diliu91 Postat Mai 2, 2015 Autor Share Postat Mai 2, 2015 (editat) Intrebarea e asa: Ce incredere sa ai intr-un motor cu astfel de piese puse inapoi in conditiile in care axele s-ar da jos doar daca inlocuiesti supape (sau arcuri si tot ce mai e acolo) ori a refacut motorul/cutia? Nu poti spune ca poate a facut jocul la supape, ca ala se face fara a da axele jos ... lantul se schimba foarte rar la gsf, patinele intinzatoare la fel, si oricum se pot schimba FARA a da axele jos .. eu am emotii cu motorul ala, dar na, poate sunt eu mai panicar... Da jos baia si vezi daca ai acces la ceva zone ale vilbrochenului ... e posibil sa rezolvam lucrurile mult mai repede .. in sensul negativ vorbind... Nu prea inteleg exact la ce te referi. Motorul e bun,nu are rost sa umblu mai mult in el daca nu am nici un semn ca e ceva in neregula. Unul din posesorii dinainte a strans prea tare suruburile de la capac si a stricat 3 "turnulete" de la lagarele ce vin pe axurile cu came. Nu cred ca s-a umblat prin motor, fiindca, dupa logica mea de gaina...daca cineva s-a apucat sa faca o treaba mai adanc prin motor si a facut buba cu lagarele...sigur ce a facut prin motor ar fi trebuit sa fie la fel de prost calitativ si s-ar fi vazut semne ca ceva e in neregula cu motorul... . In cel mai rau caz...le pun la loc exact cum au fost pana acum si risc sa pise ulei... Editat Mai 2, 2015 de diliu91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 (editat) Intrebarea e asa: Ce incredere sa ai intr-un motor cu astfel de piese puse inapoi in conditiile in care axele s-ar da jos doar daca inlocuiesti supape (sau arcuri si tot ce mai e acolo) ori a refacut motorul/cutia? Nu poti spune ca poate a facut jocul la supape, ca ala se face fara a da axele jos ... lantul se schimba foarte rar la gsf, patinele intinzatoare la fel, si oricum se pot schimba FARA a da axele jos .. eu am emotii cu motorul ala, dar na, poate sunt eu mai panicar... Da jos baia si vezi daca ai acces la ceva zone ale vilbrochenului ... e posibil sa rezolvam lucrurile mult mai repede .. in sensul negativ vorbind... Nu se pot schimba ambele patine fara a da axele jos. Si nici nu poti sa dai jos carterul pt. acces la vilbrochen fara sa dai jos motorul. Editat Mai 2, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 chiar si asa, eu nu cred sa fi schimbat patinele ... @diliu91: stii sigur? eu am tinut banditul 2 ani si nici prin cap nu mi-a trecut sa umblu la capacul la culbutori, darmite sa mai si dau jos axele cu came. mi se pare ciudat .. la gsxf-ul ce-l am doar capacul l-am dat jos, pentru acelasi motiv ca tine, insa nu pare umblat mai mult de-atat. tine minte ca banditul e motor rezistent! porneste si cu compresie 5 .. 6 si merge. nu vreau sa te descurajez, insa daca tot umbli acolo .. m-as uita pe unde pot sa vad daca nu am si alte bube. garnitura de chiulasa pare a fi schimbata? suruburile la ciulasa au semne pe ele? intr-o alta ordine de idei, colegul de mai sus cu linkul de ebay mi se pare ca ti-a dat cea mai buna si usoara solutie ... eu unul asa as proceda. pe cmsnl.com intr-adevar, nu se pot comanda piesele separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Nimeni nu poate sa stie ce-a patit Banditul ala, eu zic ca daca lua o buseala nasoala in chiulasa se vedea prin alte locuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 unde e filetu lipsa ? ca nu se evapora...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) A fost indepartat cu minutiozitate de fostul proprietar? Ma gindesc ca la cel cu filetul crapat a pocnit pe loc, nu ca s-a plimbat prin motor. Glumesc si eu, sa nu se inteleaga ca ma distrez de beleaua omului. Zic... daca face jocul la supape, ca oricum da jos capacul ala minim de 2 ori, masoara compresia si in rest motorul merge ok... de ce sa nu rezolve asa? Bine, in ideea ca e mai ieftin si mai putin de umblat. Problema cu motor SH e ca nu stii daca nu-i mai rau. Banditul e motor de incepator si trece prin multe miini drepte din care se gaseste una mai entuziasta. Am vorbit mai demult cu un tip din UK care a luat 2 (sic) motoare SH pina a facut unul bun. Editat Mai 3, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Unde ai banditul, la ce service/mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.