Sari la conținut

Oprire motor în timpul deplasării cu viteză mare, efecte?


Postări Recomandate

Eu ma gandeam la rider, asa ca infasuratul pe pinionul de atac nu cred l-ar afecta :P. Daca ai aparatoare de lant cred ca nu o mai ia in sus sa dea in mobra, cat despre cel din spate, asta e, ghinion. Oricum desi aveam viteza mica experienta nu a fost placuta, parca nu ma mai opream, daramite sa ai 130km/ora.

Curios cu lantul care a iesit prin codita, ar fi trebuit sa se fi rupt cand era pe foaie ca aceasta sa-l fi impins in sus la fel si cu cel ce zici ca zboara in urmaritor.

O sa caut si eu filmuletele respectiva dar preventiv da-ne un link.


» Post actualizat in 06 Jun 2015 08:41

PS Cautand dupa filmulete am dat peste unul care-mi contrazice teoria ca nu s-ar mai putea bloca roata spate daca nu ai lant incasetat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,- daca se face ghem pe pinionul mic poate sa sparga carcasa motorului sau sa indoaie chestii pe la cutie" Nu are cum . Pinionul trage partea superioara a lantului catre motor , iar cea inferioara este imprastiata catre roata spate .

 

,,- daca esti in curba piersi instantaneu tractiune si ai mici probleme" Asta cu siguranta !

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,- daca se face ghem pe pinionul mic poate sa sparga carcasa motorului sau sa indoaie chestii pe la cutie" Nu are cum . Pinionul trage partea superioara a lantului catre motor , iar cea inferioara este imprastiata catre roata spate .

 

,,- daca esti in curba piersi instantaneu tractiune si ai mici probleme" Asta cu siguranta !

Ba eu cred ca are, gandeste-te ca pinionul de obicei e acoperit de un capac, daca se rupe lantul pe parte de sus la intrarea in "cutia" asta din inertie e inghesuit acolo si poate sa se infasoare aiurea fara sa fie expulzat. Pe aceeasi gandire am spus ca nu se mai poate infasura pe cel din spate dar clipul gasit ma contrazice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai trebuie sa apesi pe start...doar sa lasi ambreiajul

nu e sanatos! mai ales ca are ducati si e cu curele distributia. mai ales daca are si injectie...trebuie sa dai start :)

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Roata se blocheaza, sau chestii de genul pe care le crezi tu, doar in treptele joase, unde cuplul este mult mai mare.

» Post actualizat in 07 Jun 2015 08:18

Frana de motor cand o faci voit , se face cu motorul pornit , dar si cand ti se opreste motorul ( caz fortuit) se produce o frana de motor involuntar.

injectia intrerupe benzina total

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mos bear, on 05 Jun 2015 - 18:17, said:snapback.png

 

Frana de motor cand o faci voit , se face cu motorul pornit , dar si cand ti se opreste motorul ( caz fortuit) se produce o frana de motor involuntar.

injectia intrerupe benzina total

Si ce daca? Pana nu debraiezi , motorul desi oprit , opune rezistenta transmisiei , ceace se cheama frina de motor .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,- daca se face ghem pe pinionul mic poate sa sparga carcasa motorului sau sa indoaie chestii pe la cutie" Nu are cum . Pinionul trage partea superioara a lantului catre motor , iar cea inferioara este imprastiata catre roata spate .

 

,,- daca esti in curba piersi instantaneu tractiune si ai mici probleme" Asta cu siguranta !

Am vazut eu live, la Hungaroring, o Honda CBR 1000RR 2008, i s-a rupt lantul pe frina de motor, lantul s-a facut ghem pe pinionul mic, a spart pompa de apa doar, carterul a scapat la mustata sa se fisureze deoarece in cazul respectiv pompa de apa are un voulum expus destul de mare si lantul a lovit-o prima data, amortizind impulsul.Nu avea protectia de plastic, nici saiba aceea in forma de semiluna care are rolul de a proteja carterul in caz ca se rupe lantul. A vrut sa fie moto cu 200 g mai usoara.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In video e clar ca lantul a sarit de pe foaie , nu s-a rupt ! Lantul a sarit de pe foaie inaintea virajului si intradevar omul franeaza in viraj destul de tare , fapt ce duce la cazatura . Omul a cazut din prostia lui , o data ca lantul nu are cum sari de pe foaie decat daca este alungit sau se desfac intinzatoarele , ori defect ce duce la inalinierea pinioanelor ,lantul calcand strimb ducand la descalecarea de pe foaie ori pinion , ar mai fi o cauza pasul zalei , prostia mare constind in faptul ca probabil a ignorat mentenanta transmisiei . Oricum nu din cauza lantului a cazut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...