silencer Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 clasica dilema a incepatorului roman. cum sa isi ia mobra care sa-l tina cat mai mult.. de parca suntem iar copii mici si ne cumpara parintii adidasi cu 3 numere mai mari. ai uitat cat de des te impiedicai cand mergeai cu ei? fix la fel o sa fie. si pt ce? ca sa te bucuri de forma unui R6, cand tie de fapt iti place mai mult r1 oricum? nu mai bine iti iei tu ceva mai docil si mai usor de stapanit pana esti destul de capabil sa-ti iei R1, ca tot iti place ala cel mai mult? singura problema care o vad eu e ca tu cauti sa-ti iei ceva ce-ti va trebui mai incolo. stiu ca e greu de crezut, pt toti e la fel dar nu ai nevoie de r6 la inceput. orice partzaitoare o sa-ti satisfaca nevoile de la inceput. plus, nu e o chestie rara ca dupa ce ai comis-o pe mobra, fie te-ai speriat de viteza, de blocatul unei roti, de pierdut aderenta intr-un viraj.. o sa-ti scada skillul si curajul imediat si o sa te chinui mai mult sa-l recuperezi pe urma.. si pana la urma toate astea pt ce? ca sa-ti iei o mobra care e aceeasi marca cu alta mobra pe care ti-o doresti? probabil nu ai reusit sa gasesti topic despre montat carena de R1 pe R6 dar sigur ai gasit destule topicuri despre incepatori pe R6 si daca ai citit ai vazut ca toate au cam acelasi continut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 3, 2015 Autor Share Postat Iunie 3, 2015 Dupa ce am citit cuvant cu cuvant ce s-a scris aici ( si apreciez enorm sfaturile. Niste oameni au stat si si-au exfoliat straturi de piele pe niste taste, sa-mi explice mie ce cred ei ca ar fi mai bine, din experienta lor, rupandu-si din timpul si-asa limitat sunt sigur. Respect asta ! ), recunosc ca am unele indoieli de genul... " da, am omis sa zic, dar sunt c%#@t pe mine de frica unei motorete super-sport". Nu stiu daca exista topic de genul " Tu pe ce ai inceput ? ", dar as fi tare curios care e proportia de incepatori care "si-au pierdut virginitatea" pe touring, naked si care pe supersport. Daca nu exista, poate chiar il deschide vreunul dintre cei care aveti cativa ani in sa, nu unul care este la primul sezon. Ok, just to make more challenging Ce parere aveti de Honda CBR 929 ? Cam mare aah ? Asa ma gandesc si eu. Pana la urma, pozitia e ceva mai .... comoda, sa zic, decat pe R6/1. Alte detalii ? Evident, in afara de cilindree. *Pentru cine a luat-o pe sarite, si chiar e interesat de schimbarea carenei frontale de R1 '99-02, pe R6 '99-02, sa stiti ca se pare ca nu se poate. Difera prinderea, zic baietii. Carenele laterale sunt mai late, fata de cea frontala, la fel pintenul, carena inferioara. Si undeva mai sus, a scris cineva si distantele si diferentele, punctual. Asta ca sa fie si on topic ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Dupa ce am citit cuvant cu cuvant ce s-a scris aici ( si apreciez enorm sfaturile. Niste oameni au stat si si-au exfoliat straturi de piele pe niste taste, sa-mi explice mie ce cred ei ca ar fi mai bine, din experienta lor, rupandu-si din timpul si-asa limitat sunt sigur. Respect asta ! ), recunosc ca am unele indoieli de genul... " da, am omis sa zic, dar sunt c%#@t pe mine de frica unei motorete super-sport". Nu stiu daca exista topic de genul " Tu pe ce ai inceput ? ", dar as fi tare curios care e proportia de incepatori care "si-au pierdut virginitatea" pe touring, naked si care pe supersport. Daca nu exista, poate chiar il deschide vreunul dintre cei care aveti cativa ani in sa, nu unul care este la primul sezon. Ok, just to make more challenging Ce parere aveti de Honda CBR 929 ? Cam mare aah ? Asa ma gandesc si eu. Pana la urma, pozitia e ceva mai .... comoda, sa zic, decat pe R6/1. Alte detalii ? Evident, in afara de cilindree. *Pentru cine a luat-o pe sarite, si chiar e interesat de schimbarea carenei frontale de R1 '99-02, pe R6 '99-02, sa stiti ca se pare ca nu se poate. Difera prinderea, zic baietii. Carenele laterale sunt mai late, fata de cea frontala, la fel pintenul, carena inferioara. Si undeva mai sus, a scris cineva si distantele si diferentele, punctual. Asta ca sa fie si on topic ceva. Lasa motoarele de 1000, sunt din alt film, nu de incepatori.Si daca vei merge pe un cb500 te vei c..... pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 