gogO. Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 salutare! am si eu o problema de ordin electric la un 600rr, prima generatie (03-04) alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor. a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pun contactul, sa imi testez skillul epic de schimbat sigurante. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba? Mama omida zice ca e posibil Nu ai de unde sa stii pana nu faci niste masuratori. Fa o inspectie vizuala asupra cablaraiei si fa niste masuratori pe mufele de la faruri si pe siguranta. Daca totul e ok, da jos releul si fa niste masuratori pe el. O alta problema poate fi la blocul de lumini. Dar de la distanta e greu de identificat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Tipareste schema electrica su ia-o pas cu pas, masori daca ai sau nu tensiune incepind de la cutia de sigurante, mufa releului, daca se alimenteaza releul pe inf. de comanda, daca releul face contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 will do, multumesc pentru sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 salutare! am si eu o problema de ordin electric la un 600rr, prima generatie (03-04) alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor. a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pun contactul, sa imi testez skillul epic de schimbat sigurante. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba? Salut, Posteaza ce ai facut..daca nu ai rezultat pozitiv, iti dau cateva repere clare si la obiect pentru rezolvarea problemei. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Curata butonul de start motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Are dreptate TNG, in butonul ala sint 2 pini uniti de un contact prin care circula curentul la faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 va multumesc pentru raspunsuri. abia azi am rezolvat problema. ma rog, adica am gasit-o... s-a dus releul, long story short. Dar era si de unde a zis TNG, pentru ca a supraincins nemernica si un fir de la butonul de start si s-a dezlipit si un cablu de acolo. fun fun fun trebuie sa gasesc sa cumpar releul pt faruri si semnale, are cineva idee unde il gasesc? pe el erau trecute specificatiile 12V 20A, dar in rest era f sters scrisul si nu am reusit sa imi dau seama ce mai era imprimat acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 va multumesc pentru raspunsuri. abia azi am rezolvat problema. ma rog, adica am gasit-o... s-a dus releul, long story short. Dar era si de unde a zis TNG, pentru ca a supraincins nemernica si un fir de la butonul de start si s-a dezlipit si un cablu de acolo. fun fun Cu placere!Sr poate pune ori ce releu de 12v de la auto cu o mica modificare la conexiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.