Sari la conținut

etrieri radiali pe sv


Postări Recomandate

daca tot sunt pe tusa pana imi iau A-ul , ma gandeam sa modific putin frana fata la sv .Am dat un search pe google si am gasit adaptoarele astea https://www.2wheeltuesday.com/2009/05/sv650-project-bike-part-7-buy-more-goodies/ acuma problema ii ca nu stiu cine mi-ar putea da niste cote ca sa imi faca pe strung sau cnc treburile alea , a mai facut cineva chestia asta pana acuma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e acelasi cacao adaptoarele alea tot din lateral vin prinse de furca oriiginala. tot aia e pana la urma.

Pe scurt munca dijaba !

P.S. alea-s adaptoare sa pui etrieri in4 pistoane nicdefel radfiali.

vinde fruca pune una upside down completa de gsxr ca suspensia originala e cam varza.

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma bag la modificari asa majore , oricum dupa vreo 2-3 ani o sa o vand probabil , idea cu etrierii mi-a venit asa ca de bricolat ceva cat timp sta pe tusa , cred ca o sa renunt la ea totusi , oricum revizia + gumele o sa imi manance vreo 400 de euro asa ca nu-si au rostu alte investitii deocamdata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic nimic aia... dar nu are rost sa iti bati capul... ulei bun, filtre si consumabile la timp, caucioace bune (eu nu mai imi iau decat noi si la masina si la moto cand mi-oi mai lua), o revizie calumea la un service bun (nu stiu unde gasesti asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e acelasi cacao adaptoarele alea tot din lateral vin prinse de furca oriiginala. tot aia e pana la urma.

Pe scurt munca dijaba !

P.S. alea-s adaptoare sa pui etrieri in4 pistoane nicdefel radfiali.

vinde fruca pune una upside down completa de gsxr ca suspensia originala e cam varza.

Una e sa mergi in continuare cu mizeriile alea de etrieri flotanti si alta e sa ai niste etrieri mai de doamne ajuta, cu o pompa de frana pe masura bineinteles ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa imbunatatesc franele la V-strom, am vrut adaptoare de la svracingparts dar cineva m-a sfatuit sa incerc prima data cu pompa radiala de 16.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta-i mama franari la suzuki, crede-ma ca scoate pistonasele din orice etrier

cam la ce pret as gasio sh?

» Post actualizat in 05 Jul 2015 11:36

http://olx.ro/oferta/vand-etrieri-fata-originali-suzuki-gsxr-750-1996-1999-srad-ID3YsIK.html#0a004ed92d am gasit etrierii astia , problema ar fi unde gasesc adaptoarele alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunele de fabrica se umfla ca un balon toata forata se pierde acolo pompa e ok pe sv provine de pe gsxr 600 motor ceva mai rapid ca sv-u.pune furtune si schimbe uleiu din furca cu un 20w si e cea mai buna investite pe acre o faci in motoru ala din 100E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca iesi incomparabil mai bine cu o fata completa de pe alt motor, dar in general cele de pe supersporturi sint mult mai scurte decit la nakeduri. Asta probabil o sa genereze o ciclistica ciudata. Exista niste tabele pe net cu lungimile furcilor de la diverse motoare, cauta ceva gen fork length chart, fork upgrade chart etc.

Dar cum zicea un utilizator mai sus, la cit de "nemteste" se face ITP-ul in ultima vreme, incep sa ma aliniez la teoria ca cel mai bun upgrade e alta motocicleta. Vroiam si eu sa pun alta fatza (USD, etrieri ficsi) dar am renuntat definitiv si o sa merg pe metoda de mai sus (alt motor). Dupa ce mi-aim schimbat garniturile, tot am fata partial frinata. Unele motociclete sint la mina a doua din fabrica.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca iesi incomparabil mai bine cu o fata completa de pe alt motor, dar in general cele de pe supersporturi sint mult mai scurte decit la nakeduri. Asta probabil o sa genereze o ciclistica ciudata. Exista niste tabele pe net cu lungimile furcilor de la diverse motoare, cauta ceva gen fork length chart, fork upgrade chart etc.

Dar cum zicea un utilizator mai sus, la cit de "nemteste" se face ITP-ul in ultima vreme, incep sa ma aliniez la teoria ca cel mai bun upgrade e alta motocicleta. Vroiam si eu sa pun alta fatza (USD, etrieri ficsi) dar am renuntat definitiv si o sa merg pe metoda de mai sus (alt motor). Dupa ce mi-aim schimbat garniturile, tot am fata partial frinata. Unele motociclete sint la mina a doua din fabrica.

Parerea mea.

Toate au hibe, culmea ca in ultima vreme parca din ce in ce mai multe, si hibe facute parca din prostie. In ziua de azi toti is pusi pe facut bani nu calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...