Sari la conținut

diliu91

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Ktm 620 Adventure
  • Numar Moto
    URS
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSF 600 N

Vizitatori Recenți Profil

343 citiri profil

diliu91's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai incercat sa izolezi sunetul? sa vezi din ce parte a motorului vine? suna a valve neajustate...dar nu garantez.
  2. Salut, stiti pe cineva care detine o motocicleta cu atas prin Iasi, sau judetele invecinate? Multumesc!
  3. avand in vedere ca spui ca nu ai schimbat uleiul din furca de vreo 10 ani...eu zic ca sunt uzate internele la furca. Am avut aceeasi problema ca tine, doar ca la mine, pe langa simptomele mentionate de tine, se auzea si un "clanc" cand franam pe fata. Spor !
  4. Ai fost la un mecanic cu ea? Cel mai probabil sunt internele de la furca. Ce se simte/aude cand franezi?
  5. Asa pateam si eu cand nu stiam. Prima data am dat la automat de am crezut ca nu o sa mai porneasca in veci. In principiu, robinetul pe Pri un min si ar trebui dupa cateva secunde de automat sa o ia.
  6. Da bine, ai dreptate, nu te contrazic. Dar eu sunt impacat cu asta si sunt multumit de ea. Si in plus se pot rezolva. Vezi tu, o durere de poponeata trece si se uita, dar amintirile ba. Ca mai incurc grupul da, de asta imi pare rau si e nasol ..., dar na, suntem diferiti, si daca nu sunt divergente de la motociclete sunt de la altceva.
  7. Nu asta era esenta in ceea ce am scris eu. Se pare ca aproape ai deja alegerea facuta. Soo... go for it. Succes!
  8. Daca ti-ai ales motocicleta si cel putin una din caracteristicile pe care le-ai mentionat (fiabilitatea ,vibratiile si greutatea ) te deranjeaza atat de mult incat sa sa-ti lase o senzatie total neplacuta, inseamna ca ti-ai ales-o prost. Pe cand, daca senzatiile pe care ti le ofera te fac sa treci cu vederea problemele de fiabilitate, vibratii, greutate ( atentie- nu ma refer aici la una din variante, nu sustin una in locul celeilalte ... ), atunci aceea e o alegere buna. Sa spunem ca ti-ai ales-o pe cea care excela la capitolul tehinic, comfortabilitate, fiabilitate si greutate ideala, dar daca pe tine nu te face fericit, ce bucurie ai ca nu se strica, nu vibreaza sau ca are greutatea ideala. Un alt caz nefericit e atunci cand se intampla sa iti placa foarte mult dar una din acele caracteristici este execrabila. Exemple pe care le-ai dat se incadreaza la "mi-am luat vaca de touring si ma duc cu ea in padure. Mi-am luat exc sa merg cu el prin lume, sau n-am bani sa-mi intretin motocicleta dar ma astept sa ma duca la cuca-macaii si inapoi". Eu m-am bazat pe faptul ca e constient de alegerea lui si ca stie ce pierde si castiga in ambele variante. Ca isi ia una si o foloseste intr-un scop in care nu a fost destinata, asta nu are treaba cu ce am scris eu. Tot sunt de parere ca daca faci o alegere emotionala si o folosesti cat decat in scopul destinat esti mai castigat.
  9. Hallo Robert. Intr-o lume ideala, daca as fi pus in situatia ta le-as cumpara pe amandoua, sau versiuni mai specifice fiecarui segment(Adv/touring && Adv/enduro). Dintre cele 2 variante pe care le ai in vizor, fiecare vine cu avantajele si dezavantajele ei specifice, pe care sunt sigur ca le stii prea bine. Acum, avand in vedere ca esti nevoit sa cumperi una singura, pe oricare ai alege-o ai face un compromis, renuntand, par example, la calatorii lungi comfortabile sau la incursiuni in hard off road cu zambete. Avand in vedere ca, pentru noi (sau pentru mine cel putin), o motocicleta nu este doar un obiect practic si atat, ci este mult mai mult de atat (nu intru in detalii), Imho, eu as face alegerea cu "sufletul", lasand logica deoparte. Cred ca ar trebui sa iti alegi una in functie de ce simti, pe care te vezi si care te-ar face mai