Galben20 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salut prieteni,am nevoie de sfaturile voastre.Dupa cum spune si titlu vreau sa-mi iau un cross si nu stiu ce varianta sa aleg. Am 25 ani 1.80 70 si de kile Eu intentionez sa-mi iau un Suzuki rm 250 dar nu stiu nimic despre el,ar mai fi si Honda cr 250,Yamaha yz 250,(Husq \ Ktm cam scumpe de intretinut si nu numai). Ma gandesc si la 125 dar am intels ca sunt slabute , la putere ma refer. Vreau s-o folosesc pentru plimbari pe dealuri drumuri foriestere,exclus noroaie si terenuri super accidentate,intelegeti voi. Astept pareri\sfaturi,va multumesc. Ps:Buget 1300 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Pentru plimbari ar fi mai ideal un enduro si pe care o poti folosi si pe asfalt cu niste cauciucuri de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galben20 Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 Nu prea m-am gandit la varianta asta,poate gresesc dar sunt mai scumpe le pret si mai grele . Cu cat este mai usoara cu atat mai usor de controlat nu,din ce am citit si eu. Astept cateva exemple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Itradevar sunt mai grele un pic dar parerea mea ca sunt 4 timpi si cum am spus il poti folosi si pe asfalt.Eu personal am avut un giliera de 500,yamaha xt 600, honda transalp si un yamaha xt600z tenere.Parerea me ca cel mai ok yamaha xt 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Varianta: KLX250 Editat Iunie 17, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Un cross nu cred ca este potrivit pentru ce vrei tu sa faci. Eu am o Yamaha TT600RE si fac cu ea lucrurile pe care le-ai pomenit: mers pe dealuri, forestiere etc. E o jucarie. Te mai poti uita la Honda XR400, Honda CRF250x, Yamaha XT, Suzuki DR 350-400 si multe altele. Plus ca la crossuri se face revizia mult mai repede si cred ca o sa ai mai mult de investit pe parcurs; multe nu se pot inmatricula si asta ar putea fi o problema cu ajunsul pana pe deal. Sporuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 (editat) faci o mare comfuzie, amesteci crosul cu enduro! sunt doua chestiuni total diferite, doua sporturi total diferite. e ca si cum te-ai duce la fotbal cu mingea de baschet... ca e tot rotunda. motocicletele de cros sunt echipate cu cu suspensii mai rigide, destinate sariturilor si abordarii virajelor in forta. au o volanta cu masa mica pentru a putea urca repede in ture. pornesc greu sau deloc cand sunt calde. rezervorul este mic 7_9 litri ceea ce iti da o autonomie scazuta.unghul furcii este mai mic , nu au instalatie de lumini si in marea lor majoritate sunt doar cu kikstarter(pornire la pedala) multa lume face gresala de a cumpara un cros in ideea ca il poate folosi in padure dupa care constata ca: suspensia e prea tare si il dor mainile si spatele. cand se opreste ii da 1000 de pedale sa il porneasca, daca il prinde seara pe undeva e nasoala treaba, mai mereu ramane fara benzina fiind nevoit sa ceara de la colegii de plimbare. nu poate sa plece din panta cu ambreiajul patina... nu gaseste cauciucuri decat pe 19' pentru spate.... deci, daca vrei sa mergi la enduro iti trebuie motocicleta de enduro nu de cros. la ktm varianta de enduro se numeste EXC iare varianta de cros SX. 125-ul te invata sa pilotezi, iti cere sa abordezi virajele si urcarile in treapta si pozitia corecta, altfel nu urci . 200-le e mai permisiv, are putin mai multa putere si asta il face mai utilizabil de catre un incepator. eu pe asta l-as recomanda. 