacuum dracia si vine cu kit complet de "rejetting" (adica alte jicloare montate pe carburator in locul celor vechi. asta am inteles eu ca inseamna rejetting.)

Power Commanderul habar n-am ce este. Esapament imi schimb sigur la primavara iar cat priveste power commanderu'... da-ti detalii ca habar n-am ce e.

Am citit la un moment dat ceva despre inlocuirea electronicii ... asta sa fie power commanderu?

Hai ca e iarna si trebe sa fac planul de customizare pentru primavara, care ma ajuti,ca deja sta de prea mult timp cum a iesit de pe poarta fabricii. Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha barbatzi!

Nush ce dracu are forumul asta cu mine ca nu pot sa mai scriu mesaje numa greu... la a 3-a incercare merge numai... in fine.

 

Cat priveshte Hypul. Functzioneaza pe baza vacumumului asha ca e super simplu de instalat. NU vine cu jigloare! Jigloarele le iei separat (vezi Dyno jeturi) shi tunningul la tobe e necesar Toata tarashenia itzi salta HP cam cu 10 cai... atat mi-a ieshit mie la testul Dyno.

Ai doua posibilitatzi in montarea vacumului. Sau pui un "shtutz" in forma de T la furtunul care baga vacuumul shi atasheji furtunul de la Hypercharger, sau mai simplu renuntzi la legatura cu carbiul (asha cum am facut eu) shi pui vacumul direct pe Hypercharger. Faza mishto e ca baga aier prin deschiderea fantelor ("fluturilor") din fatza. Asta nu numai ca arata total, dar creshte puterea pe curba graficului cupului la turele medii shi mari.

Power Commander-ul e aprinderea electronica. Ei , aici shtiu numa cum e la Harley.... respectiv Sportster. Acuma vreau sa imi instalez un Power Com de Buell, dar trebuie sa schimb shi senzorul care citeshte pozitzia camelor. Daca vretzi sa va luatzi, sa nu va luatzi reglabile... aia sunt aburi! Single fire, cu performantze mari e cea mai cool shi9 singura care merita. Dar de aici trebuie sa va ganditzi ca trebuie schimbate camele (puse Hot Cams) shi arcurile de la supape pt a sustzine o turatzie mai mare shi un raspuns mai brutal al acceleratziei (cea ce da power Commander-ul).

Oricum ideea e ca degeaba schimbi numai un lucru... trebuie sa schimbi tot "lantzul" de lucruri corelate. Deci prima treapta ar fi Hypercharger, Dyno Jetting shi tobe Cobra (la Vulcan).

Bafta majora shi sper ca v-am mai lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shobo vorbea de cel care se monteaza pe motocicletele cu carburator care intradevar ii aprinderea electronica si putzin diferit de ceea ce ma gandeam eu. power comander eu ii zic la computerul care ii da motorului instructiunile pt aprindere, mix, curba puterii etc. se pune pe motoarele care au injectzie electronica si itzi legi power comander-ul la calculator si tzi-l reconfigurezi cum vrea muschiul tau.

shobo a zis foarte bine ca trebuie schimbat tot ''lantzul'' de piese nu numai una sau alta. cel mai ushor ar fi ce am spus si eu tobe si schimbat jigloarele in carb sau daca ai aprindere electronica p.w.

la rejetare trebuie sa ai grija sa nu ii dai prea multa benzina si-l ineci (deci nu profitzi de performantza maxima, chit ca e mai bine pt motor), daca ai eshapament mai putzin restrictiv inseamna ca nu mai ai ''back pressure'' in tzevi deci evacuarea se face mult mai rapid in consecintza trebuie mai multa benzina si aer sa inlocuiasca mixul de carburant ars. la harley-ul meu de exemplu cand am schimbat tzevile de la tobe la drags ar fi trebuit rejetat si carburatorul dar pt ca tzevile sunt f. groase si relativ scurte nu am facut-o. singura adjustare a fost la mixul de aer/benzina si merge mai bine decit inante :bow: cind am avut stage 1 screaming-eagle instalat de dealer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha barbatzi!

Nush ce dracu are forumul asta cu mine ca nu pot sa mai scriu mesaje numa greu... la a 3-a incercare merge numai... in fine.

 

Cat priveshte Hypul. Functzioneaza pe baza vacumumului asha ca e super simplu de instalat. NU vine cu jigloare! Jigloarele le iei separat (vezi Dyno jeturi) shi tunningul la tobe e necesar Toata tarashenia itzi salta HP cam cu 10 cai... atat mi-a ieshit mie la testul Dyno.

