9470m Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Noroc! Am o problema relativ grava cu troaca. Si-a schimbat tonalitatea in mers si cand sa opresc nu a mai vrut sa stea la relanti, cand sa dau sa plec nu mai tragea. Am ridicat relanti-ul si mergea "saltat" la 1000 rpm. Aruncat apa pe galerii, descoperit stanga rece ,desfacut, gasit bujie arsa, schimbat bujie. Acum, daca sta la relanti merge tot in 1, daca plec cu ea de pe loc se chinuie, bubuie, trozneste si deodata incepe sa traga oarecum ok insa daca ii tin acceleratia constanta tuseste si smuceste. Idei, pareri, opinii? E bicilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Presupun va varianta cu fisa de bujii beteaga ai verificat-o deja - se verifica prin inversare. E posibil sa nu faca bine contact de la vibratii, si iti dai seama numai schimband fisele intre ele.- verifici la ralanti daca problema se muta pe celalalt cilindru. Apoi bobinele de inductie - tot prin rocada poti verifica, daca problema se muta pe celalt cilindru. De obicei o bobina pe duca face probleme, inainte de a-si da duhul, la turatii mici (ralanti), si isi mai da drumul cand o turezi. Iar apoi treci cu verificarea la supape, poate s-au uzat pana s-au inchis de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 (editat) E dusa la mecanic insa incerc sa aflu daca a mai patit cineva asa ceva. Si in caz ca mecanicul nu ii gaseste buba. Editat Mai 7, 2015 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Verifica bujiile, fisele, bobinele de inductie, CDI-ul. Daca e vreo buba la bobine sau la CDI verifica incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Daca e dusa deja la mecanic, si inainte sa ridice el din umeri, tu deja ceri informatii aici, inseamna ca te stresezi prea mult Relax, ca pacientul nu moare chiar asa usor... Editat Mai 7, 2015 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 Da. Sunt mai paranoic pentru ca deja am "pierdut" un motor tot din cauza de piston care nu aprinde. S-a gasit cauza pt ala dar dupa ceva vreme si-l maritasem deja (cuiva care stia ca e mort, nu-s "d-ala" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Ai spus ca arunca apa pe evacuare? Nivelul lichidului din vasul de expansiune a scazut? Verifica daca nu ai apa in uleiul din motor , si atunci vei sti daca trebuie sa-i cumperi un set de garniture noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 8, 2015 Autor Share Postat Mai 8, 2015 Ai spus ca arunca apa pe evacuare? Nivelul lichidului din vasul de expansiune a scazut? Verifica daca nu ai apa in uleiul din motor , si atunci vei sti daca trebuie sa-i cumperi un set de garniture noi. Nu nu, am aruncat eu apa pe galerii ca sa vad care e fierbinte si care nu, sa imi dau seama care piston nu aprinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 GPZ-ul parca are o singura bobina si e ca TDM-ul 3vd, ambele pistoane se mica in tandem sau nu tin minte bine? Deci de verificat fisele, pipele de bujii dar tot prin schimb de la cilindrul care merge la celalalt. Daca nu, e posibil carburiciul, mie la TDM asa mi se intamplase, dupa ce si-au bagat mecaniciosii de la yamaha nasul in el... Pornea la rece doar 1, dupa care o lua imediat si celalalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 8, 2015 Autor Share Postat Mai 8, 2015 (editat) GPZ-ul parca are o singura bobina si e ca TDM-ul 3vd, ambele pistoane se mica in tandem sau nu tin minte bine? Deci de verificat fisele, pipele de bujii dar tot prin schimb de la cilindrul care merge la celalalt. Daca nu, e posibil carburiciul, mie la TDM asa mi se intamplase, dupa ce si-au bagat mecaniciosii de la yamaha nasul in el... Pornea la rece doar 1, dupa care o lua imediat si celalalt... Are 2 bobine din cate am vazut eu. ASta sta la relanti in 1, cum o accelerezi smuceste si te trezesti ca merge si al doilea..o lasi la relanti sta 5-10 secunde pe 2 si apoi incepe sa mearga in 2 in 1 in 2 in 1 pana ramane la in 1 Editat Mai 8, 2015 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Inseamna ca ma gandesc la alt motor... Pai daca cand o accelerezi si incepe sa mearga si al 2-lea, eu pun banii pe carburici. Sau pe chiulasa slabita - cand mergea bine, cand nu, fara semnale sa te trimita la o problema clara, dar ma gandesc ca sunt sanse mici ca 2 mecanici sa faca tampenia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Nu nu, am aruncat eu apa pe galerii ca sa vad care e fierbinte si care nu, sa imi dau seama care piston nu aprinde Scuze , am citit eu cu o viteza neadecvata , scoate luleaua si vezi daca ai scanteie buna, intermittent constanta . Nu ar strica sa verifici , sau mai bine zis , mecanicul, reglajul supapelor. Am patit si asta , asta toamna o lasasem in stare de functionare iar in primavera nu functiona cilindrul stanga. La verificare ,am gasit distanta la supape admisie stanga , 0 , dupa reglaj , jar mananca. N-ar strica sai faca si o echilibrare carburatoare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 8, 2015 Autor Share Postat Mai 8, 2015 Inseamna ca ma gandesc la alt motor... Pai daca cand o accelerezi si incepe sa mearga si al 2-lea, eu pun banii pe carburici. Sau pe chiulasa slabita - cand mergea bine, cand nu, fara semnale sa te trimita la o problema clara, dar ma gandesc ca sunt sanse mici ca 2 mecanici sa faca tampenia asta... Alright. E lasata la grant racing garage de luni dar sunt foarte ocupati si eu dau din colt in colt pe aici pana aud ceva » Post actualizat in 09 May 2015 22:18 Am rezolvat. Compresia si leakdown test au fost ok. Eraubujile scaldate in ulei. Simeringuri supape pare ca e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COTETIU Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Salut! Stie cineva sa-mi spuna ce surub (dimensiune grosime si pas normal sau fin (18x1,5 poate)) trebuie pentru extragerea rotorului alternator(volanta) la kawasaki GPZ 500 S-1994.Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.