5, 2015 Autor Share Postat Iunie 5, 2015 Pur si simplu as vrea sa stiu daca ar fi chiar rupt din realitate ca un incepator sa faca experienta pe o Honda 929 sau alta mobra de 1000. Este posibil ? Se poate face ? Exista lume care a facut-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Presupun ca B ul il ai, si ai condus masini sa spunem pana in 150cp, un ferrari crezi ca esti capabil sa il conduci ? Desigur mai sunt si useri care au inceput cu motoare puternice si o sa mai si posteze ca nu au patit nimic, dar in mare eu zic ca au avut noroc, exemplu, iti pot da trecerea de la 250cc-600cc a fost un boom sonic pt mine, iar tu vrei sa incepi direct cu 150cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 Presupun ca B ul il ai, si ai condus masini sa spunem pana in 150cp, un ferrari crezi ca esti capabil sa il conduci ? Desigur mai sunt si useri care au inceput cu motoare puternice si o sa mai si posteze ca nu au patit nimic, dar in mare eu zic ca au avut noroc, exemplu, iti pot da trecerea de la 250cc-600cc a fost un boom sonic pt mine, iar tu vrei sa incepi direct cu 150cp. Ok, ti-am inteles punctul de vedere. De acord cu tine. Am condus masini pana in 300 cp si nu am nicio masina de 150 cp. Am de ceva mai multi. Dar oricum, paralela mergea chiar si comparand un sofer obisnuit, care ar conduce pt prima oara un monopost de F1. Daca tot esti pasionat de kawasaki, mi-ai putea spune ce ar trebui urmarit la un zx6r ? Am un prieten care-mi tot baga una pe gat. Sincer ( sper sa nu fie cu suparare) nu am o parere buna despre kawa. Imi place sunetul lor. Poate doar mi se pare mie, dar... suna altfel motoarele de kawasaki. Ce ar fi de urmarit la nu zx6r 2001, ca sa pot spune ca se merita sa-l iau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Nu sunt neaparat pasionat de kawasaki dar imi plac, sa zicem ca suna putin diferit, dar aici intervine si toba,sunt modele ok, vibreaza mai tare, sunt mai galagioase ca alte marci, in rest trebuie verificat ca oricare alt motor, de stricat se poate strica la fel ca restul marcilor.Am mai spus fiecare are + si -.Daca r6 are frana si ciclistica mai buna, 6r are o cutie si un motor mai bun, de asemenea si pozitia este mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 7, 2015 Autor Share Postat Iunie 7, 2015 Ma gandeam ca ai putea da ceva indrumari cu ce ar trebui verificat la achizitionarea unui zx6r. De ce sa te feresti, ce e mai probabil sa pice daca nu a fost intretinut corespunzator samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Trebuie verificat tot, cauta un mecanic, prieten care are experienta, nu are legatura ca e kawasaki ,honda sau f16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 13, 2015 Autor Share Postat Iunie 13, 2015 Astazi am luat-o !!!!! Honda CBR 929 RR. Dupa multe peripetii si o noapte petrecuta in Bucuresti dupa baterii, cabluri si alte necesare... Margareta a ajuns in sfarsit "acasa" On topic: Dupa mai multe argumente si documentari, sfaturi primite de la oameni priceputi s.a.m.d., concluzia la intrebarea daca s-ar potrivi carena frontala +/- restul carenelor de la un R1 la un R6, concluzionez ca, cu un Om Priceput, ceva modelari din fibra, putina treaba tzaganeasca si multa rabdare, se poate, dar rezultatul final, efortul si tot kitsch-ul ar recomanda sa nu se faca asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) Vezi ca motoreta ta are sistem de rfinare puternic, ai grija ce anvelopa fata ii pui. Editat Iunie 13, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Vezi ca motoreta ta are sistem de rfinare puternic, ai grija ce anvelopa fata ii pui. Am observat. Chiar foarte puternic. Pe fata are 4 pistonase la etrieri. Cum ciupi putin frana, cum ingheata. In spirit de gluma, chiar am pierdut ceva stropi de vopsea de pe carena frontala la frane mai tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EdwardNeverGrowUp Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Salut, imi pare rau ca poate sunt off-topic dar sunt nou (mai exact de ieri sunt pe forum). As avea si eu o intrebare asemanatoare, Dupa R1 din 2004-2006 se potrivesc carenele dupa R1 2007-2008 ? Multumesc si imi cer scuze pentru greselile de incepator, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.