Ai doua posibilitatzi in montarea vacumului. Sau pui un "shtutz" in forma de T la furtunul care baga vacuumul shi atasheji furtunul de la Hypercharger, sau mai simplu renuntzi la legatura cu carbiul (asha cum am facut eu) shi pui vacumul direct pe Hypercharger. Faza mishto e ca baga aier prin deschiderea fantelor ("fluturilor") din fatza. Asta nu numai ca arata total, dar creshte puterea pe curba graficului cupului la turele medii shi mari.

Power Commander-ul e aprinderea electronica. Ei , aici shtiu numa cum e la Harley.... respectiv Sportster. Acuma vreau sa imi instalez un Power Com de Buell, dar trebuie sa schimb shi senzorul care citeshte pozitzia camelor. Daca vretzi sa va luatzi, sa nu va luatzi reglabile... aia sunt aburi! Single fire, cu performantze mari e cea mai cool shi9 singura care merita. Dar de aici trebuie sa va ganditzi ca trebuie schimbate camele (puse Hot Cams) shi arcurile de la supape pt a sustzine o turatzie mai mare shi un raspuns mai brutal al acceleratziei (cea ce da power Commander-ul).

Oricum ideea e ca degeaba schimbi numai un lucru... trebuie sa schimbi tot "lantzul" de lucruri corelate. Deci prima treapta ar fi Hypercharger, Dyno Jetting shi tobe Cobra (la Vulcan).

Bafta majora shi sper ca v-am mai lamurit.

 

 

Ne-am mai lamurit, dar in linkul ala pe care l-am dat eu exista si un pdf-u in care spune ca vine si cu jicloare noi pentru carburatie. Orscum daca nu vine cu jicloare sigur pot sa fac rost de pe undeva sa le pun eu in functie de ce esapament imi voi fabrica. Poti da detalii cumva despre ce inseamna esapament Cobra la Vulcan?

Setari pe Dyno Jet se pot face aici in bucuresti la firma de la care am cumparat eu motocicleta. Asa ar ramane doar problema cu jicloarele si esapamentul.

In alta ordine de idei am trimis un mail la kuryakyn si ei zic ca nu imi trebe altceva decat kit-ul de hypercharger pentru ca are tot ce trebe in pachet. Studiem problema si vom afla!

 

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In PDF-ul de la link-ul scrie asa: "C) Carefully remove the float bowl. The stock #48 low speed jet is located in the deep cylindrical recess. Remove and replace the main jet with one of the following...

#160 – Used in high elevations and/or with stock or restrictive exhaust

#165 – Used with baffled drag pipes (like the Vance & Hines Straight Shots)

#170 – Muffled performance pipes (like Cobra or Vance & Hines Duals)"... asta nu inseamna ca sunt in kit, dar asa cum ai zis si tu le poti cumpara ulterior...

cat despre tobele Cobra: http://www.cobrausa.com/content/index.cfm si te lamuresti si singur.

 

Hypercharger?... ce sa zic, sunt intr-u totul de acord cu Shobolanu' castigi ceva putere dar evident ca admisia si evacuarea trebe lucrate impreuna altfel e doar look si ... look:)

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In PDF-ul de la link-ul scrie asa: "C) Carefully remove the float bowl. The stock #48 low speed jet is located in the deep cylindrical recess. Remove and replace the main jet with one of the following...

#160 – Used in high elevations and/or with stock or restrictive exhaust

#165 – Used with baffled drag pipes (like the Vance & Hines Straight Shots)

#170 – Muffled performance pipes (like Cobra or Vance & Hines Duals)"... asta nu inseamna ca sunt in kit, dar asa cum ai zis si tu le poti cumpara ulterior...

cat despre tobele Cobra: http://www.cobrausa.com/content/index.cfm si te lamuresti si singur.

 

Hypercharger?... ce sa zic, sunt intr-u totul de acord cu Shobolanu' castigi ceva putere dar evident ca admisia si evacuarea trebe lucrate impreuna altfel e doar look si ... look:)

Spor

 

Aha, asa zice in pdfu, o sa aflu exact daca sunt ori nu in kit. Mi-a raspuns un tip care vinde hyperchargere in ungaria. O sa il sun pe om si o sa aflu mai multe. Sa vedem ce zice de pret si de configurare. Cu esapamentul... cred ca e dificil de adus din state un set Cobra, poate le fac la fel pe-aici ca sunt firme care fabrica esapament de buna calitate. Stiu ca la Borla la Curtea De Arges se fac dar tipul care mai facea pentru motoristi nu mai face acu si mi-a zis ca se mai fac esapamente pe comanda pt motociclete in Bucuresti la firma Pilot, o sa sun si o sa aflu daca pot face unele la fel ca cele de la Cobra.

Salutiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am decis, fac si eu cum au zis altii cand m-am hotarat sa trec Vulcanul pe curea.

Astept Morfinule sa vad cum iti iasa tie, si apoi sar si eu la cap.

Fii tu oaia de sacrifiu aici. Sau berbec, daca preferi.

 

Te pupa tata.

 

Este!

Tu faci experimentu cu trecerea la curea, eu ma pankaresc cu hyperchargeru. Vedem la final ce dracu patim.

Salutiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit Hyp-ul in ambalajul original shi nu era nici un jiglor sau ac de carbi. In schimb potzi luat Dyno jet-urile cu in jur de 60 de para de pe eBay. Tobele sunt mai scumpe... in jur de 350 de para Cobra. Dar daca ai rabdare, gaseshti pe eBay in 100 shi ceva la mana a 2-a.

Oricum, schimbarea o sa fie simtzitoare! Cool, cool, cool! Oricum personal imi place shi cum arata(iar fatza de formele falice ale majoritatzii cailor de aier custom nu mai zic).

Apropos de tobe... nu e musai sa fie de firma! Gaseshti pe net o gramada de "retzete" pt customizarea tobelor stok, sau pur shi simplu mergi la un meseriash shi te rezolva. In principiu tobe goale cu o idee de buffle... amortizor sau filtru sau cum ii zice.

Bafta majora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, maestre. Eu am kitul de curea acasa, imediat ce trec motoreta pe numele meu, ma apuc de treaba.

Dar daca tobele originale le golim pur si simplu?

O sa fuga indubitabil mai bine shi o sa sune beton... insa motorul nu o sa fie la 100% din ce poate da. Doar nu crezi ca firmele care fac tobele custom sunt platite de clientzi pt nimic. E hilar ce simple sunt amortizoarele dinauntru tobelor(custom)... dar fac treaba extra buna!

 

Oricum toata linia de alimentare trebuie reglata shi echilibrata beton, de la admisie la evacuare! Exact cum e tractul gastric... degeaba caci bine daca nu haleshti bine shi viceversa... hehehhe ... ce haios pot sa fiu!

 

P.S. Ce dracu au "prajiturile" de la site-ul asta ca nu pot baga poze shi raspunsurile le pot baga numai la "raspunde aici", altfel imi sare de pe site????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am inteles. Sincer, deocamdata m-as multumi cu tobele stock goale, si cu 90% din ce poate motorul. M-am saturat cat am bagat iarna asta in el.

Dar, cum am spus, astept sa vad ce-i iese Morfeului, si in functie de asta ma bag si eu au ba. Tobele le golesc, alte trebi mai astept.

 

Azi sun pe baetii din Ungaria/Polonia sa vad cu care ma inteleg sa-mi trimita hyperchargeru. Va tin la curent. Dupa pranz imi iau tel de la reparat si sun. Va anunt eu. Sa traiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa traim. Da care-i faza cu Polonia si Ungaria? P-acolo l-ai gasit?

 

Pai aia din state au zis ca mai bine il iau din europa, ca e mai simplu cu transportul etc.

Asa ca mi-a dat mail-ul si nr de tel de la dealerii lor in europa, respectiv cel mai aproape de noi sunt in ungaria si polonia. De la 1 ianuarie tot intram in UE asa ca nu mai platesc taxe si am vb cu ei sa ma duc eventual acolo sa mi-l monteze ei. Sa vad ce raspunde tipul din Ungaria si daca e de acord la primavara fac o tura pana acolo sa il montez la fata locului. Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da', am inteles. Trebe sa te prezinti la o sedinta. Dupa sarbatori te amenint cu o bere sa-mi zici mie pe gura ce si cum.

 

Succes!

 

Si maine daca vrei!!!

Neaparat!!!!

Bagam ca mi-e sete in ultimul hal.

Sa traiesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.scootworks.com/swcart/shop/partsintakekaw800.htm

 

De asta ce ziceti? Asteptam comentarii (Cata, Soby etc).

