dinamo2000 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Salutare! Sunt incepator in domeniu. As dori si eu un enduro pana in 800 de euro. Sa fie inmatriculabil. As dori sa il folosesc pentru padure , forestiere , nu doar pentru campie. Ce imi recomandati ? Gasesc ceva mai bunisor in banii astia ? Am vazut multe chinezarii pana in 800 de euro. Dar aud foarte multe pareri proste despre ele. Ce sugestii imi dati ? Nu vreau sugestia aia ca mai bine imi iau bicicleta de banii astia ) ! Mai trebuie investit si intr-un echipament. Doar de atat dispun . Va multumesc! O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionita_Alexandru90 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Te astept la un test drive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 mai strange bani, ca la 800 EURO iti iei un motor la care doar o sa te uiti, nu o sa te plimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 (editat) Adevarul e ca gasesti ceva-ceva, dar motociclete vechiute, cam greute, si posibil neinmatriculate/neinmatriculabile: Uite o mica selectie: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-exc%20125-din-2001-604447.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xr400-din-1996-604355.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt350-din-1997-604956.html In functie de bani, tu alegi, dar sa stii ca sub 1200-1300 euro greu gasesti ceva relativ bun la enduro. Cat despre faptul ca un motor e "inmatriculabil", sa stii ca mai e cale lunga pana la inmatricularea propriu-zisa. Cheltuiesti cel putin 200 euro pe taxe, si asta doar cu conditia ca motorul sa aiba toate accesoriile necesare pentru strada: far, semnalizari, claxon, etc. Spre exemplu, din selectia mea, daca te gandesti strict la inmatriculare, e mai avantajos sa iei EXC-ul decat XR-ul, desi e mai scump, dar e direct inmatriculat. Nu mai umblii tu, iar ca pret, la final, iesi tot acolo. P.S. Fara chinezisme! Editat Iunie 7, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin. Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Cum se prezinta la intretinere acel xt de 350?..Am vazut destul de putine modele cu capacitatea de 350.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) XT350 e o motocicleta destul de veche, in 4T, simpluta, cu racire pe aer. E mai mult un dual sport, avand cam 130kg si amortizoare nu extrem de performante. Poti sa te duci cu ea si pe strada, si pe off-road. In afara de faptul ca trebuie sa-i verifici uleiul mai dupa fiecare iesire si sa-i mai completezi cu 50-100ml cat mananca, in rest nu trebuie sa-i faci mare lucru. Daca vrei sa cumperi un XT350 sau DR350, care sunt cam acelasi lucru, cel mai bine te duci cu cineva care le stie, ca ambele consuma ulei, si la o motocicleta de 20 ani vechime aproape sigur s-a gasit vreun fost posesor care sa uite sa completeze cu ulei la timp. Editat Iunie 9, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin. Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 multumesc Mircea,chiar sunt cu ochii dupa DR-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinamo2000 Postat Iunie 10, 2015 Autor Share Postat Iunie 10, 2015 Cred ca m-am hotarat sa imi iau o YAMAHA DT 125. Ceva oferte ? Sunt din Neamt. Va multumesc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Utd Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Salut, Si eu am aceiasi problema. As vrea sa-mi cumpar un motor dual sport su care as vrea sa fac naveta zilnica(3 km trafic usor) si la sfarsit de saptamana sa merg prin padure, mai mult pe forestier, un fel de soft enduro. Pentru asta m-am gandit la un buget similar, pana intr-o mie, cu tot cu echipament. Bugetul l-am gandit avand urmatoarele considerente: o sa dau cu motocicleta si cu mine de pamant de cateva ori bune, experienta mea de mecanic tinde spre zero, asa ca cel mai probabil o sa stric motorul si atunci o sa-mi fie mai usor sa fac alegerea intre reparat sau dezmembrat pentru piese si al treilea motiv ar fi ca n-o sa fiu o viata intreaga incepator la clasa 125 cmc. Asa ca dupa ce am petrecut cateva ore navigand pe site-uri de vanzari am ajuns la concluzia ca Cagiva w8 125 cmc 2T ar fi cam ce mi s-ar potrivi. Am gasit 3 la mine in oras la preturi acceptabile: ~500 euro, 650, 800 si 900 de euro. Acum intrebarea mea este: cei care aveti mai multa experienta ce parere aveti despre alegerea facuta? Stiu ca motorul este cel de pe mito, deci piese presupun ca o sa gasesc, ca sunt destul de multe mito-uri in tara. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 De ce nu iei un Nx dominator de 650? Gasesti piese la dezmembrari si ai sanse sa il vrei si peste 1-2ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin. Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 la fel ca si colegul de sus,care nu prea a avut succes in a primi raspunsuri...am gasit o cagiva de 250 (cred ca este wmx),care o consider ca pentru tavaleala e buna,pana ma invat cu ce sa mananca mai bine enduro.. Insa la fel am o problema cu intretinerea. Daca se gasesc piese sau daca se potrivesc de la alte modele?..ca de obicei,vorbind cu mai multi oameni parerile au fost impartite...acum,ca si un verdic,il astept de la voi...daca aveti amabilitatea! O seara buna va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Cel mai bine ar fi sa fugiti ca de dracu de Cagiva sau alte italiene obosite, japonezele rezista mult mai bine la oboseala inerenta anilor si modului de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.