fericit. Avand in vedere ca nu vorbim aici de decizii antreprenoriale... cred ca e total viabil. E pacat sa faci o alegere doar pe considerente logice (fiabilitate, vibratii, greutate), fiindca la sfarsitul zilei conteaza mai mult ca te-ai simtit a naibii de bine cu ea, si treci cu vederea celelalte dezavantaje. O motocicleta este hrana pentu suflet nu suport pentru c*r. Pe scurt, sa ma scuzi daca am fost mai "siropos", dar sfatul meu pentru tine e sa mergi pe instinct, conteaza cum te simti tu pe ea (mai ales ca poti sa le testezi pe amandoua, nu ma indoiesc ca Mihai sau Stefan nu ar fi bucurosi sa te ajute ), nu ce spune lumea de fiabilitate, comfortabilitate, greutate, suspensii, consum ...
  10. Nu prea inteleg exact la ce te referi. Motorul e bun,nu are rost sa umblu mai mult in el daca nu am nici un semn ca e ceva in neregula. Unul din posesorii dinainte a strans prea tare suruburile de la capac si a stricat 3 "turnulete" de la lagarele ce vin pe axurile cu came. Nu cred ca s-a umblat prin motor, fiindca, dupa logica mea de gaina...daca cineva s-a apucat sa faca o treaba mai adanc prin motor si a facut buba cu lagarele...sigur ce a facut prin motor ar fi trebuit sa fie la fel de prost calitativ si s-ar fi vazut semne ca ceva e in neregula cu motorul... . In cel mai rau caz...le pun la loc exact cum au fost pana acum si risc sa pise ulei...
  11. Faza e ca numai unul nu are filetul crapat, celelalte 2, unul nu mai are filet decat 3-4 mm in interiorul lagarului, iar celalalt e crapat(pe lungimea filetului, nu tot lagarul). Faza e ca daca nu ar fi fost crapat sau rupt, as fi comandat o trusa de insertii filetate si le-as fi facut singrur incet si cu rabdare... dar na...crapatura si ruptura aia ...neaparat sudat
  12. Da, indirect este luat din Bucuresti, dar a trecut intai prin Constanta si apoi prin Roman. » Post actualizat in 30 Apr 2015 12:28 Cunosti pe cineva care face sudura de genu asta in Iasi?
  13. Tot negru e si al meu, dar are nr de vs si era in fata la madras luni, saptamana aceasta. Intradevar era o improvizatie urata de la fostu, a pus un fel de dop, nu mai era surubul original... Cu alta chiulasa...ar fi o solutie dar, poate nu ajung la asta... » Post actualizat in 30 Apr 2015 12:15 Stiu ca s-ar putea face si fara sudura, cu insertii filetate, dar nu stiu pe cineva care se pricepe in Iasi...
  14. @ bcristian. La ce ai spus tu m-am gandit si eu (mi-a sugerat mecanicul), numai ca nu am reusit sa ma exprim cum trebuie. E si alternativa cu fixact capacul cu silicion, dar intai incerc sa vad ce rezolv cu sudara/frezare/filetare. @gabizxc. Motocicleta nu o vand, vandutul/dezmembratul doar in ultima instanta, fiindca in cel mai rau caz o pun cum era inainte. Din cate am vazut capacul de la chiulasa nu e supus neaparat unui stres mecanic, iar daca nu este afectata partea de jos a lagarelor, nu o sa fie o problema. @ZIDU' . Unul din posesorii anterior a strans suruburile prea tare, arborii nu sunt strambi, motorul merge (mergea ) rotund si bine fara nici un fel de problema, doar ca scapa ulei caci suruburile nu aveau in ce sa tina. Nu curgea pe la garnitura de la capac, ci pe la garniturile de la suruburi, care erau si ele vai de capu lor. @dan_wolf. Mecanicul mi-a dat mai multe solutii, face treaba buna si imi place cum lucreaza, dar asta pare cea mai ok solutie raportat la pret/calitate/timp. El nu sudeaza/frezeaza aluminiu. @George M. Turnarea e exclusa, lagarele nu sunt indentice, nu se vede in poza dar nu sunt similare, fiecare are pozitia lui. Cotele sunt diferite. Din cate am inteles chiar daca iei lagarele de pe alt motor exista riscul sa nu se potriveasca cotele. Doar daca gasesc un bandit de dezmembrat in Iasi, si persoana care o dezmembreaza sa imi permita sa probez si sa verific cotele.
×
×
  • Creează nouă...