BikerXX Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ce inseamna fara rost? Oricand cel din fata va zice ca a franat ca sa evite un animal mic etc...ceva ce nu aparea pe filmare. Cam greu de scapat basma curata cand lovesti din spate, chiar daca moralmente unii dintre cei loviti astfel conduc execrabil si nu le poti anticipa manevrele. "Distanta de siguranta", la asta se reduce totul in cazul lovirii din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 BOTI (Botond) era colegul..... un baiat de milioane......, l-am cunoscut personal..... RIP RIP RIP RIP Sa se odihneasca in pace... desi nu cred ca poate... pfff... pe 15.iunie.2014 m-au busit pe mine... pe 15.iunie.2015 pe Boti... Condoleante Familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktor Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Daca incepi sa mergi cu degetele pe frana , cu gazul la sau sub jumate sau mai stiu eu cum vom ajunge sa pierdem toata placerea de a mai merge . Continuati sa va bucurati de mersul pe motocicleta ca si pana acum si profitati de fiecare clipa petrecuta in sa si de fiecare peisaj ce va umple viziera . Daca pana acum ati mers si nu ati avut probleme sau ati avut dar au fost minore , inseamna ca va descurcati in trafic si poate mai necesita sa faceti mici imbunatatiri care vor veni cu timpul si experienta cumulata . Sa nu-i uitam pe cei ce nu mai sunt printre noi si sa-i respectam asa cum se cuvine . Asfalt uscat si fara pete fie ele in relief , fie in ulei sau motorina . Cu stima . Foarte frumos spus..nota 10+.. RIP Editat Iunie 22, 2015 de ktor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Gargara pt spalarea creierilor. Adevarul e ca toti merg pe ideea ca nu li se intimpla TOCMAI LOR. Zicea un coleg mai sus ca chiar daca iei toate masurile preventive apar ZECI..., da, apar zeci de posibile cauze de accidente. Dar daca nu iei nici o masura preventiva, apar SUTE de intimplari care te pot lasa fara suflare. Multi se lasa de moto tocmai pt ca sint convinsi ca miine pot deveni victime. Editat Iunie 23, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 La servici ma confrunt foarte mult cu tot ce tine de safety in desfasurarea activitatilor, de la identificarea riscurilor pana la combatere. Aplicand ce am invatat la munca, am ajuns la concluzia ca riscurile pe motocicleta sunt imposibil de eliminat si, in afara de situatiile cu pondere mare, bine cunoscute, care se rezolva prin conduita specifica (reduci viteza cand treci printr-o intersectie de exemplu), apar, cum zicea cineva mai sus, zeci de situatii imposibil de prevazut si uneori fara solutie de rezolvare chiar si pentru dibaci experimentati. Viteza de deplasare joaca un rol crucial si se regaseste ca factor agravant in toate etapele producerii unui eveniment: inmulteste enorm riscurile, ingusteaza foarte mult plaja de optiuni pentru rezolvarea situatiei si consecintele unui eventual accident sunt direct proportionale cu ea. Simpla eliminare a acestui factor agravant (viteza prea mare pentru situatia data) amelioreaza enorm lucrurile, dar eliminarea completa a riscului se face doar renuntand la mersul pe motor. Ceea ce e de neconceput pentru majoritatea. Adica, ieri fata mea de un anisor si un pic, facea niste piruete prin casa, mai mult sau mai putin controlate, care o amuzau teribil. I-am zis ca o sa "faca uff" pana la urma, dar nu a oprit show-ul decat dupa ce a dat de parchet. Asa suntem si noi, niste copii care avem tendinta de a ignora rationamentele in favoarea satisfacerii damblalei. Si e foarte bine asa, uneori o mai patim, murim (cat o sa traiesti?!...), problema este cu adevarat grava cand lucrurile astea sunt duse la extrem, adica lipsa capacitatii de a intelege si a rationa pe marginea fenomenului de cele mai multe ori combinata cu egoismul surd in a-si satisface damblaua. Si cand un alt participant la trafic, de obicei intr-o masina, e atins de acest tip de filoxera (ignoranta plus egoism). Distractie placuta dar si grija mare pe motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.