250-300 o sa iti faca mucii cravata! e prea multa putere, pe mine ma cam intinde 250-ul, il pierd in viraje si nu de putine ori m-am trezit ca ma conducea el pe mine nu invers cred ca am trecut prea devreme la clasa asta. si asta e gama 2t, la 4t treaba sta cam asa: 125-200 2t= 250-350 4t 250-300 2t= 400-500 4t 600-650 deja te duci spre softenduro, touring, rallyraid. orice motocicleta de teren este mai dificil de intretinut. in timp vei avansa ca si pilot si vei merge mai tare. asta inseamna ca vei avea o performanta marita ceea ce implica automat si o mentenata mai mare a materialului de concurs. multa bafta! Editat Iunie 18, 2015 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salut prieteni,am nevoie de sfaturile voastre.Dupa cum spune si titlu vreau sa-mi iau un cross si nu stiu ce varianta sa aleg. Am 25 ani 1.80 70 si de kile Eu intentionez sa-mi iau un Suzuki rm 250 dar nu stiu nimic despre el,ar mai fi si Honda cr 250,Yamaha yz 250,(Husq \ Ktm cam scumpe de intretinut si nu numai). Ma gandesc si la 125 dar am intels ca sunt slabute , la putere ma refer. Vreau s-o folosesc pentru plimbari pe dealuri drumuri foriestere,exclus noroaie si terenuri super accidentate,intelegeti voi. Astept pareri\sfaturi,va multumesc. Ps:Buget 1300 E. eterna poveste cu intretinerea scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galben20 Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 Uff,m-ati bagat in ceata total.mie mi s-a pus pata pe suzuki rm,stiu in mare ce inseamna cross,nu ma deranjeaza ca nu pot circula cu ea pe asfalt sau ca nu poate fi inscrisa, (locuesc la tara aproape de padure\dealuri). Nu stiu ce sa aleg intre 125 si 250 asta-i problema,unii zic ca 125 la pante mai mari sare de sub tine si 250 ar fi mai ok altii contrazic acest lucru. Nu va ganditi ca ma aventurez din prima pe nu stiu ce coclauri,pana invat am de exersat mult pe drept si apoi................. Nu prea ma incanta enduro ,prea grele plus de asta mult mai scumpe,pentru ce vreau eu 1,2 iesiri pe saptaman(si alea scurte) nu are rost sa dau prea multi bani. Ps:Un detinator de suzuki rm 125/250 sa posteze o povestioara daca sunt si au chef Astept coment de la stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 faci o mare comfuzie, amesteci crosul cu enduro! sunt doua chestiuni total diferite, doua sporturi total diferite. e ca si cum te-ai duce la fotbal cu mingea de baschet... ca e tot rotunda. motocicletele de cros sunt echipate cu cu suspensii mai rigide, destinate sariturilor si abordarii virajelor in forta. au o volanta cu masa mica pentru a putea urca repede in ture. pornesc greu sau deloc cand sunt calde. rezervorul este mic 7_9 litri ceea ce iti da o autonomie scazuta.unghul furcii este mai mic , nu au instalatie de lumini si in marea lor majoritate sunt doar cu kikstarter(pornire la pedala) multa lume face gresala de a cumpara un cros in ideea ca il poate folosi in padure dupa care constata ca: suspensia e prea tare si il dor mainile si spatele. cand se opreste ii da 1000 de pedale sa il porneasca, daca il prinde seara pe undeva e nasoala treaba, mai mereu ramane fara benzina fiind nevoit sa ceara de la colegii de plimbare. nu poate sa plece din panta cu ambreiajul patina... nu gaseste cauciucuri decat pe 19' pentru spate.... deci, daca vrei sa mergi la enduro iti trebuie motocicleta de enduro nu de cros. la ktm varianta de enduro se numeste EXC iare varianta de cros SX. 125-ul te invata sa pilotezi, iti cere sa abordezi virajele si urcarile in treapta si pozitia corecta, altfel nu urci . 200-le e mai permisiv, are putin mai multa putere si asta il face mai utilizabil de catre un incepator. eu pe asta l-as recomanda. 250-300 o sa iti faca mucii cravata! e prea multa putere, pe mine ma cam intinde 250-ul, il pierd in viraje si nu de putine ori m-am trezit ca ma conducea el pe mine nu invers cred ca am trecut prea devreme la clasa asta. si asta e gama 2t, la 4t treaba sta cam asa: 125-200 2t= 250-350 4t 250-300 2t= 400-500 4t 600-650 deja te duci spre softenduro, touring, rallyraid. orice motocicleta de teren este mai dificil de intretinut. in timp vei avansa ca si pilot si vei merge mai tare. asta inseamna ca vei avea o performanta marita ceea ce implica automat si o mentenata mai mare a materialului de concurs. multa bafta! Iti pierzi timpul, omul o tine pe a lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Are si suzi rmz 250 4t modifact pt enduro de catre o firmă italiana Valenti. Exact cu are honda HM din cross e facut enduro insa nu au pornire la bumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.