Daniel Si Bianca Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Aceeasi problema asemanatoare o am si eu ... in relant becurile ( faza lunga ,scurta si stopurile ) merg dar la turatii mai mari " puff " . Prima data mi s-a ars faza lunga , scurta si partea stanga la stop ( filamentul de frana functionau ) . Am schimbat ambele becuri lunga/scurta si la putin timp dupa s-au ars toate inafara de semnalizari si franare . Am masurat azi incarcarea la relant avea 13.2 v iar la 5-6k 18.7 v ( fara faruri aprinse etc ) . Din cele spuse de cunostinte problema ar putea fi releul . As vrea sa stiu daca intradevar ar putea fi asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 DA !, nu mai porni motocicleta pana nu-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Aceeasi problema asemanatoare o am si eu ... in relant becurile ( faza lunga ,scurta si stopurile ) merg dar la turatii mai mari " puff " . Prima data mi s-a ars faza lunga , scurta si partea stanga la stop ( filamentul de frana functionau ) . Am schimbat ambele becuri lunga/scurta si la putin timp dupa s-au ars toate inafara de semnalizari si franare . Am masurat azi incarcarea la relant avea 13.2 v iar la 5-6k 18.7 v ( fara faruri aprinse etc ) . Din cele spuse de cunostinte problema ar putea fi releul . As vrea sa stiu daca intradevar ar putea fi asa ... Este sigur releul regulator de tensiune, valoarea optima este de 14,5 V pentru toate cazurile. La ce ai tu, 18,7 V, nu rezista niciun bec mai mult de max 30 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Si Bianca Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Ok . Multumesc pentru raspunsuri . Vroiam sa ma asigur ca releul e problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 . Am masurat azi incarcarea la relant avea 13.2 v iar la 5-6k 18.7 v ( fara faruri aprinse etc ) . Din cele spuse de cunostinte problema ar putea fi releul . As vrea sa stiu daca intradevar ar putea fi asa ... 13,6-14,5 V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 Eu pe incarcare la 4500rpm am undeva la 14v. Faza scurta aprinsa ca nu o pot stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 daca nu te duci la un electrician sau la cineva care se pricepe bine ia-ti un stingator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 ) maine o duc ca pana acuma nici nu am avut timp nici nu cunosteam pe cineva serios la cine sa o duc » Post actualizat in 09 Jul 2015 20:04 Am dus motorul la atelier. O pus testerul pe el si nu dadea nici o eroare. O verificat toate mufele si nimic...pana la urma o strans piciorusele de la sigurante si acuma asteptam si incercam sa vad daca mai arde sigurantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.