dinamo2000 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Salutare! Sunt incepator in domeniu. As dori si eu un enduro pana in 800 de euro. Sa fie inmatriculabil. As dori sa il folosesc pentru padure , forestiere , nu doar pentru campie. Ce imi recomandati ? Gasesc ceva mai bunisor in banii astia ? Am vazut multe chinezarii pana in 800 de euro. Dar aud foarte multe pareri proste despre ele. Ce sugestii imi dati ? Nu vreau sugestia aia ca mai bine imi iau bicicleta de banii astia ) ! Mai trebuie investit si intr-un echipament. Doar de atat dispun . Va multumesc! O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionita_Alexandru90 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Te astept la un test drive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 mai strange bani, ca la 800 EURO iti iei un motor la care doar o sa te uiti, nu o sa te plimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...