 

De ce intreb? Pt ca spune ca acest kit contine si JETS (sa fie jigloare redimensionate?), si ca punct in plus filtru K&N.

 

Iete ce zice un nene pe net:

Performance:

If you've ever taken the tank off of your bike you'll know what a mess

the stock air intake system is. With the stock system, air is drawn off

of the top of the rear cylinder into a small air box up under the right

side of the tank. The air then goes down through a small opening in the

bottom of this box into the air cleaner housing that you see on the

right side of the bike. The air then goes through a standard paper air

filter to get into the carb. With the Hypercharger it's hanging out in

the wind, so it's able to suck in cool wind directly, no maze-like duct

work for the air to fight its way through. Plus the COOL air, I'm told,

will give you better performance than the warmish? air coming off the

rear cylinder. In addition, you've got that extra ram air effect, as

you speed up air will be forced into the Hypercharger 'cause it's in the

wind. Finally, you've got a K&N filter in the Hypercharger. This ain't

no cheap paper filter. It's actually made out of thin cotton linen,

treated with an oil that helps collect all of the crap you're trying to

keep out of the engine. The K&N filter, if treated nice, will last for

about 50,000 miles (which is much better than stock). The real key to

the K&N filter is that it's more free flowing than the stock air filter.

To reap any real benefits from the Hypercharger though you've got to put

more free flowing exhaust pipes on (aftermarket pipes, not the stockers)

and re-jet the carb. Are you getting the equation now? More Air

(Hypercharger) + More Fuel (carb re-jetting) + Getting It All Out Fast

(aftermarket pipes) = More Power.

 

Iete tot ce zice nenea:

http://www.ipass.net/wb4iuy/hyper1.txt

 

Si acelasi nene cu sfaturi dupa ce si-a instalat Hyperchargeru'

 

http://www.ipass.net/wb4iuy/hyper.txt

 

 

De acord in princip cu ce zici tu aici (adica nenea ala) doar ca eu stiu ca pentru un motor e mai bine sa primeasca aer cald decat aer rece. Ca la dacii, iarna era clapeta de la filtru de aer deschisa spre motor si vara inchisa.

O sa continuii discutiile cu baetii dupa revelion. Acu cine mai sta de pankareala cu Hyperchargere si alte lucruri? Acu stam de :finger: :banana: :D :D :P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

thx

 

inafara de look se simte vreo diferentza?? o face mai nervoasa??sin ce am citit eu pt putere e mai recomandat un k&n

tu la fatboy unde tzi-ai reglat carbelitoarele??

In afara de look se adauga cativa cai LEJER !!! Iti recomand daca ai de gand sa iti pui asa ceva sa te duci la un service autorizat sa iti bage motorisca pe banc Dyno Jet sau similar.

Aici ( in UK ) se gasesc kituri Dyno Jet cu care iti poti face singur reglajele la carburator(oare) placand de la stiu eu....Virago de 250 pina la GSXR de 1000 !!

Eu am asa ceva pe Harleyul meu si este splendid !! Arata bine, merge brici si la pornire....nu-i mai bagi mina in gaz deloc.Nici macar nitel !! O ia la sfert.

Stay in the wind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... momentan combinatia a cazut pentru ca am vb dupa revelion cu baetii si mi-au zis ca trebe date gauri prin carburator si alte miscari. Unu chiar venise cu ideea ca cica trebe sa ii pun si power commander, dar nu e necesar pentru ca nu am injectie si ala se pune doar la injectie, cel putin eu asa stiu.

Eu nu vreau sa gauresc carburatorul original al motocicletei care pana acum a mers impecabil. Consum mic si cand am verificat acum in ianuarie bujiile aratau impecabil. Ceea ce spune multe despre cum a mers motorul.

Prin urmare daca e de modificat carburatorul la modul ca trebe sa dau gauri renunt la idee, daca reusesc sa ma lamuresc cu tipii care spuneau ca imi aduc kit-ul ca nu sunt necesare atunci miscarea se va face in primavara.

Pana una alta mi-am pus filtru K&N pe VNu. Deocamdata nu sunt lamurit daca am facut o treaba buna sau proasta. Dupa ce mai fac un plin si il consum si pe ala ma lamuresc daca e bine cu filtru de-asta sau am loat teapa. Carburatorul a fost reglat cu noul filtru si motorul pare sa mearga mult mai bine decat cu vechiul filtru dar am vaga impresie ca a crescut consumul de benzina. Va tin la curent ca e frumos afara si ma tot plimb pana da iar zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...